Gå til innhold

sovestilling

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har det noe å si hvordan dere ligger, for å kunne sovne? Eller sovner dere uavhengig av sovestilling?

Jeg sovner kun i denne stillingen: ligger på magen med hoden vendt mot veggen. Dynen må være på en spesifikk måte, halvveis over ansiktet, og høyrehånden (hun hånden, ikke hele armen) må være på utsiden av dynen. Varierer litt om jeg ligger rett med beina, eller om de er på skrå, bøyd ol. Liker å finne nye kalde steder å ha dem, men de må for all del ikke stikke utenfor dyna.

Anonym poster: 81b20d5c6159a2e8c9f88dbc11b3a7df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nja, ikkje like spesifikt som det. Eg må ligge på siden eller ryggen for å få til å sove, klarer ikkje å sovne mens eg ligger på magen. Dyna varierer det med, spørs hvor varm eg er. Den må som regel dekke litt av meg, om det så bare er eine foten eller tærne.

Gjest brutal mann
Skrevet

Sover best ved siden av noen som betyr noe for meg. Men igjen, den fella skal en ikke gå i igjen, så da lar en heller søvn være søvn ;)

Skrevet

Jeg kan ligge i alle stillinger untatt på ryggen, og sovner ganske så momentant.

I ryggstilling blir prinsessesnorkingen brutalt avbrutt, fra spiss vinkel, av ukemagasinet Hjemmet.

Skrevet

Sovner på siden og sover resten av natten i en sjøstjerne midt i sengen. Til mannens store glede..

• Liker 1
Skrevet

Klarer ikke sovne hvis jeg ikke ligger på siden, spiller ingen rolle hvilken.

Skrevet

Jeg kan klare å sovne i de fleste stillinger, men merker at jeg som oftest sovner lettest liggende på magen. Gjerne med hendene under puten, og ene beinet i en sidelengs V ut til siden.

Dessverre er det visst ikke så sunt å sove på magen, har jeg hørt. Dårlig for rygg og nakke? Men gamle vaner er vonde å vende, gitt.

Skrevet

Ja, jeg har en helt spesifikk måte jeg må ligge på for å få sove. Jeg må ligge på mage med hodet mot veggen (som deg), men må ha alle armer og ben innenfor dynen, hvis ikke tenker jeg at hufsa eller noe skummelt kommer og tar foten/armen som henger ut. Så har jeg dyna opp til over ørene, og må "brette" dyna under føttene. :fnise:

Skrevet

Jeg beveger meg mye før jeg sovner, bytter mellom alle favorittstillingene mine. Spesielt godt liker jeg å ligge på magen med et kne trukket nesten helt opp i fjeset mitt. Det ser visst en smule rart ut, men etter at jeg "utviklet" denne stillingen har jeg helt blitt kvitt menssmertene mine. Er visst noe med at muskulaturen der nede løsner litt....

Anonym poster: 1b0d29390905e45a0434a1e69443e2d5

Skrevet

Jeg beveger meg mye før jeg sovner, bytter mellom alle favorittstillingene mine. Spesielt godt liker jeg å ligge på magen med et kne trukket nesten helt opp i fjeset mitt. Det ser visst en smule rart ut, men etter at jeg "utviklet" denne stillingen har jeg helt blitt kvitt menssmertene mine. Er visst noe med at muskulaturen der nede løsner litt....

Anonym poster: 1b0d29390905e45a0434a1e69443e2d5

Jeg og sover noe liknende slik. Sover på siden, helst med ansiktet mot veggen, og med øverste kne opp, med hånda rundt baksiden av ankelen. Skikkelig merkelig sovestilling. Hvis jeg sover med noen, må det øverste beinet ligge oppå de, noe eksen min hatet fordi jeg klarte alltid å plassere beinet rett over blæren. Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...