Gå til innhold

Erotisk massasje som julegave til dama?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har tenkt lenge på dette, men er jo litt risky prosjekt egentlig.Dama elsker massasje, og jeg har sett at det er noen som tilbyr dette, men ikke lett å vite hvor seriøst det er og hvor mye de kan, og om det er gutter/menn som bare vil "klå" på damer.Hvordan ville du som jente tolket det om du fikk en sånn gave av typen din?Tenkte f.eks. på denne type massasje som er beskrevet her, og som også har noen bra likes:http://debatt.sol.no/content/unn-deg-ro-amp-varme-hender-0Så er det jo snart jul !!!

Anonym poster: dc773165170b77f3fddabf9e4331dc9c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, nei og atter nei. Skulle noen utført erotisk massasje på meg og jeg var i forhold, skulle det vært partner.

Hva med å ta et massasjekurs sammen?

• Liker 7
Skrevet

Hvorfor ikke gi henne gavekort på massasje på et ordentlig spa? Jeg tror det vil falle bedre i smak.

• Liker 7
Skrevet

usj, nei! gi nå dama en behagelig opplevelse, fremfor en skikkelig klein en....

Anonym poster: d92eb9acf2463b0504eda75c959e5caa

• Liker 1
Skrevet

Nei. Og dama burde ønske seg ny kjæreste til jul.

Anonym poster: 689416d20fbc5da9b395a65d0a942686

• Liker 3
Skrevet

Ble litt overasket over svarene her må jeg si, hvorfor går en inn på ny kjæreste? Eller SPA? Det er også greie temaer, men har jo ikke noe med det jeg tok opp å gjøre?

Takk til deg som foreslo massasjekurs sammen, ingen dårlig ide!

Skrevet

Ble litt overasket over svarene her må jeg si, hvorfor går en inn på ny kjæreste? Eller SPA? Det er også greie temaer, men har jo ikke noe med det jeg tok opp å gjøre?

Takk til deg som foreslo massasjekurs sammen, ingen dårlig ide!

Jeg synes dette er en kjempegod ide og forstår ikke helt motstanden. Jeg hadde blitt kjempeglad for å få sensuell massasje i julegave hos kjæresten min. :-) Jeg synes du viser en moden og åpen holdning til seksualitet, noe jeg savner hos mange her hjemme.

Jeg gjør selv tantramassasje som er ganske så intim, og det er aldeles ikke for at jeg liker å klå! Den seksuelle energien er livskraft og jeg får masse energi av å gi massasje til andre. For min del har jeg den gaven at jeg kan massere hender, nakke eller kjønnsorganer med samme energi og fokus. Jeg elsker å se hva dette starter i de som kommer til meg. Jeg ville tatt en telefon til Sebastian (han som tilbyr massasjen du la ut link til) å snakket litt om hvordan han jobber, kanskje han har noen gode referanser om du vil ha mer reflekterte svar enn de du får her.

God jul til deg og din kjære. :)

Gjest Lille-pus
Skrevet

Kleine saker for å være helt ærlig.

Hadde ikke satt pris på å få 'noen andre' til jul.... 'Skuffelse' tror jeg ville være det beste ordet for egen del ja.

• Liker 1
Skrevet

hadde jeg fått noe slikt i jul av typen tror jeg at jeg hadde klikka rett og slett.......

Anonym poster: cc17bb49c97f1c441ceb21239e76eabd

Skrevet

Greit nok hvis dere begge i utgangspunktet er åpen for å involvere andre i sexuallivet deres, men for meg, og andre som har samme syn, vil det føles ubehagelig å bli befølt på en sexuell måte av noen andre enn kjæresten. Vi er nok mange som føler det slik, og det er vel defor du får disse negative tilbakemeldingene på forslaget ditt

Gjest Purple Haze
Skrevet

Nei takk, heller gavekort på Spabehandling da. Eller aller best, at kjæresten gir meg en skikkelig erotisk massasje selv :)

Skrevet

Hadde det ikke vært kulere med et hjemmelaget "gavekort" på erotisk massasje fra deg? Det er jo råkult. En sikker slager! ;)

• Liker 1
Skrevet

Hun har vel ikke grunn til å ønske seg ny kjæreste! Det er jo tydelig at hun har en kjempegod kjæreste som har lyst til å gi henne en bra gave. Personlig ville jeg blitt litt usikker av den gaven, jeg ville foretrukket en vanlig massasje på spa eller en erotisk av kjæresten. Noe annet blir for intimt med en fremmed.

Skrevet

Jeg synes dette er en kjempegod ide og forstår ikke helt motstanden. Jeg hadde blitt kjempeglad for å få sensuell massasje i julegave hos kjæresten min. :-) Jeg synes du viser en moden og åpen holdning til seksualitet, noe jeg savner hos mange her hjemme.

Jeg gjør selv tantramassasje som er ganske så intim, og det er aldeles ikke for at jeg liker å klå! Den seksuelle energien er livskraft og jeg får masse energi av å gi massasje til andre. For min del har jeg den gaven at jeg kan massere hender, nakke eller kjønnsorganer med samme energi og fokus. Jeg elsker å se hva dette starter i de som kommer til meg. Jeg ville tatt en telefon til Sebastian (han som tilbyr massasjen du la ut link til) å snakket litt om hvordan han jobber, kanskje han har noen gode referanser om du vil ha mer reflekterte svar enn de du får her.

God jul til deg og din kjære. :)

Tusen takk! Ja, skal sjekke med han Sebastian, men var egentlig mest opptatt av hva andre tenker her, og det er tydelig at de fleste ser dette som kleint og umoralsk, mens noen få (du og en annen dame) ser det som raust og fordomsfritt.

Men klart det krever jo et trygt forhold, ellers blir det lett kluss av noe slikt.

Skrevet

Hun har vel ikke grunn til å ønske seg ny kjæreste! Det er jo tydelig at hun har en kjempegod kjæreste som har lyst til å gi henne en bra gave. Personlig ville jeg blitt litt usikker av den gaven, jeg ville foretrukket en vanlig massasje på spa eller en erotisk av kjæresten. Noe annet blir for intimt med en fremmed.

Takk skal du ha.....er i tenkeboksen på dette enda jeg.

Skrevet (endret)

Du burde sjekke hvor åpen hun er for det først. Man gir ikke en sånn gave ut av det blå.

Jeg hadde ikke benyttet meg av den gaven om jeg fikk det.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Hun ville sikkert ha likt å få en ny stake inni seg en gang mens puppene blir massert

Anonym poster: b0c0d728af0127cf67da30472fa3363d

Skrevet

Takk skal du ha.....er i tenkeboksen på dette enda jeg.

Hvis du ennå er i tenkeboksen så er det vel en grunn til det. Gi henne en vanlig massasje! Alle jenter digger det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...