Edie Skrevet 2. desember 2012 #21 Skrevet 2. desember 2012 Setter lys på to trær ute på gårdsplassen i dag. Adventskalenderen til guttungen kom opp i går. Vet ikke hvor mye mer som kommer opp. Skal ikke feire hjemme i år, så får se hva jeg gidder. Jeg er ikke noe julemenneske, men føler jeg må prøve litt hardere pga 3-åringen..
Vulpes Skrevet 2. desember 2012 #22 Skrevet 2. desember 2012 Jeg feirer jula hjemme hos foreldre, så jeg gidder ikke å pynte så veldig her i leiligheten. Men jeg har et par skjeggenisser som skal få lov til å sitte i bokhyllen så fort jeg gidder å rote dem frem fra kottet, samt at julekalenderen og noen adventspakker fra mamma står og pynter opp oppå bokhyllen. Vurderer også å kjøpe en adventsstjerne til å ha i vinduet, for de lyser så pent om kvelden. Når det gjelder tidspunkt for julepynting er egentlig starten av desember en naturlig tid for meg. Men hey, start når du vil. Det er jo bare bra å sette i gang tidlig med den koselige julestemningen
Sign Skrevet 2. desember 2012 #24 Skrevet 2. desember 2012 Her hentes adventsstakene og adventslysene fram 1. desember. Henter også fram ekstra lysestaker og sånt, bruker hvite lys også i adventstiden, ikke mye lilla her. Pynter ikke så mye ekstra, men mye lys, litt blomster og skåler med pepperkaker etc gjør det koselig. Så pyntes hele huset nær opp mot julaften, som regel lille julaften. Siden julaften er på en mandag i år blir nok huset vasket og pyntet fredag 21 desember. Synes det er veldig koselig med jul, kanskje aller mest før jul. Blir fort lei all julepynten og pleier som regle å kaste ut jula noen dagen inn i det nye året.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå