Gå til innhold

JEG ER LEI AV IDOL


Miss Marple

Anbefalte innlegg

Nå er jeg så utrolig lei av hele IDOL konseptet. Fulgte ikke med i fjor (så kun finalen for alle andre MÅTTE jo bare se den) og har sett programmet bare to ganger i år, men er allerede sinnsykt lei av både dommerene, deltagerene og ikke minst de fnisete (les: tåpelige) programlederne. Hva er det som er så utroig gøy med dette programmet? Og hvorfor MÅ alle se det? Og snakke om det til en hver tid? Egentlig burde vel jeg som musikk interesset og med utdanning innen sang og musikk like dette, men jeg synes rett og slett av det blir for dumt...

Hm...litt småsint idag....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men så er det vel ting du liker som andre ikke fordrar???

La folk ha sin enkle underholdning uten å irritere deg over det.

Jeg skjønner ikke at folk gidder å bruke energi på å irritere seg over sånne ting jeg :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jo hele opplegget ganske kommersielt - MEN utfra hvor mange som stiller opp på dette så ser de det som en bra sjanse.

En bra sjanse til å bli idol med hva det bærer med seg - menge av de som var med ifjor og ikke vant har jo fått platekontrakt. Kanskje de hadde fått det uansett men ikke sikkert. Idol er jo en utmerket sjanse til å få vist seg fram.

Man kan gjerne kritisere teite programledere og dommere - man skal jo tross alt lage et show at dette også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Du velger selv om du vil se det eller ikke. Vi inne på KG skal ikke tvinge deg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Madam Felle

Må si at jeg aldri har forstått, at noen kan irritere seg over at noen mennesker faktisk liker ting, de selv ikke liker.

Det er vel bare til å slå over på en annen kanal, verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må si at jeg aldri har forstått, at noen kan irritere seg over at noen mennesker faktisk liker ting, de selv ikke liker.

Det er vel bare til å slå over på en annen kanal, verre er det ikke.

:Nikke: :enig_animasjon:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei. Jeg er i grunnen litt enig med deg Miss Marple.

Jeg har heller ikke fulgt nøye med på Idol, men det er fullt mulig å bli lei likevel. Hvorfor må alle avisene skrive så vanvittig mye om dette TV-programmet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmmf..Miss Marple, du banner i idol-kirka.. :P

Men, uansett-En time på tv2 og en halv side i dagbladet to ganger i uka..er det så mye å irritere seg over?

La oss få ha trashkulturen vår i fred :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, yeah. La idol-diggere få lov til å digge idol, men la nå for all del miss marple få lov til å være litt småsint!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, yeah. La idol-diggere få lov til å digge idol, men la nå for all del miss marple få lov til å være litt småsint!!

Tror det er har blitt lagt vekt på at hun får lov til å ha sine meninger, men når man skriver noe her så vil automatisk andre brukere sine meninger også komme frem.

Jeg liker idol, men jeg liker ikke Kristoffer Schau. Det er nå bare slik folk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lei av:

Idol

24-7

Ungkaren

Ungkarskvinnen

Millionæren

Big Brother

Baren

71* Nord

Villa Medusa

Popstars

Robinson-ekspedisjonen

Farmen

Newlyweds

"The Simple Life"

Paradise Hotel

Harem

Temptation Island.....

Har jeg glemt noen da???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bare lille meg...
Jeg er lei av:

Idol

24-7

Ungkaren

Ungkarskvinnen

Millionæren

Big Brother

Baren

71* Nord

Villa Medusa

Popstars

Robinson-ekspedisjonen

Farmen

Newlyweds

"The Simple Life"

Paradise Hotel

Harem

Temptation Island.....

Har jeg glemt noen da???

Med andre ord så er du lei reality show?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg og, Livets Datter. Trodde reality-konseptene var oppbrukt for lenge siden, men det er visst ikke alle som er enig med meg :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hele opplegget stinker.

Når alle de 10 finalistene var klare, så fant de ut at de manglet et viktig "markedsegment", nemlig en "fjortisjente-magnet" som kunne loppe både de unge jentene(og foreldrene deres)for sms-stemmer.

Da endret de reglene, slik at de kunne plukke inn en ellevte finalist, et fjortisjente-idol. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cuddly

Til dere som er så lei; la fjernkontrollen få innpass i livet deres!

Helt utrolig hvilke mirakler den kan utrette - både ved å bytte kanal og ved å rett og slett slå av tv'en...

Og til å ikke kunne fordra reality så må jeg si dere har god oversikt :wink:

Jeg syns konseptet er helt ok, men har langt i fra samme oversikten.

Kanskje det hjelper å ikke irritere seg så mye, da går det dere kanskje hus forbi, og tiden kan brukes på noe annet enn å se på tv bare for å bli irritertprovosert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...