plix Skrevet 3. juni 2013 #1801 Skrevet 3. juni 2013 (endret) Bordkort stakk vi inn i et silkebånd som var bundet rundt en serviett. På båndet satt det en sånn armbånd-link ting. Et hjerte med en ring på hver side. Det ble veldig enkelt og ganske pent. Jeg glemte å stryke dukene, så vi endte opp med å dekke bord med brettekanter og det hele. Fnis. Pent ble det uansett. Gratulerer så mye som FRU! Vet ikke om dette er allerede skrevet om, men har noen av dere lyst på en oppsummeringstråd for 2013-bruder? =p Hvor man skriver det som gikk "galt", veldig bra og hva man ville evt planlagt annerledes? Endret 3. juni 2013 av minibelle 2
CathFoto Skrevet 3. juni 2013 #1802 Skrevet 3. juni 2013 Gratulerer så mye som FRU! Vet ikke om dette er allerede skrevet om, men har noen av dere lyst på en oppsummeringstråd for 2013-bruder? =p Hvor man skriver det som gikk "galt", veldig bra og hva man ville evt planlagt annerledes? God idé
sofie777 Skrevet 3. juni 2013 #1803 Skrevet 3. juni 2013 Det finnes en "Hva vi glemte i bryllupet"-tråd generelt...
Gjest Kiara! Skrevet 3. juni 2013 #1804 Skrevet 3. juni 2013 Det jeg savner er en fortell om dagen tråd. En tråd der man forteller andre bruder om dagen sin som man har gledet seg så lenge til. kan jo fungere både som dagdrømming og inspirasjon for mange av oss. 4
pusla Skrevet 4. juni 2013 #1805 Skrevet 4. juni 2013 Det jeg savner er en fortell om dagen tråd. En tråd der man forteller andre bruder om dagen sin som man har gledet seg så lenge til. kan jo fungere både som dagdrømming og inspirasjon for mange av oss. en sånn tråd ønsker jeg også meg. Mest fordi jeg gjerne vil lese hvordan dere har hatt det
Gjest Kiara! Skrevet 4. juni 2013 #1807 Skrevet 4. juni 2013 Ja, det er jo egoistisk sagt siden man vil høre om de man har "fulgt" gjennom et år eller bryllupsperiode. Hvordan gikk det med dere alle sammen! Detaljer!
Gjest Adriane Skrevet 4. juni 2013 #1808 Skrevet 4. juni 2013 Jeg er så glad!! Nå har vi akkurat fått innvilget vielse fra Unitar forbundet og en massiv vekt er løftet fra skuldrene mine. Da er det i boks og jeg kan endelig slappe av og kose meg med planleggingen. Gratulerer, så bra! Kos deg masse videre med planleggingen Jeg må bare si som jeg alltid gjør når dette kommer opp, vær forsiktig. I lokalavisen der jeg kommer fra står det hver sommer artikler og brudepar som kommer hjem til robbet hus. Innbruddstyver sjekker avisene for slike annonser. Det er et godt poeng! Jeg trodde det vanligste var å sette inn annonse etter bryllupet, med bilde av brudeparet og "Vi har giftet oss/Vi giftet oss", men det er tydeligvis minst like vanlig å sette inn en annonse på forhånd. Det jeg savner er en fortell om dagen tråd. En tråd der man forteller andre bruder om dagen sin som man har gledet seg så lenge til. kan jo fungere både som dagdrømming og inspirasjon for mange av oss. Helt enig! Sånn tråd vil jeg også ha!
Petalouda Skrevet 4. juni 2013 #1809 Skrevet 4. juni 2013 man setter jo inn før (også) sånn at de som har lyst får sjans tl å komme i kirken og se på
Gjest Adriane Skrevet 4. juni 2013 #1810 Skrevet 4. juni 2013 man setter jo inn før (også) sånn at de som har lyst får sjans tl å komme i kirken og se på Hehe, sant! Tenkte ikke på det, siden vi ikke skal gifte oss i kirken.
Gjest Mariahamm Skrevet 4. juni 2013 #1811 Skrevet 4. juni 2013 Klarer ikke finne ut hvordan vi skal komme oss hjem etter bryllupsfesten vår... Taxi blir kanskje på 3000 siden det er så langt, og for den prisen kunne vi jo fått et hotell rom. Problemet er at alle vi kjenner er jo i bryllupet, så vanskelig å komme på noen å spørre! Blir nok ganske seint også. Vil helst sove hjemme, både for å spare penger, og for å slippe å styre så mye siden vi drar på bryllupsreise dagen etter. Sånne småting som man ikke får på plass er så irriterende!
Petalouda Skrevet 4. juni 2013 #1813 Skrevet 4. juni 2013 Klarer ikke finne ut hvordan vi skal komme oss hjem etter bryllupsfesten vår... Taxi blir kanskje på 3000 siden det er så langt, og for den prisen kunne vi jo fått et hotell rom. Problemet er at alle vi kjenner er jo i bryllupet, så vanskelig å komme på noen å spørre! Blir nok ganske seint også. Vil helst sove hjemme, både for å spare penger, og for å slippe å styre så mye siden vi drar på bryllupsreise dagen etter. Sånne småting som man ikke får på plass er så irriterende! hvor holder du til da .. ? er jeg hjemme kan jeg komme
Gjest Mariahamm Skrevet 4. juni 2013 #1814 Skrevet 4. juni 2013 hvor holder du til da .. ? er jeg hjemme kan jeg komme Så hyggelig av deg! Men vi gifter oss samme dag, så regner med at du er opptatt ;-) Hehe!
cecilie85 Skrevet 4. juni 2013 #1815 Skrevet 4. juni 2013 Hehe, det er vel i overkant hyggelig, å tilby skyss til et brudepar, på egen bryllupsdag :D Så hyggelig av deg! Men vi gifter oss samme dag, så regner med at du er opptatt ;-) Hehe!
cecilie85 Skrevet 4. juni 2013 #1816 Skrevet 4. juni 2013 Fra spøk til alvor: alt ettersom hvor dere skal være; kanskje hans eller dine foreldre har en venn eller nabo som kan kjøre dere? Da kan de kanskje hjelpe dere med å spørre noen?
cecilie85 Skrevet 4. juni 2013 #1817 Skrevet 4. juni 2013 Ser jeg ikke helt fikk til det der med sitering.. Hehe:/
Gjest Mariahamm Skrevet 4. juni 2013 #1818 Skrevet 4. juni 2013 Åh, det var ikke så dumt. Mulig moren hans har noen venner som kan stille opp! Verdt et forsøk Grenser for hvor mye penger vi vil bruke på taxi, dagen er dyr nok som den er. Takk for tips, hadde faktisk ikke tenkt tanken!
sofie777 Skrevet 4. juni 2013 #1819 Skrevet 4. juni 2013 Det mest tradisjonelle er vel at forloverne kjører, siden de også (igjen tradisjonelt sett) er med på bildene, eller passer på at bruden ser bra ut på bilder og så kjører de dem til hotellet etterpå. Spør dem først og fremst, jeg tror de er inneforstått med at det er en del av deres oppgaver.
pusla Skrevet 4. juni 2013 #1820 Skrevet 4. juni 2013 Forloverne vil vel gjerne være med på festen og kanskje ta seg litt vin el.l, så jeg tenker at det kanskje er å forvente litt mye at en av de skal holde seg edru hele kvelden for å være sjåfør. Men mulig jeg bare ikke vet hva som er vanlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå