Gjest Ahs Skrevet 14. juni 2013 #1941 Skrevet 14. juni 2013 Hvis dere har en gård å ha det på- så er det masse av plass? Vi skal også ha det hjemme, og bruker ferien på å rydde ut av det rommet vi skal bruke, male gulv og finne ut hvordan vi skal dekorere. Verkstedet er vasket ned og malt - og klar for å fungere som bar. Dog, billig trenger det ikke være dette heller. Bare på det rommet har vi nok brukt 4000 på poxymaling. Pluss at vi har kjøpt nye verksted"møbler". Men det kommer ikke bare bryllupet til gode, for å si det sånn, og er egnetlig et helt annet budsjett.
Gjest Kiara! Skrevet 14. juni 2013 #1942 Skrevet 14. juni 2013 Billig å ha det hjemme...??? Var det mamma trodde før bruden begynte å handle. Men det blir så bra at det er verdt hver eneste krone! Feirer dere i låve eller telt Ahs?
Gjest Ahs Skrevet 14. juni 2013 #1943 Skrevet 14. juni 2013 Låve:-) Eller, vi har det ikke på kjøringa da, følte det ble for utrygt. Har det i et redskapshus. Blir knallbra. Skal ha hvite duker i taket etc. Og bruke mye gammel hesteredskap å pynte med. Og lyskuler etc. Har ikke kommet lengre enn hvite duker i taket egentlig. Men potensialet er der, definiivt. Har til og med utedass, hehe- blir skikkelig Prøysen-stemning.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2013 #1944 Skrevet 14. juni 2013 Jeg aner ikke om det er stort nok, og det er vel strengt tatt ikke på Romerike, men har du sett på Ullershov Gård? Nettsiden gjør det liksom ikke rettferdighet, det er sinnssykt fint og koselig der! Anonymous poster hash: 3d16d...9a0
Gjest Kiara! Skrevet 14. juni 2013 #1945 Skrevet 14. juni 2013 Åh så spennende! Er det dyr der også? Hos oss er det jo bare en hund, så det er bare stort med hage og sånn ikke låver etc.
Gjest Adriane Skrevet 14. juni 2013 #1946 Skrevet 14. juni 2013 det er lokalet jeg snakker om her : men tusen takk for tipset likevel Åja, hehe Da har jeg ikke flere forslag dessverre, ikke når dere selv skal stå for mat og drikke. Men prøv å sjekk litt rundt om Rælingen, utover mot Flateby, Strømmen, Skedsmo, Fetsund, Nittedal, Stovner - det er liksom ikke så langt fra Lillestrøm iallfall Lykke til!
Gjest Ahs Skrevet 14. juni 2013 #1947 Skrevet 14. juni 2013 Åh så spennende! Er det dyr der også? Hos oss er det jo bare en hund, så det er bare stort med hage og sånn ikke låver etc. Ingen husdyr nå, men har vært både høns og ku og gris og hest. Men har mye elg og rådyr som spretter rundt, så det blir så romantisk. Hehe;-)
CathFoto Skrevet 14. juni 2013 #1948 Skrevet 14. juni 2013 Jeg husker selvfølgelig ikke hva det heter, men rett ved brua helt nede ved Nitelva i Lillestrøm er det et hvitt hus som er selskapslokaler. Det er ikke herregård, men langt unna grendehus i stilen og god plass. Kommer ikke på så mange herregårder på Romerike, men lurer på om det er et sted på Lørefallet som er ganske fint. Ellers blir det Losby, Hellerud eller Olavsgaard, men ingen av de stedene kan man ha med mat såvidt meg bekjent. På Strømmen er det vel bare Odd Fellow og Rælengen har vel bare grendehus, men vet ikke hvordan de er inni da.
