AnonymBruker Skrevet 3. desember 2012 #1 Skrevet 3. desember 2012 Som sikkert flere har her; eksamensperiode. Jeg har i det siste såvet mye, men natt til i dag ble det litt lite. Våknet likevel noe kvikk, drakk to kopper kaffi i løpet av tre timer og spiste en god frokost, før jeg begynte å lese. Helt vanlige rutiner for meg. Arbeidet i tre timer med små avbrekk. Plutselig kjente jeg meg helt ør i kroppen, så jeg la meg ned i sengen. Våknet en time senere. Men da jeg skulle stå opp, var jeg helt utmattet i kroppen. Klarte ikke å være våken. Sov i tre timer til, og kroppen var fortsatt utmattet. Det kjennes ut som jeg ikke har næring i kroppen, selv om jeg har spist mye. Jernnivået er normalt. Noen andre som har opplevd det samme? Fikk ikke akkurat koffeinsjokk. Anonym poster: 67a4b56a73cc95f8045be204f94b0385
pingelill Skrevet 3. desember 2012 #2 Skrevet 3. desember 2012 Japp, men det er nok fordi jeg stresser for mye og sover/hviler for lite. Heldigvis venter kroppen med å bli utmattet til etter eksamen er gjennomført. I dag sov jeg fks 4 timer etter eksamen nr 2 - selvom jeg bare sov en halvtime mindre enn jeg pleier om natten.. Stress tar på..! Forsøk å hvil ordentlig når du har fri fra lesing! Jeg blir ofte dårlig av kaffe - type kvalm og ør- om jeg er litt sliten fra før av.. Håper du kommer deg igjen, og lykke til med eksamener!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå