Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer til Arkivskap. Her ligger bildene klare, men vi får ikke sett dem før vi kommer hjem fra bryllupsreise. I morgen drar vi over til Danmark, for en lukseriøs uke med litt mer fokus på kjærlighet. Så langt har det vært mest fokus på at han på 2.5 skal ha det gøy. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres fint ut da Moderfavn :)

Her nærmer det seg med stormskritt avreise til Danmark :hoppe: vi reiser på torsdag, samtale med presten på fredag. Søs og jeg må lokalisere en blomsterbutikk i nærheten av hotellet, og kjøpe blomster til buketten som lages fredag. Ellers skal vi bare kose oss, det blir jo en liten og familær setting. Vi er i full gang med å gjøre klar hus og tomt til festen en uke etter da, jeg vasker vegger i dag mens kjære rydder i garasjen. Godt med alt som er gjort denne uka!

Skrevet

I dag har jeg forma brynene og fått manikyr med dus rosa neglelakk. Først klarer jeg å glemme forlovelsesringen min på vei ut, deretter kommer jeg borti noe så tre av neglene er ødelagt allerede. Herlig :rolleyes:

Ellers har vi pakka nesten alt i dag og i morgen reiser vi :strix:

Gjest Kiara!
Skrevet

Gleeeeeeeeeder meg på dine vegne Pusla! :bolledeig:

Og de neglene de neglene, slik er det med oss gifteklare øre kjerringene, vimser oss fremover mot bryllupsdagen. ;)

Skrevet

Fikk du fiksa neglene igjen da Pusla?

Rar følelse når jeg har begynt det daglige livet igjen. Skulle for eksempel inn på Telenor sine sider i sta for å sjekke noe. Der sto det nye navnet mitt. Også skulle jeg levere en vikinglottokupong på mobilen. Der sto det også. Visste ikke at det gikk automatisk slike steder. Mitt gamle etternavn er nå mellomnavn, så det vises ikke. Er derfor litt uvant! Er jo vant med de to etternavnene sammen, da ungene heter det.

Gjest Adriane
Skrevet

I dag har jeg forma brynene og fått manikyr med dus rosa neglelakk. Først klarer jeg å glemme forlovelsesringen min på vei ut, deretter kommer jeg borti noe så tre av neglene er ødelagt allerede. Herlig :rolleyes:

Ellers har vi pakka nesten alt i dag og i morgen reiser vi :strix:

Ojda - men det er jo så typisk da, at man kommer borti noe når man har nye, flotte negler ;) Fikk du fikset de igjen?

Sååååå herlig! Spent og glad på dine vegne, og ønsker dere lykke til. Håper dere får en vidunderlig dag på lørdag! :):bryllup:

Fikk du fiksa neglene igjen da Pusla?

Rar følelse når jeg har begynt det daglige livet igjen. Skulle for eksempel inn på Telenor sine sider i sta for å sjekke noe. Der sto det nye navnet mitt. Også skulle jeg levere en vikinglottokupong på mobilen. Der sto det også. Visste ikke at det gikk automatisk slike steder. Mitt gamle etternavn er nå mellomnavn, så det vises ikke. Er derfor litt uvant! Er jo vant med de to etternavnene sammen, da ungene heter det.

Ja, det er uvant en stund etter at man har byttet navn. Jeg husker jeg nesten skvatt litt i begynnelsen. Og ikke minst skrev jeg og sa jeg feil en del i begynnelsen :)

Skrevet

Oppdaga det med neglene først når jeg satte meg i bilen og det hadde vel ikke hjulpet å klage heller. Jeg vet jo fea før at sånt ikke nytter for meg - altfor klønete :fnise:

Gjest iGirl
Skrevet (endret)

Masse lykke til pusla :)

Jeg har begynt på gjestelisten nå.. så langt 95 gjester.. vi trodde vi skulle klare å holde oss under 80, men det går ikke :fnise: Ellers har vi avtalt å komme å se på et aktuelt lokale neste uke.. gammelt hus med mye sjel, tror det kan bli bra. Save-the-date kortene har jeg nå bestilt prøve på for å se om de jeg har plukka ut er like fine IRL http://www.bryllupsbutikken.no/shopserver/index.aspx?type=PrintProduct&Lang=norway&OC=Basket&OLId=5899511&PId=1111568&Test=1 fine?

Har lyst at det skal være hemmelig frem til gjestene får save-the-date kortene, men FY så vanskelig det er å holde munn :fnise: Har f eks lyst å spørre en i slekten som han vil være toast-master... jaja, jeg har jo masse tid men jeg er litt der : :danse: om dagen liksom. hehe

Det står nå mellom 2 datoer en i midten av mai og en i slutten av juni. Datoen i mai vil være datoen vi møttes for aller første gang.. synes det er romantisk jeg da.. men i slutten av juni tenker jeg at kanskje flere vil komme, med tanke på at mange må reise 60 mil - kanskje dem vil ta seg en langhelg her osv.. hva tenker dere andre bruder ? inspill?

Har dere forslag til andre ting jeg kan begynne med nå.... er så ivrig. :fnise:

edit. vet at jeg har nevnt at jeg ville ha hage-bryllup tidligere.. den planen er nå avlyst. :)

Endret av poindexter
Skrevet

Det står nå mellom 2 datoer en i midten av mai og en i slutten av juni. Datoen i mai vil være datoen vi møttes for aller første gang.. synes det er romantisk jeg da.. men i slutten av juni tenker jeg at kanskje flere vil komme, med tanke på at mange må reise 60 mil - kanskje dem vil ta seg en langhelg her osv.. hva tenker dere andre bruder ? inspill?

Jeg ville valgt en dato i slutten av juni. Midten av mai er både konfirmasjonstid og eksamenstid.

Skrevet

Nydelige kort da; pointdexter! Slutten av juni kan også bety at flere har startet ferie og ikke kan, men dere skal jo tidlig ut med datoen så det bør jo hjelpe.

Gjest Kiara!
Skrevet

Juni er en bra mnd ift til alt. Juli er katastrofalt siden de aller fleste har ferie. Ferietid = avbud for veldig mange. Vi har fått veldig positivt tilbakemelding på vårt juni bryllup, også at vi ikke to st.hans helgen.

Mai kan være usikkert mht vær, noe juni også kan. :)

• Liker 1
Gjest iGirl
Skrevet

Jeg ville valgt en dato i slutten av juni. Midten av mai er både konfirmasjonstid og eksamenstid.

godt poeng!! :)

Nydelige kort da; pointdexter! Slutten av juni kan også bety at flere har startet ferie og ikke kan, men dere skal jo tidlig ut med datoen så det bør jo hjelpe.

jaa ikke sant ?:) ja slutten av juni er mer risky men tenker at nettopp derfor sender vi ut "save the date" tidlig, slik at flest mulig kan komme. hvor tidlig kan jeg sende de ut tro?

Juni er en bra mnd ift til alt. Juli er katastrofalt siden de aller fleste har ferie. Ferietid = avbud for veldig mange. Vi har fått veldig positivt tilbakemelding på vårt juni bryllup, også at vi ikke to st.hans helgen.

Mai kan være usikkert mht vær, noe juni også kan. :)

enig i at juni generelt er bra bryllups-mnd :) været er i grunn ikke såå viktig for oss :)

Gjest Mariahamm
Skrevet

Vi har i juli, og det har ikke vært noe stort problem, bortsett fra at man må regne med at flere ikke kan. Likevel er det bare 5 av middagsgjestene som har meldt avbud hittil, men mange av kaffegjestene er på ferie. Vi tenkte som så at de viktigste gjestene tok seg tid uansett (nærmeste familie, forlovere osv), så var vi tidlig ute med å si datoen (selvom vi sendte ut invitasjoner ganske seint).

Skrevet

Vi har det i juli og regnet med noen avbud, men nå ser det ut som om nærmest alle kommer. Veldig mange har takket ja, og vi har ikke fått noen som har meldt avbud ennå. Ingen som har nevnt noe om at det er en vanskelig dato heller. Har tilsammen 55 gjester.

AnonymBruker
Skrevet

Merket også lite til at juli er katastrofalt :) De fleste kommer, avbudene er på kaffelisten.

Ville gjerne hatt alle som middagsgjester, men pga økonomi måtte vi bite i det sure eplet og invitere en del til festen- noe jeg ser på som viktigst av dagen.

Middager synes jeg personlig er kjedelig formelt.

Anonymous poster hash: 8919f...cb2

Gjest iGirl
Skrevet

Jeg forstår dere som velger å dele inn gjestene i middags - og kaffegjester, men vi har valgt å ha alle gjestene med oss hele dagen.

• Liker 2
Gjest Kiara!
Skrevet

:grine: :grine: :grine:

Ser på reprisen av Madeleine sitt bryllup! Ble for mye for meg på selve dagen med mormor, dødsfall og brudepiker, men nå hulker jeg.

Gud å jeg gleder meg til å gifte meg med mannen jeg elsker! Føler meg helt tussete. :grine:

• Liker 1
Skrevet

På lørdag er det utdrikningslag, og jeg er nervøs. Vet at jeg blir hentet 11.50, at første stopp innebærer mat og at vi blir 10+ stk. Wææææ

Gjest Kiara!
Skrevet

Og idag reiser Pusla og Puslamannen til Køben!

Inmholdsrik helg venter dere bruder! Dette blir bare moro, får håper du skal troppe opp på KJ Cath ikledd en nonnedrakt og dildo på hodet som er obligatorisk på slike ting. Regner med at forloveren din har tatt skikkelig ansvar for at du skal føle deg verst mulig. ;)

Neida, kommer sikkert til å bli en ordentlig jentedag! Bare å glede seg! :D

• Liker 1
Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...