Gå til innhold

Dårlig midt i eksamensperioden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har akkurat startet eksamensperioden, og har flere eksamner tett på hverandre de neste ukene. Jeg kjenner nå at jeg begynner å bli fryktelig dårlig som i vondt hals, kvalm, og har så vidt krefter til å åpne boka. Jeg trenger sårt noen supertips for å bli frisk raskt, er det noen som har noen tips til "vidundermedisin"? Dette er ganske viktige eksamner også, må gjøre det bra på de.

Alle tips tar imot med stor glede!!

Anonym poster: 4e0b0d77da4f4bb2321bfe8bf8de9d3b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :(

Skrevet

Lag deg mat med masse hvitløk, spis en tablett c-vitaminer om dagen, hold deg under dyna, ikke frys, men sørg for å ha frisk luft i leiligheten (luft en del selv om det er kaldt ute). Drikk mye, hva er ikke så viktig, men gjerne mye vann, og hvis du har vondt i halsen er honning et hett tips, enten du tar det med te eller varm melk.

God bedring! :)

Skrevet

Følg alle tipsene over, og det kan uansett gå bra. Hadde selv høy feber og var skikkelig dårlig under eksamensperioden i fjor, fikk bare gode karakterer. Men jeg pugga selv om jeg var syk da.

Skrevet

Åh, tusen takk Gjesten! Skal ut å kjøpe hvitløk, c-vitaminer og honning nå. Får ligge under dyna og lese i dag. Krysser fingrene for at det går like bra med meg momo! :danse:

Skrevet

Krysser fingre for at det går like bra med deg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...