Gå til innhold

Derfor velger vi menn fra andre land

Fremhevede innlegg

Skrevet

?

Inspirert av den andre barnslige tråden.

Anonym poster: 61a6f415823963ea41e96aac293d3ac4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi vi tilfeldigvis forelsker oss i dem.

Vent, denne tråden ligger på seksualitet - fordi de kan snakke dirty på flere språk? :vetikke:

• Liker 3
Skrevet

Fordi norske menn er blitt for feminiserte som følge av feminismen.

Anonym poster: 80fe01eadd13aa0c2494a280cbec64c2

Skrevet

Jeg har inntrykk av de som ikke får seg dame i norge av naturlige grunner, søker seg til andre land.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har inntrykk av de som ikke får seg dame i norge av naturlige grunner, søker seg til andre land.

Så jeg fant meg en utenlandsk mann fordi jeg ikke fikk meg dame i Norge? :fnise:

• Liker 4
Gjest Darthoven
Skrevet

Så jeg fant meg en utenlandsk mann fordi jeg ikke fikk meg dame i Norge? :fnise:

Nei, du fant det mest sannsynlig fordi du har avsmak for de feminiserte norske mennene, ønsker å få unger med en alfa-hann-utlendinger med 30cm piss som slår deg og behandler deg dårlig, for deretter å finne en puslete epsilon-hann fra Norge som kan oppdra bastardbarna dine.

(Parodi på bitterpikk..((Som jo må nevnes siden ingen skjønner ironi på dette forumet))

• Liker 1
Skrevet

Nei, du fant det mest sannsynlig fordi du har avsmak for de feminiserte norske mennene, ønsker å få unger med en alfa-hann-utlendinger med 30cm piss som slår deg og behandler deg dårlig, for deretter å finne en puslete epsilon-hann fra Norge som kan oppdra bastardbarna dine.

(Parodi på bitterpikk..((Som jo må nevnes siden ingen skjønner ironi på dette forumet))

Du har selvsagt helt rett. Sukk, disse voldelige vest-europeerne og deres 30 cm piss. :rodmer:

• Liker 3
Gjest Darthoven
Skrevet

Du har selvsagt helt rett. Sukk, disse voldelige vest-europeerne og deres 30 cm piss. :rodmer:

Åååja, du mente en "SÅNN" utlending ja. Nei, da har han 7,5cm tiss, er crossdresser og går med oppvasksbørsta i rompa. Tenkte mer på sånne "skikkelige" utlendinger jeg..du vet, de som ser skitne ut.

• Liker 1
Skrevet

Er du mann eller kvinne?

Anonym poster: 61a6f415823963ea41e96aac293d3ac4

Skrevet

Akkurat som kvinnene de siste par tusen årene har blitt maskulinisert som følge av et særdeles mannsjåvinistisk regime, eh? Eller..

Sett deg inn i hva feminisme er du, før du forsøker deg på flere vittigheter. ;)

Anonym poster: b8db08d1ff49ed1cb73ef09d956ff5c7

• Liker 1
Skrevet
brace-yourself-useless-threads-are-coming.jpg
Skrevet

Ja :fnise: Nei, men bodde han ikke i norge fra før av? Jeg tror jeg misforsto ganske kraftig. Tenkte først at det var snakk om menn. Og at de dro til utlandet for å finne dame fra et fattig land :gjeiper: Er jo samme med kvinner da men.

Om det gjelder i norge, er jeg ikke noe bedre selv :fnise:

Skrevet

Ja :fnise: Nei, men bodde han ikke i norge fra før av? Jeg tror jeg misforsto ganske kraftig. Tenkte først at det var snakk om menn. Og at de dro til utlandet for å finne dame fra et fattig land :gjeiper: Er jo samme med kvinner da men.

Om det gjelder i norge, er jeg ikke noe bedre selv :fnise:

Jeg skjønte at du hadde misforstått, det var bare litt for morsomt til å ikke kommentere. :fnise: Han studerte i samme by som meg. :)

:5:

• Liker 1
Gjest Sága Grotesque
Skrevet

Fordi norske menn, i følge den andre tråden, ditcher oss for utlendinger, vel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...