Gå til innhold

http://andreabadendyck.blogg.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes hun virker altfor opptatt av ting, penger og kropp, akkurat som de fleste andre rosabloggerne.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sorry å si det, men jeg synes hun er blitt så utrolig overfladisk. Før var hun en snill og søt jente som var ute å spiste og shoppa med vennene sine. Nå er alt som står i hodet på henne; trening, sunn mat, kropp, merkeklær og festing.

Hun sier at det er synd at det er blitt et så stort kroppsfokus i denne verden, men hva faen? Hun er jo med på å skape det selv. Iallefall med de lettkledde bildene hun legger ut.



Anonymous poster hash: b8f34...014
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Jeg var innom senest i går, og det første jeg ser er den nye jakken hennes som hun har blitt heeelt forelsket i, fra Michael Kors, med en svær pelskrage på hetta.

Det var min siste gang innom den bloggen der.

Hun var tydeligvis smartere før, her skriver hun om hvor dumt det er å gå med pels.

Endret av Euforia
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var innom senest i går, og det første jeg ser er den nye jakken hennes som hun har blitt heeelt forelsket i, fra Michael Kors, med en svær pelskrage på hetta.

Det var min siste gang innom den bloggen der.

Hun var tydeligvis smartere før, her skriver hun om hvor dumt det er å gå med pels.

Hun har også jakker fra Woolrich, Canada Goose og Parajumpers. Alle med pels....

I den alderen er det vel vanlig å bytte ut vinterjakke hvert år?

Anonymous poster hash: 3063b...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Euforia

Hun har også jakker fra Woolrich, Canada Goose og Parajumpers. Alle med pels....

I den alderen er det vel vanlig å bytte ut vinterjakke hvert år?

Anonymous poster hash: 3063b...3e5

For et brødhue. Mulig det er vanlig å bytte ut vinterjakken hvert år i den alderen, men neppe en ny jakke til 7000 hvert år ...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun virker altfor opptatt av ting, penger og kropp, akkurat som de fleste andre rosabloggerne.

Andrea har aldri vært blant de som har hatt mye penger. Oppvokst på Holmlia, faren er lærer og moren er rektor.

Anonymous poster hash: 59406...b11

Endret av Niennas
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest RihannaNavy

Hun er pen. Men jeg liker henne ikke, hun virker alt for overfladisk, snakker mot seg selv og er alt for fiksert på penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun fremstår som veldig overfladisk og umoden. Og er veldig motsigende. Det lange innlegget om kroppspress er sikkert veldig rørende for noen, men at hun ikke innser selv at hun er på toppen av alle bloggerne som trigger mest når det kommer til kroppspress forstår hun ikke.

Virker også som om hun bare kjøper for å kjøpe og fordi hun kan. Hva skal man med 10 - 15 designervesker? Hun har jo to helt like vesker bare i forskjellige farger som er verdt til sammen 30.000 kr. Ganske sykt å tenke på egentlig.



Anonymous poster hash: 6d8aa...d7d
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker overfladisk og dum hele jenta.



Anonymous poster hash: 93306...304
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun virker som den av toppbloggerne som i størst grad har latt bloggpengene fly til hodet.



Anonymous poster hash: ec4d5...864
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før brukte hun penger på klær i mer normal prisklasse, men spesielt det siste året har det blitt mye mer fokus på merketøy. Angående det med kroppspress, så innrømte hun en gang at hun legger ut lettkledde bilder på instagram og lignende fordi hun trenger bekreftelse på at hun ser bra ut. Greit nok det, men da burde hun ikke skrive om hvor negativt dagens kroppspress er.

Synes også at det var litt morsomt at da hun var sammen med eksen så skrev hun gjentatte ganger at dersom det ble slutt mellom dem noen gang så kom hun til å være heelt åpen om det (hvis hun ikke blogget om han på en stund så fikk hun alltid spørsmål om det var slutt), men da det faktisk ble slutt så tok det jo flere måneder før hun innrømte det på bloggen.



Anonymous poster hash: 86dad...799
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bra å ha så mye penger som hun har. Det kommer til å gå i hodet på hun. Tenk når hun får seg en vanlig jobb, da kommer hun til å få sjokk hvor "lite" hun får i mnd, og at det er høyst uvanlig å ha en husleie på 14.000 kr. (Som hun betaler alene)



Anonymous poster hash: b8f34...014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hun har forandret seg utrolig mye etter hun begynte på vgs! Før hadde jeg virkelig sansen for henne, men nå har jeg fått mer avsmak desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Olashorts langt oppi der sola aldri skinner, extensions og et tonn sminke Veldig orginalt. :filer:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest BabyBlue

For et brødhue. Mulig det er vanlig å bytte ut vinterjakken hvert år i den alderen, men neppe en ny jakke til 7000 hvert år ...

Si ikke det... Kan fort gå mye penger ut av vinduet på klær om man går på vgs og har fått sin første jobb, f.eks bor hjemme, og har minimalt med utgifter eller tjener mye. Hun er nok en av de som tjener mye, og som i ung alder ikke er så veldig føre var økonomisk. 7000 i året på en jakke er ikke så veldig galt, men flere titallstusen på designervesker i en alder av 17 er litt drøyt. Heldigvis kan disse selges videre for en god slant, om hun en dag blir blakk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7000 for en jakke er galskap. Ingen jakke er verdt like mye som en halv månedslønn eller en fin sofa på salg. Ingen veske til 10 000 heller for den saks skyld.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har i hvert fall i mine øyne helt perfekt kropp - den er latterlig digg. Skulle likt å ha en kjæreste med en sånn kropp. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...