Gjest Violetta Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Jeg har laget finnbiff noen ganger, og fulgt oppskriften som står på pakken. Men jeg kan bare ikke forstå hvorfor det står så kort koketid! Om man følger oppskriften blir kjøttet seigt og nesten uspiselig. Jeg koker det ofte minst en halvtime lenger, da blir det mørt og godt. Flere med sa erfaring?
Gjest Sitronkake Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Jeg hater seigt kjøtt og koker derfor kjøttet til det er deilig og mørt. Trenger ikke følge oppskriften.
Minya Skrevet 3. desember 2012 #3 Skrevet 3. desember 2012 Jeg freser bare kjøttet i en panne før jeg putter det oppi gryta med fløtesaus og nammenam. Synes det blir for tørt og trevlete om jeg koker det.
Gjest alille Skrevet 4. desember 2012 #4 Skrevet 4. desember 2012 Reinskav er best når det er stekt. Jeg fulgte selv oppskriften på pakken første gang jeg lagde finnbiff for en stund siden (jeg er mest glad i bare stekt reinskav på polarbrød), og det ble litt nedtur i forhold til kjøttet ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå