plix Skrevet 22. mai 2013 #1601 Skrevet 22. mai 2013 Jeg har en liten hemmelighet å fortelle dere bruder! Jeg fikk med meg brudekjolen hjem idag! Og ikke minst den passer akkurat slik den skal passe uten at noe er forandret!!!! Åhh HURRA! :D
Gjest Kiara! Skrevet 22. mai 2013 #1602 Skrevet 22. mai 2013 Den er jo sydd ut litt over rumpa og det er satt på cap sleeves, så noe er jo forandret. Men det er samme rygg som tidligere å det var for meg kjempeviktigsiden jeg ikke er så begeistret for på meg. De har virkelig gjort alt for meg denne gangen! Gitt meg go'følelsen tilbake angående kjolen og virkelig strukket seg veeeeeldig langt for at jeg kunne ta den med når jeg reiste. Der toppet seg når de for brudepiken min viste en diger tyll ballgown med glitter stener i skjørtet, blonder, sash og sweerheart da trodde jeg hun skulle besvime! for en tur vi har hatt! Og ikke minst er det deilig å slippe den siste london turen i juni. Tusen takk for all støtte underveis alle sammen! Hadde det ikke vært for dere hadde jeg mistet troen på dette for lengst. Jeg er så glad og lettet! 2
Arkivskap Skrevet 22. mai 2013 #1604 Skrevet 22. mai 2013 Fy søren så deilig Kiara! Jeg ønsker også å se bilde! Jeg har nå vært i byen og bestilt meg nytt førekort, pass og bankkort! Litt rart å bruke nytt navn. Spent på om jeg klarer å venne meg på det.
Arkivskap Skrevet 22. mai 2013 #1605 Skrevet 22. mai 2013 Også har jeg hentet ringene som har vært til gravering. Har vært en uke uten ring, så den kom på fingeren med en gang selv om datoen er 7. juni :-) Begynner å bli i rute til da!
Wonders Skrevet 22. mai 2013 #1606 Skrevet 22. mai 2013 (endret) nå gifter bruttern seg på lørdag, og det er stor stas i heimen. vil gjerne ha slik make-up og den er i boks. Men å få sånne store bølger har jeg ikke klart ennå. kanskje jeg klarer det...Kanskje jeg bare skal kjøre en enkel stil, - stor krølltan med sideskill og hårkam.Kammen er i boks allerede . Kommer til å trene hele uken... Endret 22. mai 2013 av Wonders
Gjest Adriane Skrevet 22. mai 2013 #1607 Skrevet 22. mai 2013 Ååååååå - Kiara!!!!!! Jeg er superstolt av deg!! Og vanvittig glad på dine vegne! JUHUUUUU!!!!!!!!!!!!!! Og som flere andre her, så er jeg virkelig rørt over at den passet nå - dette har du jobbet SÅ hardt for! Nå skulle jeg ønske jeg kunne kaste armene rundt deg, gi deg en skikkelig bamseklem, og danse litt gledesdans sammen med deg! 1
Gjest Kiara! Skrevet 22. mai 2013 #1608 Skrevet 22. mai 2013 Det er først og fremst syersken som har gjort én kjempe jobb! Uten henne hadde kjolen aldri passet så perfekt, for ikke å snakke om at den aldri hadde vært her hjemme nå! Truet meg så, men dette gikk så bra og følte meg som bruden jeg vil være. Endelig!
Arkivskap Skrevet 23. mai 2013 #1610 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har gått fra å ha "fedme" til å bli bare "overvektig" på BMI verdier. Stor seier for meg! Har igjen 14 kilo til jeg blir "normalvektig". Det tror jeg ikke jeg skal ha som mål egentlig. Tror det er urealistisk. Men jeg er kjempeglad og fornøyd. Har gitt meg masse ny selvtillit. 5
Gjest Adriane Skrevet 23. mai 2013 #1611 Skrevet 23. mai 2013 Kjempebra, Arkivskap! Jeg er jammen meg stolt av deg også jeg! Hehe, føles jo liksom som jeg kjenner dere litt nå, og jeg blir så glad og stolt på deres vegne! Jeg er så imponert over dere som jobber med dere selv og klarer å komme dere nedover i vekt! Gratulerer med ny BMI-"klasse"
pusla Skrevet 23. mai 2013 #1612 Skrevet 23. mai 2013 Bra jobba, Arkivskap Det står virkelig respekt av å gå ned så mye i vekt. Jeg kommer til å være på mitt tyngste på bryllupsdagen, jeg Men det får bare være som det er, jeg kan rett og slett ikke slanke meg. Skjerper meg litt på matinntak de siste ukene nå da, det får være godt nok.
Petalouda Skrevet 23. mai 2013 #1613 Skrevet 23. mai 2013 Jeg har gått fra å ha "fedme" til å bli bare "overvektig" på BMI verdier. Stor seier for meg! Har igjen 14 kilo til jeg blir "normalvektig". Det tror jeg ikke jeg skal ha som mål egentlig. Tror det er urealistisk. Men jeg er kjempeglad og fornøyd. Har gitt meg masse ny selvtillit. Hurra, gratulerer
Aomame Skrevet 23. mai 2013 #1614 Skrevet 23. mai 2013 Så flink du er Arkivskap! Jeg gikk for ikke så lenge siden fra overvektig til normalvektig selv. Artig når man når sånne små milepæler. Nå fikk jeg litt ufrivillig slankehjelp for kort tid siden med omgangssyke i tre dager og gikk ned 1,5 kilo til bare i løpet av disse dagene. Kan ikke anbefales, men det er jo greit at jeg fikk noe passe nyttig ut av de jævlige dagene Så nå er jeg bare 3 kg unna mitt brudevektmål. Blir inspirert av sånne flinke slankere som deg Arkivskap! Jeg kunne nok vært mer fokusert, men det går nå jevnt og trutt ned i hvert fall, selv om det går sakte. 1
Gjest Mariahamm Skrevet 23. mai 2013 #1615 Skrevet 23. mai 2013 Gratulerer arkivskap! Den mestringsfølelsen man får er uvurderlig :-)
Moderfavn Skrevet 23. mai 2013 #1616 Skrevet 23. mai 2013 Gratulerer til Kiara og gratulerer til Arkivskap. Så herlig å lese at dere når målene deres. Her fikk vi akutt behov for å komme oss litt vekk, så vi rømte til familiens sommerhus på søndag, og vi kom hjem i dag. Noen dager med sol og varme, null tv og internett har gjort godt. Nå er vi solbrune, fit for fight og kan sette i gang med de siste forberedelser til bryllupet. Blomster, innkjøp av drikkevarer, og å forsikre meg om at alle vet hva de skal gjøre på dagen. Og å pakke til bryllupsreisen så klart. 1
CathFoto Skrevet 24. mai 2013 #1617 Skrevet 24. mai 2013 Jeg jobber (nok en gang)med å kvitte meg med min store avhengighet, coca cola. Jeg har sluttet før, det er når jeg skal drikke litt innimellom jeg "havner på kjøret"og går fra null til 0,3 l om dagen til 1,5 l om dagen i løpet av kort tid. Så nå har jeg klart tre hele dager uten min elskede coca cola, bare ca 130 dager igen til bryllup. Ellers har jeg vært på bestillingsbonanza på internett i det siste, og har bestilt: primer, øyenskygger fra too faced, øyenbrynspenn, øyenskygge fra Barry M, gule øredobber, sølvøredobber med topaz, armbånd, bordnummer, nummerklistremerker til gaver, servietter til kaker/bar, veske til forloveren min, tannpirkere, sko, cupcakesformer. 1
pusla Skrevet 24. mai 2013 #1618 Skrevet 24. mai 2013 Har fått fiksa tusen småting i det siste jeg og, jaggu blir det mye shopping! I går bestilte jeg morgengaven hans han sier han ikke skal ha noe og jeg klarte liksom ikke komme på noe, men så fikk jeg et lyst øyeblikk Tør ikke si hva det er her, i tilfelle han sniker (det tror jeg ikke, men).
Gjest Kiara! Skrevet 24. mai 2013 #1619 Skrevet 24. mai 2013 Ja da kommer det to unger som ikke er invitert hos oss. 6 og 4 år. orker ikke begynne å irritere meg over det når det først blir sånn, men likevel finner jeg det frekt. Har ingen problemer med babyen på 6mnd, men å ta med seg de to andre på én kjøretur på 12t + + hadde ikke jeg gjort for et voksent bryllup. Men, men. Vi skal jo ha brudepiker skal vi da også ha 4åringen som brudepike? Ellers skal ting være som det er...
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2013 #1620 Skrevet 24. mai 2013 Noen er bare ganske så frekke... En i bryllupet inviterte ungene sine uten å spørre oss først! De er voksne, men vi har såvidt møtt dem. Ble ganske gretten, men lar det gå. Synes det er noe med å faktisk spørre første bare ;-) (tar denne som anonym, sånn i tilfelle) Anonym poster: 6cbf7431af4eac6e550bfb4fee15bf34
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå