Gå til innhold

http://andreabadendyck.blogg.no

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åh, tenk å ha så mye penger at man kan betale 15.000 i husleie og allikevel ha råd til å kjøpe Balenciaga-veske og Louboutin-sko (+++) på samme shoppingrunde. I tillegg til at hun bare er 18 og tjener alle pengene på blogging, luksustilværelse! Hun har jo droppet ut av skolen nå og planlegger å ta vg3 som privatist, lurer på hvordan det kommer til å gå.

Skjønner ikke hvorfor hun ikke kjøper en leilighet i stedet for å sløse så mye penger på å leie.

Anonymous poster hash: f9a7d...cc7

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Om Andrea ønsker å kjøpe seg en jakke til 8k, hva gjør vel det? Helt ærlig - om min mac hadde gått i stykker hadde jeg uten å blunke kjøpt en ny, og jeg tviler sterkt på at frøken Badendyck er den eneste sekstenåringen (sytten?) som har lyst på hund. At folk leser bloggen hennes, DET har jeg derimot problemer med å forstå...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor hun ikke kjøper en leilighet i stedet for å sløse så mye penger på å leie.

Anonymous poster hash: f9a7d...cc7

Hun fikk en stor skattesmell, så derfor har hun ikke råd. Men skjønner ikke selv at hun vil sløse bort så my penger på en leilighet.

Anonymous poster hash: b8f34...014

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Om man har fått en stor skattesmell, så er vel det lureste å finne seg en leilighet som IKKE koster deg 15.000 i mnd :P Noen ubehagelige prioriteringer må man bare ta av og til...

Anonymous poster hash: b4a90...5a9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Annonse

Jeg følger Andrea på Snapchat. Synes hun er veldig søt jente, men hver gang hun legger ut bilder av seg selv på Snapchat så har hun alltid det hundefilteret over nesen. Har hun komplekser for nesen? Syeånes nesen hennes er veldig fin jeg :))

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...