Gå til innhold

Tips til sex med jomfrugutt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jente i 25 årene her.

Hvordan var det for deg(gutt) første gangen? Hvilke stillinger likte du best, og er det best og ta det rolig..? Er ikke så erfaren selv. Hjelp.

Anonym poster: 6ffd4a78769250c1afb69abbafe32d77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sex med en jomfru en gang. Jeg hadde litt erfaring fra tidligere og jeg følte det var naturlig å ta litt kontrollen, så jeg red han rolig, også trengte han litt hjelp med å få den inn. Det varte ikke så fryktelig lenge, og var ikke beste sexen jeg har hatt. Men det var med en jeg holdt med og vi hadde rotet mange ganger tidligere, så det var koselig og deilig likevel.

Bare slapp av, så slapper nok han mer av også, og da funker ting bedre. Men ikke forvent det helt store, hehe..

Anonym poster: 06d1809e65454aff1c8cc89f9ddd44cf

Skrevet

Lat som at han ikke er jomfru, ikke gjør noen big deal ut av det.

• Liker 1
Skrevet

Ok, takk. :)

Men er vel kanskje best at jeg tar litt styring eller? Sånn at han slipper å være nervøs av å ikke vite hva han skal gjøre.

Anonym poster: 5c8e9dce44437b3f093a11265eefb268

• Liker 2
Gjest Summers
Skrevet

Var en tråd om dette for litt siden hvor gunfreak svarte(han debuterte med en som var mer erfaren enn han selv)

Skrevet

Min erfaring (som kvinne som har "tatt" jomfrudommen på flerekvinner og menn), er at det er fint om du som den erfarne part, tar litt styringen.

Langt og fint forspill. Gjør noe fint og intimt med det. Kanskje noen lys, Et glass rødvin (men ingen fyll!), mye kos og nærhet.

• Liker 1
Skrevet

Var en tråd om dette for litt siden hvor gunfreak svarte(han debuterte med en som var mer erfaren enn han selv)

Har du link, eller vet du hva den heter? :)

Gjest Summers
Skrevet

Har du link, eller vet du hva den heter? :)

Sorry.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...