Gå til innhold

http://andreabadendyck.blogg.no


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Uff, får vondt av den lille hunden hennes. På Vine legger hun ut flere videoer der hun og vennene hennes hyler rundt denne lilla hunden, får den til å sleike inn i munnen på en som nettopp har drukket øl og en annen stapper hele hodet dens inn i munnen sin :(

http://seenive.com/u/938893739206795264



Anonymous poster hash: 6d8aa...d7d
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

La jenta være. Synes det er helt greit å skrive om det hun vil og folkens! Man kan faktisk skifte mening etterhvert som livet går ....og har man penger så har man det. Bare la henne kjøpe, hun er hennes egen dronning over pengebruken.

PS: Synes det er bra med litt kroppspress. Hadde ikke det fantes, så kanskje hadde heller ikke folk brydd seg særlig med overvekt, usunne matvaner osv. Så alt i alt går egentlig denne kabalen opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og brudd på kopirett. Minner om at det ikke er tillatt å kopiere over bilder fra bloggen og laste de opp som vedlegg. Dette gjelder også for img-tags på bilder som man ikke har kopirett på, som har blitt endret til link.

ninuska_, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La jenta være. Synes det er helt greit å skrive om det hun vil og folkens! Man kan faktisk skifte mening etterhvert som livet går ....og har man penger så har man det. Bare la henne kjøpe, hun er hennes egen dronning over pengebruken.

PS: Synes det er bra med litt kroppspress. Hadde ikke det fantes, så kanskje hadde heller ikke folk brydd seg særlig med overvekt, usunne matvaner osv. Så alt i alt går egentlig denne kabalen opp.

Men likevel, man skal ikke føle seg feit og ubrukelig når man har BMI på type 22. DET er kroppspress, at man tror BMI på 18,5 er det eneste ene. BMI på 30+ vil jo til og med en lege si at er usunt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser for meg at hun og fæle Julia Nyland har noen dype samtaler på de Syden-turene sine................

forresten rart Julia har råd til to sydenturer på rappen! er ikke hun tatt for underslag av egen arbeidsgiver? saklig gjeng. lykke til i livet.



Anonymous poster hash: e4787...050
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe imot henne, synes hun virker som en grei jente. Har ikke helt min stil, men følger ikke bloggen så mye heller.

Jeg ville nok ikke brukt penger på samme måte uten å eie bolig, men vel vel..folk gjør sine egne valg. I og med at hun er 17 er det dog kanskje litt rart at ikke foreldrene sier noe (mine foreldre vill insistert på at jeg investerte slike inntekter).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har forandret seg så UTROLIG mye. Kjenner hun nesten ikke igjen. Før var hun den søte jenta som var mye med vennene sine. Nå er hun frekk, legger lettkledde bilder utpå instagram, sunnhetsfreak.

Anonymous poster hash: b8f34...014

Innlegg ryddet for spekulasjoner.

Niennas, mod.

Endret av Niennas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La jenta være. Synes det er helt greit å skrive om det hun vil og folkens! Man kan faktisk skifte mening etterhvert som livet går ....og har man penger så har man det. Bare la henne kjøpe, hun er hennes egen dronning over pengebruken.

PS: Synes det er bra med litt kroppspress. Hadde ikke det fantes, så kanskje hadde heller ikke folk brydd seg særlig med overvekt, usunne matvaner osv. Så alt i alt går egentlig denne kabalen opp.

Kroppspress er ikke nødvendigvis bare galt, men å klage over kroppspress for så å fortsette å legge ut lettkledde bilder som i stor grad bidrar til kroppspress er jo litt selvmotsigende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at hun og fæle Julia Nyland har noen dype samtaler på de Syden-turene sine................

forresten rart Julia har råd til to sydenturer på rappen! er ikke hun tatt for underslag av egen arbeidsgiver? saklig gjeng. lykke til i livet.

Anonymous poster hash: e4787...050

Hvor har du det fra?

Anonymous poster hash: fa9bd...64d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra?

Anonymous poster hash: fa9bd...64d

stod på en eller annen nettavis, hun underslo 50K fra bikbok + betalte ikke moms/skatt for inntekt av blogg. Flere hundre tusen i gjeld.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åh, tenk å ha så mye penger at man kan betale 15.000 i husleie og allikevel ha råd til å kjøpe Balenciaga-veske og Louboutin-sko (+++) på samme shoppingrunde. I tillegg til at hun bare er 18 og tjener alle pengene på blogging, luksustilværelse! Hun har jo droppet ut av skolen nå og planlegger å ta vg3 som privatist, lurer på hvordan det kommer til å gå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...