Gå til innhold

En uforbeholden unnskyldning


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Siden så mange klager på meg, og siden jeg utvilsomt skriver flest dustete innlegg på KG, har jeg gått i meg selv og bestemt meg for å komme med en unnskyldning.

Jeg ber herved alle brukere i alle fora om unnskyldning for alle useriøse innlegg som jeg, Gjest, har kommet med.

Men jeg vil samtidig si at dere ikke bør være for raske til å fordømme meg. Dere som har lest innleggene mine, må da ha lagt merke til at jeg ikke er helt frisk...?

Jeg lider av en sjelden form for Tourettes syndrom. Den arter seg slik at jeg plutselig og uten forvarsel kan bli voldsomt rasistisk, sjåvinistisk, diskriminerende, simpel, grov, ondskapsfull, frekk og/eller dømmende. I mange tilfeller mister jeg også fullstendig evnen til å uttrykke meg på korrekt norsk, og får mine logiske evner redusert til en 3-årings nivå.

Når dette inntreffer, føler jeg en voldsom trang til å gi uttrykk for mine lite gjennomtenkte synspunkter her på KG, gjerne med altfor store bokstaver. Jeg trenger neppe gå i detalj; dere har utvilsomt sett eksempler.

Jeg ber om forståelse for min situasjon, og håper at dere vil holde ut med meg, ergh... gnnng... drittkjerringer! ...inntil jeg får sykdommen under kontroll.

Ærbødigst,

Gjest

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fullstendig forståelse for din situasjon,derfor er det bare et fåtall av deres innl.jeg leser.Dette for ikke irritere meg selv unødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Da skjønner jeg så mye mer, skal forsøke og være litt mer forståelsefull mot deg fra nå av gjest :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...