Gå til innhold

Bussproblemer (litt dumt) Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å ta bussen til Oslo om ikke så lenge. Har vært i Oslo et pr ganger før, men ikke alene med buss...

Jeg tar aldri buss, og er så usikker på hva jeg skal si? Jeg vet det går buss til Oslo her i fra (bor noen få timer vekk) tenkte å dra til oslo city.

Lurer mest på når jeg skal gå av (haha) og litt sånt.

Er lettere her hjemme hvor jeg vet hva alt heter og når jeg i såfall må gå av.

Og er bussholdeplassen langt i fra oslo city? (tenkte da på det store sentret om jeg ikke tar feil her nå)

Vet jeg virker helt dum...

Anonym poster: 579f71fc092926682890efb51269fee1

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du skriver ikke noe om hvor du reiser ifra eller til, men antar du ankommer Bussterminalen.

I såfall er det gangvei direkte, og det tar maks 4-5 minutter å gå (rundt 300 meter). Følg skilt mot Oslo S, så ta til høyre da du har passert første gangbroen.

Endret av Medlem
Skrevet

Det er mange busstopp i nærheten av Oslo City, men hvis du kommer langveisfra er det sannsynlig at Bussterminalen er riktig stopp, ja. Det blir lettere å hjelpe om du sier hvor du kommer fra og hvilke busser du kan ta :)

Skrevet

De fleste busser som kommer utenbys fra har siste stopp på Bussterminalen, og Medlem forklarer godt hvor du skal gå. Noen stopper også på Jernbanetorget, og da ser du Oslo City fra der du går av. Du kan spørrebussjåføren om du er usikker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...