Gå til innhold

8-åring - Jeg vil dø

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stakkars jente... Du må skaffe henne hjelp!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Broren min er den gode faren jeg mener han er.

Hans første reaksjon på telefonen med meg var en angst-reaksjon for hun har fått represalier før av sin mor for å ha snakket med far om problemer. Det overveldet ham, slik som det gjorde med meg og jeg måtte søke råd her, å tenke på at man har kommet til ett så elendig punkt med sine barns mor at offentlige instanser må kobles inn.

Moren er ekstremt god til å manipulere og frykten for at hun skulle klare å manipulere BUP dukket opp i hodet hans.

Det er kjempe-"ekkelt" å ta handling mot mennesker som henne, man vet aldri hva hun finner på neste gang og når min niese har blitt straffet før for å kun ha pratet med sin far, hvor sint og hevngjerrig blir hun når hun blir utsatt for offentlige instanser?

Han kjørte henne ikke hjem til mor, tok henne med seg hjem for å se om hun tok det opp med ham også, noe hun ikke gjorde men bare koste seg i armkroken til far.

Han tar kontakt med BUP og helsesøster på skolen i morgen.

Tusen takk til dere alle sammen, det var godt å ha dere i går! Hilsen lettet tante.

Anonym poster: 54fabec438885e034f3ef22316b6b16b

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes du skal kontakte både barneverntjenesten og BUPP.

Depresjon hos barn bør tas alvorlig.

Skrevet

Jeg blir helt rørt! Alle voksne burde være som deg!! Tenk så heldig niesen din er som har en så tøff tante som gjør dette for henne... Det verdte man kan gjøre i en sånn situasjon er å sitte på sidelinjen og se på. Hun trenger hjelp fra BUP, jo før jo heller, så skal du se det går bra med henne! :)

Anonym poster: ea9ca3ea2143410178a68dc9403939bc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...