monjanse Skrevet 1. desember 2012 #1 Skrevet 1. desember 2012 En natt for 3 dager siden, så hadde jeg akkurat skifta lydbok på iphonen, da jeg la meg ned igjen lys våken. Plutselig var det som om jeg var "borte" i noen sekunder eller noe sånt, og da jeg kom til meg selv så fant jeg ut at jeg hadde siklet litt også. Da jeg kom til meg selv hadde jeg øynene oppe så jeg kan ikke ha sovet så fort. Hva kan dette være? Er det noen der som har opplevd dette og hvet hva denne blackout episoden kan ha vært? Jeg hadde ikke drukket og hadde ikke tatt noen medisiner.
SubHuman Skrevet 1. desember 2012 #2 Skrevet 1. desember 2012 Hmm høres alvorlig ut, kontakt lege. Kan være alt fra eplepsi til "kun" at du besvimte.
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2012 #3 Skrevet 1. desember 2012 En natt for 3 dager siden, så hadde jeg akkurat skifta lydbok på iphonen, da jeg la meg ned igjen lys våken. Plutselig var det som om jeg var "borte" i noen sekunder eller noe sånt, og da jeg kom til meg selv så fant jeg ut at jeg hadde siklet litt også. Da jeg kom til meg selv hadde jeg øynene oppe så jeg kan ikke ha sovet så fort. Hva kan dette være? Er det noen der som har opplevd dette og hvet hva denne blackout episoden kan ha vært? Jeg hadde ikke drukket og hadde ikke tatt noen medisiner. Du sovnet. Big deal. Anonym poster: ec4ca3db1a118831ddcc59957e1040b4 3
Gjest Leirviking Skrevet 1. desember 2012 #4 Skrevet 1. desember 2012 Høres ut som du bare sovnet et lite øyeblikk. Tenk deg hvis du er trøtt og småsovner litt på bussen, merker ikke at du holder på å søvne som regel, men merker at du ikke var helt til stede samtidig. Opplever du dette igjen, og føler at du blir bekymret for hva det kan være er det nok lurt å bestille legetime. For din egen del som sagt så høres det ikke ut som noe farlig eller uvanlig dette her.
monjanse Skrevet 1. desember 2012 Forfatter #5 Skrevet 1. desember 2012 Jeg vet jeg ikke sov, fordi da jeg kom til meg selv hadde jeg ikke øynene igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå