AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #1 Skrevet 2. desember 2012 Jeg hadde første sex med han jeg dater på fredag.. Syntes ikke han så ut til å være såå mye større enn hva jeg har hatt før, men hver gang han bunner meg så gjør det helt j.. vondt.. Prøvde igjen i dag, og det ble samme greia. Det tristeste er egentlig at jeg hele tiden måtte si au og si fra at han var for stor og må passe på så han ikke bunner meg, men han bare dundra på.. Føler meg mørbanka i magen nå.. Anonym poster: ccd40396561985991a16b07776ddf901
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #2 Skrevet 2. desember 2012 Auu, det er vondt, ja... Anonym poster: d6fd23c4f00827afcdcf1ada030cf12f 2
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #3 Skrevet 2. desember 2012 Ikke lyv gutter. Damer elsker det når de blir bunnet av en stor stake. Ikke prøv dere en gang. Dere avslører bare dere selv. Anonym poster: c3990fbe67d3e83bec7284125a680aec 1
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #4 Skrevet 2. desember 2012 gutter? Kan bare svare for meg selv, jeg synes det gjør dødsvondt å bli bunnet. Og det er ikke så lett for gutten når han er ivrig å holde igjen. Og det skjønner jeg. Så ja.. Anonym poster: f39b5c9ae040445e516bcd236756499c
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #5 Skrevet 2. desember 2012 Ikke lyv gutter. Damer elsker det når de blir bunnet av en stor stake. Ikke prøv dere en gang. Dere avslører bare dere selv. Anonym poster: c3990fbe67d3e83bec7284125a680aec Gutter? Jeg er ts og jeg er jente. Selvsagt liker jeg å bli bunnet, vanligvis. Men ikke når han er for stor og kommer borti oppi der. Det er dritvondt. Og daten min prøvde ikke engang å være forsiktig selv om jeg sa fra. Har fortsatt vondt, og nå har jeg ikke lyst på mer sex med han.. Anonym poster: 36ba431a83094bf928be5eff2657163b
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #6 Skrevet 2. desember 2012 Dette er ikke spesielt godt, nei... Stikkordet her er oppvarming/forspill. Du bør være skikkelig kåt før dere begynner selve samleiet. For min del gjør ihvertfall dette en enorm forskjell. Men eh... Om du sa ifra underveis at det gjorde vondt, og han ikke stoppet.. hva slags person er egentlig dette? Fortsatte han bare å peise på helt hensynsløst? Ble du ikke forbanna? Anonym poster: 9ca75c5fca9cfaf369e230e82d2b3b80
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #7 Skrevet 2. desember 2012 Dette er ikke spesielt godt, nei... Stikkordet her er oppvarming/forspill. Du bør være skikkelig kåt før dere begynner selve samleiet. For min del gjør ihvertfall dette en enorm forskjell. Men eh... Om du sa ifra underveis at det gjorde vondt, og han ikke stoppet.. hva slags person er egentlig dette? Fortsatte han bare å peise på helt hensynsløst? Ble du ikke forbanna? Anonym poster: 9ca75c5fca9cfaf369e230e82d2b3b80 Jeg sa fra mange ganger, både rett ut at han kom for dypt og måtte passe på, og au. Prøvde å legge meg sånn at den ikke skulle komme for dypt også med noe hell. Men da var jo alt ødelagt for meg allerede. Da vi lå sammen på fredag blødde jeg etterpå. Tenkte det var fordi jeg hadde hatt mense for ikke lenge siden, og at det kanskje var derfor han tok borti.. Men i dag merket jeg at jeg rett og slett er for kort innvendig. Har aldri opplevd det før. Problemet er at han bare råpulte hele veien selv om jeg prøvde å bremse han litt, ba han være forsiktig med meg, men han ordentlig banka på hele veien.. Føler meg ganske dum som ikke bare avbrøt hele greia. Snill pike syndromet. Jeg skal jo ikke være noe dårligere enn andre.. Anonym poster: 36ba431a83094bf928be5eff2657163b
kills Skrevet 2. desember 2012 #8 Skrevet 2. desember 2012 Jeg synes også det er smertefullt, ikke alltid like kult å si fra men jeg gjør det. Om han ikke slutter da så kommer jeg til å avbryte samleiet da det skal gjøre godt og ikke vondt. Har vondt etter det samme selv akkurat nå, men jeg sa fra og han var mer forsiktig.
Gjest asanti Skrevet 2. desember 2012 #9 Skrevet 2. desember 2012 Jeg har hatt samme problem. Fant ut etter at jeg ble gravid at problemet var at jeg hadde bakovervendt livmor. Det rettet seg opp under de tre første mnd av graviditeten. Nå kan jeg bli tatt i mange andre stillinger som jeg tidligere har holdt meg unna pga det gjorde dritvondt. Dra til gyn å få det sjekket. Ikke at jeg vet noe som kan hjelpe det, men da kan du iallefall få et svar.
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #10 Skrevet 2. desember 2012 Noen forklar meg hva det betyr å bunne noen, please! Anonym poster: 23503820551acf2a119233a8ac583d03
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #11 Skrevet 2. desember 2012 Noen forklar meg hva det betyr å bunne noen, please! Anonym poster: 23503820551acf2a119233a8ac583d03 Å stikke pikken helt inn i dama slik at underlivene støtes mot hverandre og det er fysisk umulig å stappe den lengre inn. Har man lang pikk når man gjør dette, kan det gjøre vondt for dama. Menn som ikke er forsiktige etter at dama ber de om å være det, er menn man ikke ønsker å knulle igjen. Anonym poster: 9ca75c5fca9cfaf369e230e82d2b3b80
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2012 #12 Skrevet 2. desember 2012 Å stikke pikken helt inn i dama slik at underlivene støtes mot hverandre og det er fysisk umulig å stappe den lengre inn. Har man lang pikk når man gjør dette, kan det gjøre vondt for dama. Menn som ikke er forsiktige etter at dama ber de om å være det, er menn man ikke ønsker å knulle igjen. Anonym poster: 9ca75c5fca9cfaf369e230e82d2b3b80 Takk for svar, aldri hørt uttrykket før og ble ganske forvirret Anonym poster: 23503820551acf2a119233a8ac583d03
Gjest Lille-pus Skrevet 2. desember 2012 #13 Skrevet 2. desember 2012 (endret) Takk for svar, aldri hørt uttrykket før og ble ganske forvirret Anonym poster: 23503820551acf2a119233a8ac583d03 Veldig enkelt sagt: Når pikken er så langt at han støter oppi livmormunnen. Gjøres det med mye makt og tempo bak støtene (såkalt råpuling) så kan det gjøre noe så inni h***te vondt ! Har du derimot en oppegående fyr som evner å gli det siste stykket helt, helt inn i rolig tempo og så en liten stund forholde seg rolig mens han holder trykket...så kan det fakstisk være rett ut sagt rågodt. Endret 2. desember 2012 av Lille-pus
Rimmern Skrevet 4. desember 2012 #14 Skrevet 4. desember 2012 Det er forskjell på kvinner/jenter der. Noen merker ikke noe til det, noen synes det er vondt og noen liker det. Tror nok ikke det er mulig å endre på det - snakk med den du har sex med og forklar hva du liker og ikke liker. Det er ikke aktuellt å ha vondt under samleie bare fordi partneren har lyst til å støte lengre/hardere.
Gjest Bandit Skrevet 4. desember 2012 #15 Skrevet 4. desember 2012 Jeg har en kompis som sa: "Med stor stake følger stort ansvar". Men det ligger selvsagt noe i det. Det å fortsette å råknulle dama etter hun har sagt ifra, er ALDRI ok. Passer man ikke helt, så må man ta hensyn til hverandre. 1
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #16 Skrevet 4. desember 2012 Har du derimot en oppegående fyr som evner å gli det siste stykket helt, helt inn i rolig tempo og så en liten stund forholde seg rolig mens han holder trykket...så kan det fakstisk være rett ut sagt rågodt. hva mener du? Forbi livmormunnen eller opp til den? Slik at man bunner, men bare roligere. Anonym poster: 4bfe95e6450d82d3837c8b166785d266
Gjest Lille-pus Skrevet 4. desember 2012 #17 Skrevet 4. desember 2012 hva mener du? Forbi livmormunnen eller opp til den? Slik at man bunner, men bare roligere. Anonym poster: 4bfe95e6450d82d3837c8b166785d266 Forbi skal du være pokker så god for å klare, da er du plutselig inne i livmoren. Neida, helt opp til livmorhalsen, så legge roooolig trykk på den. Så om man bare legger et rolig trykk der på meg så er det ikke vondt, men derimot absolutt motsatt av vondt, iallefall hos meg. Men det krever en utrolig selvbeherskelse hos ham., noe som ikke alltid trenger være like lett med en millimeternær orgasmisk kvinne hele veien rundt deg. Klarer vi å få det til, han holder trykket og jeg alt er så nær kanten av stupet, så er det garantert jeg vipper over umiddelbart og kommer som et skudd der og da. Påstås være en rimelig space'et opplevelse å kjenne enhver rytmiske krampetrekning nedover absolutt hele pikken fra hode til rot. Men, dette krever altså en selvbevist kar med en utrolig selvkontroll, veldlig lite som skal til før det går fra å være 'next thing to heven' til å bli et helvete på jord av smerte. Jo mer normal han er, jo lettere er det å få det til Megapikker blir trøbbel
Obelix Skrevet 4. desember 2012 #18 Skrevet 4. desember 2012 Hm... eller så setter du på et avstandsstykke på kuken hans... en eller ennen ring som forkorter lengden han får trøkka inn med noen cm
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2012 #19 Skrevet 4. desember 2012 Forbi skal du være pokker så god for å klare, da er du plutselig inne i livmoren. Neida, helt opp til livmorhalsen, så legge roooolig trykk på den. Så om man bare legger et rolig trykk der på meg så er det ikke vondt, men derimot absolutt motsatt av vondt, iallefall hos meg. Men det krever en utrolig selvbeherskelse hos ham., noe som ikke alltid trenger være like lett med en millimeternær orgasmisk kvinne hele veien rundt deg. Klarer vi å få det til, han holder trykket og jeg alt er så nær kanten av stupet, så er det garantert jeg vipper over umiddelbart og kommer som et skudd der og da. Påstås være en rimelig space'et opplevelse å kjenne enhver rytmiske krampetrekning nedover absolutt hele pikken fra hode til rot. Men, dette krever altså en selvbevist kar med en utrolig selvkontroll, veldlig lite som skal til før det går fra å være 'next thing to heven' til å bli et helvete på jord av smerte. Jo mer normal han er, jo lettere er det å få det til Megapikker blir trøbbel Hm, har aldri opplevd dette selv. Har ganske stor pikk selv (20 cm lang, 15-16 rundt) og kjæresten er ganske trang og kort. Bunner henne fryktelig lett. Hvordan mener du dette skal gjøres, føre penis sakte inn helt til man bunner henne og så holde den der? Mens hun gnikker seg litt frem og tilbake? Anonym poster: 4bfe95e6450d82d3837c8b166785d266
Gjest Lille-pus Skrevet 4. desember 2012 #20 Skrevet 4. desember 2012 (endret) Hm, har aldri opplevd dette selv. Har ganske stor pikk selv (20 cm lang, 15-16 rundt) og kjæresten er ganske trang og kort. Bunner henne fryktelig lett. Hvordan mener du dette skal gjøres, føre penis sakte inn helt til man bunner henne og så holde den der? Mens hun gnikker seg litt frem og tilbake? Anonym poster: 4bfe95e6450d82d3837c8b166785d266 Du må nesten høre med henne. Jeg vet at akkurat her er vi veldig forskjellige alle 'mann' for å si det slik. Men, i hovedsak, og det som funker for meg; Sørg først for å få henne så nær orgasme at hun er rett ved å 'tørne gal'. Da glir du sakte inn, helt til du er i bunns. Veldig, veldig forsiktig den aller siste lille biten slik at du ikke påfører 'kollisjonsstøt', bare legger deg helt, helt inne og påfører et rolig trykk. Så kommer utfordringen for deg; å foholde deg rolig den lille tiden som nå gjenstår Yepp, du skal ikke se bort fra at hun vil komme til å bevege litt på seg der hun nå befinner seg 'naglet fast' Men, som sagt; luft idèen med henen om du har lyst til å prøve. Det krever god kroppsbeherskelse i en opphetet situasjon, og siden dere er litt ulike så krever det litt mer av deg. Kanskje hun ikke har tenkt over at det befinner seg g-punkt likende felt mye lenger inn i skjeden enn bare selve g-punktet, og kanskje har hun stålkontroll på dette allerede. Og så handler det også om hvor sensible hun er for den tynne grensen mellom smerte og nytelse. Selv er jeg ikke glad i smerte, men derimot meget glad i nytelse Dette er vel den ene tingen jeg ikke har diskuert med hverken venninner eller andre tidligere så min kunnskap om hvorvidt akkurat dette er ens for de fleste kvinner er jeg ærlig talt aldeles blank på - men jeg vet en kvinne det virker som gull på Endret 4. desember 2012 av Lille-pus
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå