Gå til innhold

Er sex i dusjen bra?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja/nei?

Anonym poster: 9ab44983fed64d8d6e7a87985df378a0

Videoannonse
Annonse
Gjest Ambitions
Skrevet (endret)

Det er flere faktorer enn hvor det skjer som avgjør om sexen blir bra..

Men for å svare: joda, det er bare ikke så mange stillinger man kan ta der inne..

Endret av Ambitions
Skrevet

nei

Anonym poster: 7910044a967e89563c89883fb64fc2bd

Skrevet

Nei, jeg syns ikke det.

Anonym poster: 2cbbd39e950aecca37c93a7326d078a0

Gjest Raindrops
Skrevet

Våte og glatte kropper. Jeg liker det.

Skrevet

Nja. Det kan bli litt klumsete, men hvis man har god plass syns jeg det er digg. Dusjen vi har nå har så vidt plass til én person, så det funker dårlig.

Skrevet

Om det er en dusj så stor at man kan ligge eller stå på alle 4 i den uten å skalle i noe, ja. Ellers nei

Skrevet

Grei plass å starte, men etter hvert blir det mer fristende å dra han med seg ut for å ha gulv, skap, eller vask å støtte seg på.

• Liker 4
Skrevet

ikke hvis du er naboen til noen som knuller høylytt i dusjen hver eneste dag :glare:

Anonym poster: d2ea748f365c5b966e4194af0a293b51

• Liker 1
Skrevet

Om det er en dusj så stor at man kan ligge eller stå på alle 4 i den uten å skalle i noe, ja. Ellers nei

What he/she said.

• Liker 2
Skrevet

Blir rett og slett for trangt med en standard dusjkabinett. Hvis dusjen er stor og man kan knulle i doggie-style med jenta på kne, er det flott. Men stående sex, eller halvt stående om man vil er mest bare slitsomt. Bruker alle krefter på å holde balansen og å holde seg fast....

Med dusjhjørne er det enklere, da kan man ta henne opp mot veggen, noe som ikke er spesielt lurt i et dusjkabinett, da det fort ender opp med knust plexiglass utover badegulvet :skratte:

Anonym poster: dcfce3c3893e16c3191a4af99210362b

Skrevet

Det funker bra som oppverming, men blir sexen bra nok klarer jeg ikke å holde meg på beina lengre...

så ja til forspill i dusjen, sex har jeg stort sett andre steder om jeg har som mål og komme ;)

• Liker 1
Skrevet

Ja, som en god start, og om høydeforskjellen ikke er for stor, er dusjen deilig. Men etterhvert må vi nesten bevege oss videre, for når jeg kommer, svikter beina mine fullstendig.... :ler:

• Liker 2
Skrevet

Alltid greit å ha tilgang til dusjhodeassistanse :ler:

Skrevet

Ikke for meg da jeg er lav og han er høy. Blir for vanskelig og så blir det enten for kaldt eller for varmt, og så får man vann i trynet osv. Og i tillegg er dusjen er vi bor nå for liten.

Anonym poster: 062eac3c9451e8d277455d388fa0d176

• Liker 2
Skrevet

Ja og nei. Kommer også an på dagsformen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...