Gå til innhold

Fjernet mandlene -pusspropper likevel?

Fremhevede innlegg

Gjest Mandefri
Skrevet

Fjernet mandlene for flere år siden, på grunn av mange og særdeles illeluktende pusspropper. Det luktet råtten fjert av pusten min, og etter operasjonen ble lukta heldigvis borte!

i det siste har jeg hatt en sær følelse av at det sitter en smule fast i halsen min, rett nedfor der mandlene var, på den ene siden. Det er akkurat så langt ned at jeg ikke klarer å se der.

Har prøvd å gurgle og greier, men blir ikke kvitt følelsen av å ha et rusk der. Kjennes ut sånn som det gjorde før da jeg hadde pusspropper i mandlene, men føler ikke at det lukter like ille.

Men min lille datter har dog kommet med et par kommentarer på at det lukter bæsj fra munnen min, så det kan hende at jeg bare ikke merker det selv denne gangen?

Blir helt fortvilet, har en upåklagelig tann- og munnhygiene, pusser, bruker tanntråd, tungeskrape og munnskyllevann.

Når begge mandlene er fjernet, er det fortsatt mulig at det kan bli groper i halsen som slike propper kan legge seg i, og kan det eventuelt gjøres noe med dette?

Håper noen har opplevd noe lignende, og har svar å gi...

• 2 år senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har dessverre litt samme erfaring... fjernet mandlene for 20 år siden men kan av og til oppleve at jeg harker opp en lite klump.... ganske fortvilende. jeg tipper de da sitter i arrvevet som er igjen etter mandlene, det blir sikkert ikke helt glatt der. Jeg synes dette blir verre ved inntak av visse typer mat, f.eks melkemat

Anonymous poster hash: 1aec5...e90
Skrevet

Jeg har også sånne hvite klumper selvom jeg har fjernet mandlene.

Anonymous poster hash: 42dbb...681
Skrevet

TS ble nok glad for å få svar etter to år...

Anonymous poster hash: 1f3bf...4a5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...