Gjest Anonym Skrevet 30. november 2012 #1 Skrevet 30. november 2012 Når jeg skulle på do istad så jeg plutselig at jeg hadde blødd.. For ca 2-3 uker siden hadde jeg mensen og jeg skal jo ifølge kalenderen min ikke få det før om 15 dager.. Jeg går heller ikke på p-piller. Noen som vet hva som forårsaker disse blødningene? Og i tillegg har jeg startet å klø veldig under puppene? Hva kommer dette av? klør så mye at det svir til slutt! Setter pris på alle svar:)
lillemeg90 Skrevet 30. november 2012 #2 Skrevet 30. november 2012 Alle kan nok ha en mellomblødning innimellom. Var det mye blod? Eller bare litt? Har du hatt samleie den siste tiden? At du kan ha fått en rift? Eller kan du være gravid, at det er en festeblødning? Er det veldig varmt og klamt under brystene? Da kan man begynne å klø
Gjest Anonym Skrevet 30. november 2012 #3 Skrevet 30. november 2012 Nei var ikke snakk om mye blod! Sist jeg hadde samleie var for rundt 3 uker siden.. Håper jo selvfølgelig at jeg ikke er gravis siden jeg bare er 17 år! Hvor stor er egentlig sjansen for at man kan bli gravid dagen før mensen + at han ikke kom inni meg?
lillemeg90 Skrevet 30. november 2012 #4 Skrevet 30. november 2012 Nei var ikke snakk om mye blod! Sist jeg hadde samleie var for rundt 3 uker siden.. Håper jo selvfølgelig at jeg ikke er gravis siden jeg bare er 17 år! Hvor stor er egentlig sjansen for at man kan bli gravid dagen før mensen + at han ikke kom inni meg? Hadde dere ubeskyttet sex, og du går heller ikke på ppiller er det mulighet for at du kan ha blitt gravid selv om han ikke kom inni deg. Hvor stor kjangse der er kan jeg ikke svare på. Det er ikke så veldig stor kjangse rett før mensen, men det kan skje:) Mest sansynlig er du vel ikke gravid, men skulle mensen bli forsinket er det nok lurt å ta en test:)
Gjest Anonym Skrevet 30. november 2012 #5 Skrevet 30. november 2012 Hadde dere ubeskyttet sex, og du går heller ikke på ppiller er det mulighet for at du kan ha blitt gravid selv om han ikke kom inni deg. Hvor stor kjangse der er kan jeg ikke svare på. Det er ikke så veldig stor kjangse rett før mensen, men det kan skje:) Mest sansynlig er du vel ikke gravid, men skulle mensen bli forsinket er det nok lurt å ta en test:) Okei tusen hjertelig takk:) Hadde ubeskyttet sex ja..
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2012 #6 Skrevet 30. november 2012 Nei var ikke snakk om mye blod! Sist jeg hadde samleie var for rundt 3 uker siden.. Håper jo selvfølgelig at jeg ikke er gravis siden jeg bare er 17 år! Hvor stor er egentlig sjansen for at man kan bli gravid dagen før mensen + at han ikke kom inni meg? Du hadde ordentlig mens rett etter dere hadde sex? Da kan du ikke hatt eggløsning tett nok på, pluss at om han var "ren" (altså ikke hatt utløsning i forkant av sexen) så er oddsen samlet sett nær 0.
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2012 #7 Skrevet 30. november 2012 Og for å svare på startinnlegget ditt: En slik blødning er ikke uvanlig i forbindelse med eggløsning. Les litt på pernille.info ol sider, så finner du mest sannsynlig utav det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå