MiracleG Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Når jeg la ut en sak om aldersforskjell i forhold ("yngre menn søker modne damer") så jeg for meg at diskusjonen ville bli mye mer seksuelt ladet fordi myten sier at yngre menn drømmer om å ha sex med damer som er mange år eldre enn seg selv. Jeg har vært med i en studie og undersøkt parforhold, alder, seksualitet, med mer. Felles for alle er seksuelle fantasier og jeg vil gjerne teste et par av teoriene på forumet her. Diskusjonen håper jeg blir åpen og saklig. Stemmer det at kvinners tre mest pirrende fantasier er?: 1. Å bli tatt med makt (f.ex. kvinnen får uventet besøk av en innbruddstyv og ønsker å bli "voldtatt" av han). 2. Å kikke på at andre har sex (kvinnen som i hemmelighet "kikker" på naboene, og som bruker dette som oppvarming til masturbasjon eller sex med kjæresten - å se på lesbisk sex er hos mange det mest pirrende). 3. Å vekke dyret i mannen (beslektet med voldsdrømmen, men her mer bare en dyrisk lidenskap som medfører røff/bestemt håndtering). For mannen er de tre mest pirrende fantasiene de her?: 1. Å bli dominert av kvinnen (at kvinnen tar herskerinnerolle i senga, helst inkludert pisking, biting, smekking og kjefting/sexsnakk) 2. Rollespillet (skolepiken, sykepleieren eller sekretæren i kort skjørt som oppfører seg usikkelig og må "straffes") 3. Trekant (to kvinner og en mann)
MiracleG Skrevet 3. desember 2012 Forfatter #2 Skrevet 3. desember 2012 (endret) Skulle kanskje vært postet under "seksualitet"? Har bedt KG om å sjekke om det bør slettes og legges ut under annet emne, kommentarer kan evt bare vente. Endret 3. desember 2012 av MiracleG
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå