Gå til innhold

Kommer fettet tilbake etter fettsuging?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen av dere som har fettsugd her som har opplevd at fettet kommer tilbake til området som er behandlet? Jeg har lenge tenkt på å fettsuge magen da jeg er fornøyd med resten av kroppen men har en bollemage som buler ut over bukselininga, men vet ikke om jeg vil bruke 20 000 kroner hvis jeg kan risikere at fettet kommer tilbake.

Anonym poster: 9e1038344175dd8c27705d0f054ffb6f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo komme tilbake om du ikke holder kroppen ved like, ved å spise rett og trene, og da trene spesielt mageområdet..

Det sier jo egentlig seg selv, som når du går ned i vekt, selvsagt kan du bli feit igjen om du faller tilbake..

Anonym poster: f34e48d7bb45b9d61fc60f90936b160c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo komme tilbake om du ikke holder kroppen ved like, ved å spise rett og trene, og da trene spesielt mageområdet..

Det sier jo egentlig seg selv, som når du går ned i vekt, selvsagt kan du bli feit igjen om du faller tilbake..

Anonym poster: f34e48d7bb45b9d61fc60f90936b160c

Fettet legger seg ikke der man har fettsugd.

Anonym poster: edf3aeb91269d8db5fbea965a59ad38d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettet legger seg ikke der man har fettsugd.

Anonym poster: edf3aeb91269d8db5fbea965a59ad38d

Jeg har fettsugd magen og ifølge kirurgen min så stemmer det ikke at fettet ikke kommer tilbake der man er blitt operert. Det vil komme tilbake om man legger på seg men det vil ikke bli like stort som det var før operasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda fettet kan komme tilbake,om du legger på deg mye.

Dette ved selv-erfaring

Anonym poster: f153c314751bd1e48c4460c919238e49

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.. Her var det mange forskjellige svar. Jeg har også hørt at det ikke kommer tilbake, men husker ikke helt hvor jeg hørte det, mulig det er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ei som har fettsugd, og hu la på seg igjen - også der hun hadde fettsugd.

Anonym poster: f441bf2f9f95a7a77f8969de1582c3f9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...