Cho Kon It Skrevet 5. desember 2012 #41 Skrevet 5. desember 2012 Jenter rir best, og holder ut lengst, når han sitter henslengt i en stol. Tenk på det neste gang dere er ute og handler møbler . Word! Jeg synes det er ti ganger lettere å ri i en stol. 2
Alina X Skrevet 5. desember 2012 #42 Skrevet 5. desember 2012 Ja, selv når kvinnen er elendig i senga, er det mannen sin feil. Selvfølgelig. Hvor har jeg skrevet det?
Gjest Bandit Skrevet 5. desember 2012 #43 Skrevet 5. desember 2012 Hvor har jeg skrevet det? Du hadde riktignok med KAN, men: "Hvis du har alltid møter på damer som bare ligger der, KAN det være at det er noe du ikke gjør helt riktig, man får liksom ikke lyst til å gi tilbake når han bare peiser på i en langtrekkelig akt ut-og-inn uten å kysse jenta etc, da får man lyst til å sove heller enn å være tilstede." Du skulle vært mann for et år, så hadde du nok blitt overrasket over alle potetsekkene der ute. Som vil bli tatt med storm, og at mannen skal GI henne orgasme etter orgasme. Men å gjøre noe selv for det, nei, det er uaktuelt. Men det er nok VI som opplever disse kvinnene som gjør noe feil. Tror du ikke? Og husk: Dette er skrevet med humor og overdrivelse, selv om det er en viss sannhet i det, så det er ingen vits i å hisse seg opp. Jeg skjønte hva du mente.
Alina X Skrevet 5. desember 2012 #44 Skrevet 5. desember 2012 Du hadde riktignok med KAN, men: "Hvis du har alltid møter på damer som bare ligger der, KAN det være at det er noe du ikke gjør helt riktig, man får liksom ikke lyst til å gi tilbake når han bare peiser på i en langtrekkelig akt ut-og-inn uten å kysse jenta etc, da får man lyst til å sove heller enn å være tilstede." Du skulle vært mann for et år, så hadde du nok blitt overrasket over alle potetsekkene der ute. Som vil bli tatt med storm, og at mannen skal GI henne orgasme etter orgasme. Men å gjøre noe selv for det, nei, det er uaktuelt. Men det er nok VI som opplever disse kvinnene som gjør noe feil. Tror du ikke? Og husk: Dette er skrevet med humor og overdrivelse, selv om det er en viss sannhet i det, så det er ingen vits i å hisse seg opp. Jeg skjønte hva du mente. Ja nettopp, jeg skrev KAN så du må du ikke tillegge meg meninger jeg ikke har og hevde at jeg legger all skyld på menn ikke sant? Jo ja, er nok endel potetsekker der ute, antageligvis like mange som knuller som en duracell kanin på kokain... 5
Obelix Skrevet 5. desember 2012 #45 Skrevet 5. desember 2012 Foretrekker at hun lener seg fremover slik at hun kan bevege seg opp og ned...samt at jeg og kan pumpe på nedenfra når hun "tar en pause" og støtter seg på meg..
Gjest Bandit Skrevet 5. desember 2012 #46 Skrevet 5. desember 2012 Ja nettopp, jeg skrev KAN så du må du ikke tillegge meg meninger jeg ikke har og hevde at jeg legger all skyld på menn ikke sant? Jo ja, er nok endel potetsekker der ute, antageligvis like mange som knuller som en duracell kanin på kokain... Men det er jo typisk at man begynner å dra inn menns egenskaper når det er kvinners egenskaper det diskuteres?
Alina X Skrevet 5. desember 2012 #47 Skrevet 5. desember 2012 Men det er jo typisk at man begynner å dra inn menns egenskaper når det er kvinners egenskaper det diskuteres? ehhhhh.... du skrev opprinnelig at du mente at kvinner bare lå der og menn måtte ta alt ansvar, da skrev jeg til motsvar at det KAN være en grunn til det hvis du ALLTID møter på disse potetsekkene. Det var det jeg svarte på ang det der, alt det andre ang ridning la jeg ikke "skyld"på noen kjønn. Forøvrig så mener nå jeg at BEGGE har ansvar under sexakten for at BEGGE skal få nytelse, men om du mener noe annet får det være din sak og ditt problem. 7
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #48 Skrevet 5. desember 2012 ehhhhh.... du skrev opprinnelig at du mente at kvinner bare lå der og menn måtte ta alt ansvar, da skrev jeg til motsvar at det KAN være en grunn til det hvis du ALLTID møter på disse potetsekkene. Det var det jeg svarte på ang det der, alt det andre ang ridning la jeg ikke "skyld"på noen kjønn. Forøvrig så mener nå jeg at BEGGE har ansvar under sexakten for at BEGGE skal få nytelse, men om du mener noe annet får det være din sak og ditt problem. Hei.. Hva med å holde seg til tema? MEDMENN: KAN DAMER RI??? Anonym poster: 54c4007ca69635b201b5d39a6724a2b2
Alina X Skrevet 5. desember 2012 #49 Skrevet 5. desember 2012 Hei.. Hva med å holde seg til tema? MEDMENN: KAN DAMER RI??? Anonym poster: 54c4007ca69635b201b5d39a6724a2b2 Ok sorry, fy skamme meg
Gjest HunterLady Skrevet 5. desember 2012 #50 Skrevet 5. desember 2012 Ja, vi finnes! Jeg blir også sliten, men det finnes jo mange ulike måter å ri på. Man trenger ikke hoppe rett opp og ned i en halvtime som en kanin i parringstiden. Dersom jeg blir sliten, så legger jeg meg mer ned, men rir fortsatt, noen ganger hjelper det å bare la det ene beinet strekkes ut slik at det får hvile, også kan man bytte litt på hvilket bein som får hvile. Den desidert tyngste er å ri med beina helt samlet, altså med knærne og lårene oppå brystkassa hans. Fytti det er tungt! Men siden jeg hovedsakelig ønsker meg slankere lår, så er det en motivasjon i seg selv. God trening!
Obelix Skrevet 5. desember 2012 #51 Skrevet 5. desember 2012 Er jo strengt tatt ikke noe problem at dama legger seg ned litt og bare "gynger" frem og tilbake
Gjest HunterLady Skrevet 5. desember 2012 #52 Skrevet 5. desember 2012 Er jo strengt tatt ikke noe problem at dama legger seg ned litt og bare "gynger" frem og tilbake Ikke sant! Er som oftest den stillinga jeg får lettest orgasmer i. Er vanskelig å få orgasme for noen kvinne når hun bare rir rett opp og ned. 1
Gjest Blur Skrevet 5. desember 2012 #53 Skrevet 5. desember 2012 Kan vel ikke akkurat si at det er noe problem, men det er jo pga treninga. Syntes det blir gruelig kjedelig hvis jeg skal peise på i 30 minutter uten noe variasjon. Og hvis jeg evt blir sliten, så gjør jeg bare som HunterLady og legger meg litt mer ned og tar det litt saktere. Jeg går ikke for fullt hele tiden, men kan godt holde ut for fullt i 15-20 minutter og da MÅ jeg ha en liten "slappe" av stund da jeg ligger litt nærmere brystkassa hans. Og "gynger" mer eller mindre. 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #54 Skrevet 5. desember 2012 Jeg er kvinne og er ikke helt begeistret for å være på topp. Alt av kroppen min er umaskert og han får utsikt på hele meg. Sikkert fint for han, men jeg er ikke helt fornøyd der. Jeg får rett og slett ikke til å nyte sexen og mister lysten etterhvert fordi jeg tenker kun på hvordan kroppen ser ut. Jeg vet at typen ikke har noe imot magefettet mitt, men jeg er ikke fornøyd med meg selv og sliter med å komme meg ned i vekt. Jeg føler også at jeg ikke strekker helt til. Får ikke til å gjøre det fort nok, eller godt nok. Flesket på lårene og magen disser. Jeg har god selvtillit ellers, men akkurat der at jeg må sitte på topp funker ikke for meg. Heldigvis finnes det andre stillinger der jeg kan tilfredsstille han uten problemer og gjøre all jobben. Anonym poster: e46c34a2f0de3aca08f48e11dd7f1f77 2
Gjest Thai clinch Skrevet 5. desember 2012 #55 Skrevet 5. desember 2012 Jeg er kvinne og er ikke helt begeistret for å være på topp. Alt av kroppen min er umaskert og han får utsikt på hele meg. Sikkert fint for han, men jeg er ikke helt fornøyd der. Jeg får rett og slett ikke til å nyte sexen og mister lysten etterhvert fordi jeg tenker kun på hvordan kroppen ser ut. Jeg vet at typen ikke har noe imot magefettet mitt, men jeg er ikke fornøyd med meg selv og sliter med å komme meg ned i vekt. Jeg føler også at jeg ikke strekker helt til. Får ikke til å gjøre det fort nok, eller godt nok. Flesket på lårene og magen disser. Jeg har god selvtillit ellers, men akkurat der at jeg må sitte på topp funker ikke for meg. Heldigvis finnes det andre stillinger der jeg kan tilfredsstille han uten problemer og gjøre all jobben. Anonym poster: e46c34a2f0de3aca08f48e11dd7f1f77 Jeg er kvinne og er ikke helt begeistret for å være på topp. Alt av kroppen min er umaskert og han får utsikt på hele meg. Sikkert fint for han, men jeg er ikke helt fornøyd der. Jeg får rett og slett ikke til å nyte sexen og mister lysten etterhvert fordi jeg tenker kun på hvordan kroppen ser ut. Jeg vet at typen ikke har noe imot magefettet mitt, men jeg er ikke fornøyd med meg selv og sliter med å komme meg ned i vekt. Jeg føler også at jeg ikke strekker helt til. Får ikke til å gjøre det fort nok, eller godt nok. Flesket på lårene og magen disser. Jeg har god selvtillit ellers, men akkurat der at jeg må sitte på topp funker ikke for meg. Heldigvis finnes det andre stillinger der jeg kan tilfredsstille han uten problemer og gjøre all jobben. Anonym poster: e46c34a2f0de3aca08f48e11dd7f1f77 Håper du får litt tilfredstillelse også og ikke bare ham. 2
Obelix Skrevet 5. desember 2012 #56 Skrevet 5. desember 2012 Ai ai ai... Hmmm... det skal klaske, disse, surkle, etc når man har sex... Drit i hvordan du ser ut i den og den stillingen.. drit i de 10 kg for mye.. newsflash.. det gjør nemlig han mannen du har deg med!!! 2
Marihata Skrevet 5. desember 2012 #57 Skrevet 5. desember 2012 (endret) Jeg begynner å tro etter å ha lest noen av svarene her at noen damer tror de MÅ humpe opp og ned når de rir, noe som ville blitt veldig slitsomt. Når jeg rir så leker jeg meg med å bevege hoftene, og prøver å få finne "vinkler" hvor penisen (unnskyld det veldig kliniske spårket) treffer deilige punkter inni meg. Jeg har oppdaget at når jeg finner disse "vinklene" som er godt for meg, så er det noe som kjæresten min kjenner som deiligere også. Bare som et lite tips:) En av favorittene jeg har funnet er å lene meg fremover (slik at vi kan kysse samtidig) og bevege hoftene og korsryggen opp og ned, men samtidig gjøre det slik at penisen hans treffer den bakre delen av skjedeveggen. Hver gang jeg bruker denne teknikken må jeg alltid variere, hvis ikke kommer typen for fort. I tillegg er det heller ikke slitsom . Så mitt tips er å variere om man ruller hoftene, går opp og ned, lener seg bakover, eller fremover som er minst slitsomt. Prøv også å variere hvor penisen treffer inni deg. Da blir det mer friksjon enn opp og ned, og det kjennes bedre ut. Ts. kanskje du kan forelå noe av dette for dama di? Og et lite tips til menn: "Motjokk" er viktig! Endret 5. desember 2012 av Marihata 1
xXAmorXx Skrevet 5. desember 2012 #58 Skrevet 5. desember 2012 Halvtime er jo lengste laget syns jeg.. Jeg pleier ofte å ri kjæresten min, men det er vel i 3-4 minutter før vi bytter stilling:) Bilir veldig sliten i låra, også har jeg en kneskade:p 1
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2012 #59 Skrevet 5. desember 2012 Jeg finner det svært tennende med jenter som rir til det renner svette av dem. Det er utrolig store forskjeller fra dame til dame etter min erfaring. Men en halvtime i strekk opp og ned? Det har jeg ikke opplevd. Da gjør de det feil. Anonym poster: baae560996cfbc115592c2c85bd29796
Gjest Bandit Skrevet 5. desember 2012 #60 Skrevet 5. desember 2012 ehhhhh.... du skrev opprinnelig at du mente at kvinner bare lå der og menn måtte ta alt ansvar, da skrev jeg til motsvar at det KAN være en grunn til det hvis du ALLTID møter på disse potetsekkene. Det var det jeg svarte på ang det der, alt det andre ang ridning la jeg ikke "skyld"på noen kjønn. Forøvrig så mener nå jeg at BEGGE har ansvar under sexakten for at BEGGE skal få nytelse, men om du mener noe annet får det være din sak og ditt problem. Jeg skal heller ikke kuppe tråden, men denne kan jeg vanskelig la ligge. Har du lest NOE av det jeg har skrevet her før, vet du at jeg også mener begge har like stort ansvar for nytelse. Men nå er det kvinnens problemer med å ta initiativ, klatre på toppen, og ri inn i solnedgangen som var tema. Det må være lov å sette dette på agendaen, uten at enkelte MÅ snu på det og få lagt inn et stikk om at det også KAN være mannens feil. Dessuten skulle man jo tro at dersom man leverte dårlig i EN stilling, ville viljen til å forsøke en annen være større? Men nå blåses det veldig opp her. Det var et humoristisk tilsvar fra min side, noe jeg faktisk også skrev ordrett. Tilbake til tema: Ja, noen kvinner KAN kunsten, men det er langt mellom lyspunktene i akkurat denne stillingen. Og det er mye viktig som blir skrevet her inne. Motjokk bør være en selvfølge. Samme med at det ikke kun blir opp og ned. Av og til kan det bare være uhyre deilig om hun bare sitter stille og tar en god pause. For så å rugge litt fram og til bake. Variasjon får denne stillingen til å være en av de absolutt beste for min del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå