Gå til innhold

Amalgan


Trixie

Anbefalte innlegg

Nå har sosial og helsedepart.anbefalt tannleger om ikke bruk av amalgam.

Jeg har for fire mnd siden begynt å skifte ut mine til plastfyllinger.

Amalgan er såpass giftig at det er ikke lov å ha i søplet til tannlegen,men skal gå som spesialavfall.

Vi går jo mesteparten rundt med masse amalgan i munnen, er det skylden for en del sykdommer?

Hva vil dere gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

har nylig fjernet min eneste amalgamfylling (av andre årsaker), og det blir ikke snakk om flere. magefølelsen sier meg bare at det neppe kan være sunt å gå rundt med kvikksølv i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norske folk har så bra tenner for tiden, og mye kan vi takke Fluoren for. Det er klart tannlegene må gjøre noe for å opprettholde inntekten sin. Når de endelig har lagt inn plastfyllinger på oss alle, skal du garantere at det kommer noe ENDA flottere og bedre enn det vi går rundt med i kjeften nå.

Alt er jo farlig nå for tiden, og vi kommer sikkert til å bite på neste gang også.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst har jeg amalgan i tenna. Og der skal den få være. Jeg røyker tobakk fra Tiedemanns og spiser potetgull fra Maarud...så finner jeg vel ut hva som var farligst til slutt...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet om flere som har blitt kvitt diverse lidelser når de har fjerna amalgam.

Selv lurer jeg på om et annet tungmetall, nemlig arsenikk, kan være årsak til min sykdom. Men det får jeg nok aldri svar på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...