Gjest Kiara! Skrevet 24. mai 2013 #1621 Skrevet 24. mai 2013 Du har min fulle forståelse. Tenker bare at det må være litt trist å måtte reise fra en fest kl21 fordi du har med deg unger. Vårt bryllup er ikke tilrettelagt unger, og det kommer heller ikke til å bli tilrettelagt for barn.
Arkivskap Skrevet 24. mai 2013 #1622 Skrevet 24. mai 2013 Selvfølgelig skal du ikke begynne å bruke barna der som brudepike. Jeg syns det er helt greit at dere ikke legger mer til rette for dem også. Foreldrene får finne egne løsninger!
Gjest Kiara! Skrevet 24. mai 2013 #1623 Skrevet 24. mai 2013 Takk! Da skrinlegger jeg hele min tankevirksomhet å lar den andre siden av familien være de andre siden enn så lenge.
Gjest Adriane Skrevet 24. mai 2013 #1624 Skrevet 24. mai 2013 Jeg jobber (nok en gang)med å kvitte meg med min store avhengighet, coca cola. Jeg har sluttet før, det er når jeg skal drikke litt innimellom jeg "havner på kjøret"og går fra null til 0,3 l om dagen til 1,5 l om dagen i løpet av kort tid. Så nå har jeg klart tre hele dager uten min elskede coca cola, bare ca 130 dager igen til bryllup. Ellers har jeg vært på bestillingsbonanza på internett i det siste, og har bestilt: primer, øyenskygger fra too faced, øyenbrynspenn, øyenskygge fra Barry M, gule øredobber, sølvøredobber med topaz, armbånd, bordnummer, nummerklistremerker til gaver, servietter til kaker/bar, veske til forloveren min, tannpirkere, sko, cupcakesformer. Flink du er, CathFoto! Jeg heier på deg Hehe, så deilig med bestillingsbonanza! Har du kjøpt veske til forloveren din også? Så snill du er Har fått fiksa tusen småting i det siste jeg og, jaggu blir det mye shopping! I går bestilte jeg morgengaven hans han sier han ikke skal ha noe og jeg klarte liksom ikke komme på noe, men så fikk jeg et lyst øyeblikk Tør ikke si hva det er her, i tilfelle han sniker (det tror jeg ikke, men). Blir mye småshopping underveis ja... Så koselig at du fikk en lys idé ang morgengave! Der er jeg helt blank foreløpig... Vil så gjerne gi noe som kan være et symbol på oss og det vi har sammen, og som han kan ha med seg gjennom livet. Vanskelig. Noen er bare ganske så frekke... En i bryllupet inviterte ungene sine uten å spørre oss først! De er voksne, men vi har såvidt møtt dem. Ble ganske gretten, men lar det gå. Synes det er noe med å faktisk spørre første bare ;-) (tar denne som anonym, sånn i tilfelle) Anonym poster: 6cbf7431af4eac6e550bfb4fee15bf34 De inviterte sine voksne barn i bryllupet deres, uten å spørre dere? Wow... Jeg er ikke kjent for å være vanskelig akkurat, men da hadde jeg jaggu satt foten ned!
Gjest Adriane Skrevet 24. mai 2013 #1625 Skrevet 24. mai 2013 Ja da kommer det to unger som ikke er invitert hos oss. 6 og 4 år. orker ikke begynne å irritere meg over det når det først blir sånn, men likevel finner jeg det frekt. Har ingen problemer med babyen på 6mnd, men å ta med seg de to andre på én kjøretur på 12t + + hadde ikke jeg gjort for et voksent bryllup. Men, men. Vi skal jo ha brudepiker skal vi da også ha 4åringen som brudepike? Ellers skal ting være som det er... Det er frekt å dra med seg unger som ikke er invitert. Nå vet jeg jo ikke om de har spurt dere om det er greit, eller bare bestemt seg for å ta de med seg. Men uansett er det frekt. Neineineineinei, dere skal iallfall ikke begynne å styre med at den uinviterte 4-åringen også skal være brudepike. Det får jammen være måte på! 1
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #1626 Skrevet 24. mai 2013 Dere må ikke godta at de tar med uinviterte barn. Dere vil ha det barnefritt og det må dere få ha. Hva med alle de andre som ikke har barna med og som helst ville hatt det? Skal de tenke at disse andre er viktigere for dere siden de barna fikk komme? Kanskje tenker de at dere ikke kan utstå ungene deres siden de ikke ble invitert og andre unger ble det? Anonym poster: c4adeb2125a468e8c32a75df9a56c24d 3
pusla Skrevet 24. mai 2013 #1627 Skrevet 24. mai 2013 Det er en uting å ta med barn når de ikke er invitert, og jeg ville helt klart prata med vedkommende om det på forhånd. Det vil fort skape litt rar stemning når andre med barn ikke har med sine og det gir jo også en annen tone på hele bryllupet.
Gjest Adriane Skrevet 24. mai 2013 #1628 Skrevet 24. mai 2013 Nå har jeg også iallfall halve morgengaven til min kjære "i boks" Den er iallfall bestilt - tar antakelig litt tid før jeg har den i hende. Kan jo ikke si noe her jeg heller, bare sånn i tilfelle han snoker her. Men det er noe han kommer til å bli hoppende glad for iallfall, og nok aldri hadde trodd han skulle få! Som jeg gleder meg til å gi ham det!
Gjest Kiara! Skrevet 25. mai 2013 #1629 Skrevet 25. mai 2013 Dere må ikke godta at de tar med uinviterte barn. Dere vil ha det barnefritt og det må dere få ha. Hva med alle de andre som ikke har barna med og som helst ville hatt det? Skal de tenke at disse andre er viktigere for dere siden de barna fikk komme? Kanskje tenker de at dere ikke kan utstå ungene deres siden de ikke ble invitert og andre unger ble det? Anonym poster: c4adeb2125a468e8c32a75df9a56c24d Bryllupet er om en mnd, jeg har en kjole som passer og et opplegg som tar pusten fra de fleste mht forbredelser i forkant jeg kan ikke begynne å irritere meg over at de kommer. Dette skal bli mitt drømmebryllup, det skal bli sol og det skal bli en helt fantastisk fest for oss alle! Om det er 2 unger til der får jeg bare se forbi. Men jeg hadde gitt absolutt samme råd/mening som deg om det ikke var mitt eget bryllup det er snakk om, akkurat nå orker jeg bare ikke lage noe styr. 2
Aomame Skrevet 25. mai 2013 #1630 Skrevet 25. mai 2013 I dag hentet vi ringene! Blir vanskelig å bare la dem ligge i to måneder! 4
Arkivskap Skrevet 26. mai 2013 #1631 Skrevet 26. mai 2013 Hvilken farge bør jeg ha på strømpebuksen når jeg har en sort kjole som går til knærne? Brun? Også lurer jeg på om dere har hvite strømper dere som bruker hvit brudekjole? Slike som går til lårene?
pusla Skrevet 26. mai 2013 #1632 Skrevet 26. mai 2013 Arkivskap: ville nok gått for hudfarga strømpebukse ja. Jeg tror ikke jeg skal ha hvite strømper under kjolen, tipper jeg går for hudfarga knestrømper eller noe.
plix Skrevet 26. mai 2013 #1633 Skrevet 26. mai 2013 (endret) til Kiara og Arkivskap Så gjenstår det å se om mine små løpeturer har fungert til jeg skal prøve kjolen til uken for siste gang :D (Håper håper) Endret 26. mai 2013 av minibelle 1
Tallulah Skrevet 26. mai 2013 #1634 Skrevet 26. mai 2013 Arkivskap: Som pusla sier tenker jeg umiddelbart hudfarga, men jeg synes det er fint med sorte også jeg altså. Prøve kjolen med begge og se hva du liker best? Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ha, vil egentlig ikke ha noe, men det kan vel bli ubehagelig i skoene? Om jeg skal ha noe blir det nok hvite ja, om jeg finne strømpebukse som er hvit - for jeg må ha noe tøy over lårene, jeg orker ikke nakne lår mot hverandre Om ikke kan det hende jeg lurer på meg en lårkort tights, er jo ingen som skal kikke under kjolen min uansett.
CathFoto Skrevet 26. mai 2013 #1635 Skrevet 26. mai 2013 Arkivskap: Som pusla sier tenker jeg umiddelbart hudfarga, men jeg synes det er fint med sorte også jeg altså. Prøve kjolen med begge og se hva du liker best? Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal ha, vil egentlig ikke ha noe, men det kan vel bli ubehagelig i skoene? Om jeg skal ha noe blir det nok hvite ja, om jeg finne strømpebukse som er hvit - for jeg må ha noe tøy over lårene, jeg orker ikke nakne lår mot hverandre Om ikke kan det hende jeg lurer på meg en lårkort tights, er jo ingen som skal kikke under kjolen min uansett. Lårkort tights er min plan også, haha. Hater strømpebukser, og hater nakne lår mot hverandre enda mer...minitights må være løsningen. 1
CathFoto Skrevet 26. mai 2013 #1636 Skrevet 26. mai 2013 Vi har ombestemt oss ang ringer. De vi likte var jeg så i veldig tvil om fordi de er i sølv, men har ikke funnet noe lignende i hvitt gull eller andre matrialer. Fant så en svensk smykkedesigner i et svenskt bryllupsblad, men der var bare herreringen fin. Så da ble det noen timer på Etsy, og fant nydelige håndlagde ringer til 2000,-(+ toll og mva)men de er i palladium, vet ikke om det er noe bedre men nå blir det de. Det svenske bryllupsbladet sa forøvrig at svart er trendy å ha på seg som bryllupsgjest og at penger er helt akseptabelt å ønske seg da folk gifter seg senere, har oftere fulle kjøkknskap og reiser mye mer. Sånn er det altså i Sverige. 2
Gjest Adriane Skrevet 26. mai 2013 #1637 Skrevet 26. mai 2013 (endret) Heia Sverige! Forresten nysgjerrig på de ringene Endret 26. mai 2013 av Adriane 2
CathFoto Skrevet 26. mai 2013 #1638 Skrevet 26. mai 2013 Heia Sverige! Forresten nysgjerrig på de ringene http://www.etsy.com/listing/127761361/modern-diamond-engagment-ring-wedding?ref=shop_home_active Han skal ha den brede som er 5 mm og jeg skal ha den smale på 2,3 mm med tre diamanter.
Tallulah Skrevet 26. mai 2013 #1639 Skrevet 26. mai 2013 http://www.etsy.com/listing/127761361/modern-diamond-engagment-ring-wedding?ref=shop_home_active Han skal ha den brede som er 5 mm og jeg skal ha den smale på 2,3 mm med tre diamanter. Så stilige ringer!! 1
Moderfavn Skrevet 27. mai 2013 #1640 Skrevet 27. mai 2013 Sitter og forbereder toåringen på det som skal skje på lørdag, og i tillegg til å fortelle spør jeg litt. Så langt har jeg lært at de har lørdagsnammenam i kirka, og gulrot. Han skal sitte sammen med bestemors hund- i bobilen! Herlig! Men nei... det skal han ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå