Gå til innhold

Sex in a can

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fant nettopp noe som lignet på en ølboks, med dette navnet, på kontoret til mannen min. Åpnet den, og det var en falsk fitte. Vet ikke helt hva jeg syns...... Jeg har jo vibrator, men den er blitt brukt helt åpent, han har sett den mange ganger, men denne tingen hans har jeg ikke hørt et ord om... Må nevne at vi for tiden ikke har sex pga hans psykiske sykdom. han sier at det ikke har noe med meg å gjøre, og jeg tror på det. Skjønner jo at han har behov allikevel. Men syns det ble litt ubehagelig å finne denne.

Har ikke snoket i tingene hans, han vet at jeg skulle lete etter noe der inne. Først trodde jeg at det var en tullegave til noen, men jeg åpnet den og fant vanndråper, så den har blitt brukt og vasket. (Hvordan vasker man forresten noe slikt?)

Flere som har slike?

Mannen kommer til å dø av flauhet hvis jeg sier at jeg fant den. Men skal nok si det.

Anonym poster: 513f95f94df8bc31557f6cbd77bacda7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:D Jeg tror det er mange som har slike, men de er liksom ikke like sexy som en vibrator. Den klassiske heter "flaslight" og ser ut som en vanlig lommelykt.

Han overlever nok at du forteller at du har funnet den, kanskje kan det føre til enda mer åpenhet mellom dere.

Skrevet

TS

Merker jeg er veldig i tvil om hva jeg skal tenke om dette. På en måte føler jeg meg litt lurt, for at jeg ikke har visst om det. Føler at han har skjult noe for meg.

På den annen side må jeg jo bare minne meg selv på at jeg har et par dildoer/vibratorer, og det er jo samme greia....

Lurer veldig på hvor lenge han har hatt denne!

Anonym poster: 30e59409d06a56c4e5521bdb33d06ad8

Skrevet

Nå har jeg ringt han, han er på byen. Han tok det greit at jeg hadde funnet den. Han var forberedt på at jeg kom til det, fordi jeg skulle lete etter noe på kontoret hans. Han sa at han hadde den før han møtte meg, så altså minst 6 år. Ble overrasket over det egentlig, for den så så ny ut. Han sa også at han har lånt glidemiddelet mitt, og hadde lurt på om jeg merket at det ble borte.

Jeg sa også til han at jeg er usikker på om han skjuler mer for meg. men han sa at han ikke gjør det da.....

Anonym poster: 30e59409d06a56c4e5521bdb33d06ad8

Skrevet

"skjuler mer for deg" ?

Hjelpes.

Han er helt sikkert både utro, narkoman og sengevæter.......

Hvorfor stille slike anklagende spørsmål pg.a en filleting? Det er 2012, menn har lov til å ha sexleketøy, og de har også - i like stor grad som kvinner - lov til å la det forbli en privatsak dersom de ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...