pusla Skrevet 14. juni 2013 #1949 Skrevet 14. juni 2013 Wifi på rommet I dag har vi møtt presten og han ga et veldig godt inntrykk, så nå gleder jeg meg skikkelig til i morra. Aner ikke helt hvordan det skjedde, men vi gikk visst med på å utveksle ringer og gjenta etter presten. Wææææ, skummelt! Men tror det blir akkurat en sånn vielse vi ønsker oss Familiene våre er kommet og vi har hatt en kjempekoselig dag. Nå har søs og jeg fiksa blomstene og skravla mens tulla sover. Hun sovna halvannen time på overtid i stad etter å ha prata om dagens opplevelser på inn og utpust. Hun vet godt at hun skal ha på seg den fine, hvite kjolen i morgen, tror hun blir helt nydelig! Og jeg er helt rolig, det hadde jeg faktisk ikke trodd 4
Gjest iGirl Skrevet 14. juni 2013 #1950 Skrevet 14. juni 2013 Jeg aner ikke om det er stort nok, og det er vel strengt tatt ikke på Romerike, men har du sett på Ullershov Gård? Nettsiden gjør det liksom ikke rettferdighet, det er sinnssykt fint og koselig der! Anonymous poster hash: 3d16d...9a0 Ser nydelig ut, men ligger litt langt unna i forhold til det vi har sett for oss. Takk for tips Åja, hehe Da har jeg ikke flere forslag dessverre, ikke når dere selv skal stå for mat og drikke. Men prøv å sjekk litt rundt om Rælingen, utover mot Flateby, Strømmen, Skedsmo, Fetsund, Nittedal, Stovner - det er liksom ikke så langt fra Lillestrøm iallfall Lykke til! Kan hende vi klinker til på doktorgården... blir litt trangt under middagen men det løser seg fort etter det.. har hagen og andre etg (salongen) også.. får se etter vi har vært å sett Jeg husker selvfølgelig ikke hva det heter, men rett ved brua helt nede ved Nitelva i Lillestrøm er det et hvitt hus som er selskapslokaler. Det er ikke herregård, men langt unna grendehus i stilen og god plass. Kommer ikke på så mange herregårder på Romerike, men lurer på om det er et sted på Lørefallet som er ganske fint. Ellers blir det Losby, Hellerud eller Olavsgaard, men ingen av de stedene kan man ha med mat såvidt meg bekjent. På Strømmen er det vel bare Odd Fellow og Rælengen har vel bare grendehus, men vet ikke hvordan de er inni da. hmm høres spennende ut.. kommer du ikke på det altså? Jeg finner ikke noe om det et sted men tror likevel jeg vet hvor du mener.. bak rådhuset på en måte ? Wifi på rommet I dag har vi møtt presten og han ga et veldig godt inntrykk, så nå gleder jeg meg skikkelig til i morra. Aner ikke helt hvordan det skjedde, men vi gikk visst med på å utveksle ringer og gjenta etter presten. Wææææ, skummelt! Men tror det blir akkurat en sånn vielse vi ønsker oss Familiene våre er kommet og vi har hatt en kjempekoselig dag. Nå har søs og jeg fiksa blomstene og skravla mens tulla sover. Hun sovna halvannen time på overtid i stad etter å ha prata om dagens opplevelser på inn og utpust. Hun vet godt at hun skal ha på seg den fine, hvite kjolen i morgen, tror hun blir helt nydelig! Og jeg er helt rolig, det hadde jeg faktisk ikke trodd Er spent på dine vegner masse lykke til å morra, senk skuldrene og kos deg
CathFoto Skrevet 14. juni 2013 #1951 Skrevet 14. juni 2013 Poindexter: Nei, jeg kommer virkelig ikke på det, men jeg skal prøve å finne det ut i løpet av helgen. Lykke til i morgen, Pusla.
Gjest Adriane Skrevet 14. juni 2013 #1952 Skrevet 14. juni 2013 Ha en vidunderlig dag i morgen, kjære pusla!
Tallulah Skrevet 14. juni 2013 #1953 Skrevet 14. juni 2013 (endret) .. Endret 6. juli 2017 av Tallulah
Gjest Kiara! Skrevet 14. juni 2013 #1954 Skrevet 14. juni 2013 Kos dere Pusla! Vi skal tenke på dere alle tre! Ser for meg lille frøkna trippe etter å ha på seg den fine kjolen.
skravlus Skrevet 14. juni 2013 #1955 Skrevet 14. juni 2013 Mange lykkeønskninger fra meg også! Håper dere får en strålende dag
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2013 #1956 Skrevet 15. juni 2013 Trangt lokale kan gå an, men da MÅ dere ha tallerkenservering og ikke buffet. Har vært gjest i litt for mange selskaper hvor man blir sittende så tett at det å reise seg for å hente mer mat blir nesten umulig. også blir det jo gjerne mye forstyrrelser i form av skyving på stoler og albuer i alle kanter, sidemannen som skal "snike" seg forbi, og folk som må stå i kø bak deg. En gang ble jeg sittende med ølmagen til en mann helt inntil hodet mitt i et minutt eller så. Jeg bøyde meg litt unna, men hver gang han pusta så fikk jeg jaggu en liten dult i bakhodet. Det bidro liksom ikke til den varme, romantiske og høytidelige stemningen man helst vil ha i et bryllup! Anonymous poster hash: 3d16d...9a0
Gjest iGirl Skrevet 15. juni 2013 #1957 Skrevet 15. juni 2013 Trangt lokale kan gå an, men da MÅ dere ha tallerkenservering og ikke buffet. Har vært gjest i litt for mange selskaper hvor man blir sittende så tett at det å reise seg for å hente mer mat blir nesten umulig. også blir det jo gjerne mye forstyrrelser i form av skyving på stoler og albuer i alle kanter, sidemannen som skal "snike" seg forbi, og folk som må stå i kø bak deg. En gang ble jeg sittende med ølmagen til en mann helt inntil hodet mitt i et minutt eller så. Jeg bøyde meg litt unna, men hver gang han pusta så fikk jeg jaggu en liten dult i bakhodet. Det bidro liksom ikke til den varme, romantiske og høytidelige stemningen man helst vil ha i et bryllup! Anonymous poster hash: 3d16d...9a0 det har du jammen meg rett i ! hmmmmm what to do
skravlus Skrevet 16. juni 2013 #1958 Skrevet 16. juni 2013 Er spent på å høre hvordan dagen til Pusla var, jeg....
Gjest Adriane Skrevet 16. juni 2013 #1959 Skrevet 16. juni 2013 Jeg også Men hun er sikkert fremdeles i Køben med sin ferske ektemann, og nyyyyyter tilværelsen som nygift (Som jeg gleder meg til det er vår tur! ) 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2013 #1960 Skrevet 16. juni 2013 det har du jammen meg rett i ! hmmmmm what to do Get used to it, det er så mange sånne "oi, i alle dager, det hadde jeg ikke tenkt på!"-øyeblikk når man planlegger er bryllup! Jeg blir helt matt til tider! En satt meny trenger ikke være kjempedyrt det heller, altså. Vet du omtrent hvor mye penger dere kan bruke på middag? Hvis du ser litt rundt i tråder her, så ser du at et svar som går igjen ofte er at det ikke er så viktig hva slags mat det er - så lenge den er god. Det trenger ikke være superfancy, det trenger ikke være eksotiske eller sjeldne matvarer, det trenger ikke være veldig avansert. Skikkelig, god mat kan være både enkel og relativt billig. Det kan selvfølgelig være en utfordring å finne en kokk eller et cateringselskap som kan tilby dette, men med litt leting er det utrolig hva man finner. Eller så får dere lete etter et annet lokale. Eller kutte ned på antall gjester. Slitsomme valg, men det blir gjerne noen av dem, desverre. Anonymous poster hash: 3d16d...9a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå