Gjest Kiara! Skrevet 29. mai 2013 #1701 Skrevet 29. mai 2013 Jeg fant programmet vårt, og det var slik: * Innmarsj (med trompetist) * Vigsler ønsker velkommen * Tale til brudeparet fra vigsler * Ekteskapsinngåelse - overrekkelse av ringer, signering og erklæring * Trompetistsolo * Vigsler leser dikt * Tale og gratulasjon fra viglser * Utmarsj (med trompetist) Mvh Yvonne Tusen takk Yvonne. Akkurat slik jeg trengte å få det hele beskrevet akkurat nå.
Petalouda Skrevet 29. mai 2013 #1702 Skrevet 29. mai 2013 Det hørtes veldig hyggelig ut Jeg er fortsatt litt usikker på kjolen og sitter og søker på nett hver dag og liksom venter på et tegn ellernoe nå har jeg funnet en Lilly kjole på salg til 2.500 på nettet og vurderer nesten å kjøpe den bare for å ha vurdert et alternativ. Men jeg vet at det er galskap og veldig mye som skal klaffe for at den skal passe og være drømmekjolen. Får forsøke å heller tenke at istedetfor kalde føtter og tvil ang. Brudgommen så har det slått seg på kjolen i stedet i mitt tilfelle ... hvilken Lillykjole ... ? *nysgjerrig*
Anglofil Skrevet 29. mai 2013 #1703 Skrevet 29. mai 2013 Tusen takk Yvonne. Akkurat slik jeg trengte å få det hele beskrevet akkurat nå. Så flott! Mvh Yvonne
pusla Skrevet 30. mai 2013 #1704 Skrevet 30. mai 2013 ... hvilken Lillykjole ... ? *nysgjerrig* Føles som jeg er utro mot kjolen jeg har kjøpt nå, men den heter 08-3192. Og jeg skal IKKE kjøpe den, for da får jeg tyn av omgivelsene mine - og det med rette også forsåvidt. Vi har ikke tenkt å ha kirkeprogram. Vi blir 8 voksne under vielsen og teksten på salmene får vi vel i salmeboka, så tenker at det ikke er nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2013 #1705 Skrevet 30. mai 2013 Hos oss har planleggingen tatt to elefantskritt fremover. I helga var vi på prøvesmaking av perfekt mat, bestemt litt vin, avtalt detaljer med de som driver lokalet, avtalt inn og utmarsj med organist, ordnet noen som kan ta seg av håret og sminket min, og i dag har vi endelig fått på plass prest, til og med han vi vil ha. Så deilig når ting faller på plass ) Hvor skal dere ha mat fra? Nysgjerrig! Anonym poster: d0ded4ab0c1e45ec05c0524e916e945f
Petalouda Skrevet 30. mai 2013 #1706 Skrevet 30. mai 2013 Føles som jeg er utro mot kjolen jeg har kjøpt nå, men den heter 08-3192. Og jeg skal IKKE kjøpe den, for da får jeg tyn av omgivelsene mine - og det med rette også forsåvidt. Vi har ikke tenkt å ha kirkeprogram. Vi blir 8 voksne under vielsen og teksten på salmene får vi vel i salmeboka, så tenker at det ikke er nødvendig. fiiiin kjole jeg skal også ha Lilly skjønner du, var derfor jeg spurte
Gjest Mariahamm Skrevet 30. mai 2013 #1707 Skrevet 30. mai 2013 Ringte folkeregisteret, og alt er i skjønneste orden! Lettelse deluxe Må man stå for kirkeprogram selv forresten?
Tallulah Skrevet 30. mai 2013 #1708 Skrevet 30. mai 2013 Det var litt morsomt pusla, akkuratt den kjolen har jeg også funnet på tilbud og lurt på om jeg skulle hatt.. Men det er uaktuelt med en kjole til flere tusen hengende hjemme.
Petalouda Skrevet 30. mai 2013 #1709 Skrevet 30. mai 2013 Ringte folkeregisteret, og alt er i skjønneste orden! Lettelse deluxe Må man stå for kirkeprogram selv forresten? ja det må du - eller du kan bestille de en plass selvsagt. Men det er brudeparet og ikke kirken som ordner med sånt.
cecilie85 Skrevet 30. mai 2013 #1710 Skrevet 30. mai 2013 Hvor skal dere ha mat fra? Nysgjerrig! Anonym poster: d0ded4ab0c1e45ec05c0524e916e945f Vi skal ha mat fra Lasse Liten, restaurant og catering på Gjøvik. Maten er helt super, både når det gjelder kvalitet og kreativitet. Bryllupet holdes i Gjøvikområdet.
Gjest Kiara! Skrevet 30. mai 2013 #1711 Skrevet 30. mai 2013 Så flott! Mvh Yvonne Meg som maser igjen... Var det et must å ha vielsesamtale? Det står jo det at de ikke spør om noe... bare praktisk liksom. Det er så laaaaaaaaaaaaaaangt til Notodden for denne bruden.
Anglofil Skrevet 30. mai 2013 #1712 Skrevet 30. mai 2013 Meg som maser igjen... Var det et must å ha vielsesamtale? Det står jo det at de ikke spør om noe... bare praktisk liksom. Det er så laaaaaaaaaaaaaaangt til Notodden for denne bruden. Vi hadde ikke. Jeg pratet med vigsler på msn, hehe. Mvh Yvonne
Gjest Kiara! Skrevet 30. mai 2013 #1713 Skrevet 30. mai 2013 Vi hadde ikke. Jeg pratet med vigsler på msn, hehe. Mvh Yvonne Gud nå ble jeg glad! da dropper vi hele kjøreturen å får på googlechat. 1
CathFoto Skrevet 30. mai 2013 #1714 Skrevet 30. mai 2013 Føles som jeg er utro mot kjolen jeg har kjøpt nå, men den heter 08-3192. Og jeg skal IKKE kjøpe den, for da får jeg tyn av omgivelsene mine - og det med rette også forsåvidt. Vi har ikke tenkt å ha kirkeprogram. Vi blir 8 voksne under vielsen og teksten på salmene får vi vel i salmeboka, så tenker at det ikke er nødvendig. Veldig fin da, og billig
CathFoto Skrevet 30. mai 2013 #1715 Skrevet 30. mai 2013 fiiiin kjole jeg skal også ha Lilly skjønner du, var derfor jeg spurte Hvilken skal du ha?
Moderfavn Skrevet 30. mai 2013 #1716 Skrevet 30. mai 2013 I morgen tidlig suser vi avsted til byen vi skal gifte oss i. Og på llrdag blir frøkena frue! :D Jeg burde sove nå, men det er sannelig ikke lett, og det er ikke bare fordi det er 29 grader på rommet. Jeg gleder meg, Veldig! :D Nå er det bare å håpe at vi ikke smelter helt i ekstremvarmen. Da vi satte datoen snakket vi om at det kanskje blir kaldt, siden 1.juni aldri er spesielt varm i nord. Lite visste vi at det skulle bli tropiske tilstander. Ullsjalet blir ikke med, det er hvertfall sikkert. 2
Fanteria Skrevet 30. mai 2013 #1717 Skrevet 30. mai 2013 I dag kom papirene vi har ventet på. En kopi med en post-it lapp om at original er sendt til vigsler :D Også fikk jeg kjøpt sko i dag. Og det ble disse for de som lurer: http://www.rainbowclub.co.uk/wedding-shoes/bea Tror ikke man finner enklere brudesko, så nå skal jeg lete etter sånne klips til skoa! Kanskje en gul fjær? Noen som har ideer hvor jeg kan finne sånt utenom ebay eller etsy? 2
Fanteria Skrevet 30. mai 2013 #1718 Skrevet 30. mai 2013 I morgen tidlig suser vi avsted til byen vi skal gifte oss i. Og på llrdag blir frøkena frue! :D Jeg burde sove nå, men det er sannelig ikke lett, og det er ikke bare fordi det er 29 grader på rommet. Jeg gleder meg, Veldig! :D Nå er det bare å håpe at vi ikke smelter helt i ekstremvarmen. Da vi satte datoen snakket vi om at det kanskje blir kaldt, siden 1.juni aldri er spesielt varm i nord. Lite visste vi at det skulle bli tropiske tilstander. Ullsjalet blir ikke med, det er hvertfall sikkert. Tiden går så fort! Gleder meg på dine vegne :D 1
Tallulah Skrevet 30. mai 2013 #1719 Skrevet 30. mai 2013 Skal tenke på deg på lørdag moderfavn, så gøy at sesongen er i gang for fullt!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå