Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

da satte jeg deg opp på listen vår :)

å gå i skogen i ulendt terreng, særlig hvis du går med litt tempo, det er noe av det beste du kan gjøre :) da bruker du hele kroppen, og det er rotasjonsbevegelsen du trenger, type går fort på ski - bevege armer og bein i motsatt retning sånn at du får rotasjon rundt magepartiet. Det er den aller beste måten å miste cm rundt midjen på :)

jeg syns du er flink som tar tak - og du har jo god tid ennå - fortsatt åtte uker (hjelp) igjen :)

Med mindre biologien og moder natur har gjort noen oppfinnelser den siste uka som jeg ikke har fått med meg, så går det ikke an å punktslanke. Du kan ikke styre hvor centimeterne forsvinner.

Anonym poster: 3d16dbdebf5c44ef025318f8adab39a0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre biologien og moder natur har gjort noen oppfinnelser den siste uka som jeg ikke har fått med meg, så går det ikke an å punktslanke. Du kan ikke styre hvor centimeterne forsvinner.

Anonym poster: 3d16dbdebf5c44ef025318f8adab39a0

Nei det kan man ikke, men det sier seg selv at dersom du trener magemuskler vil magemusklene bli sterkereog man får dermed et mer definert mageområde. Se litt på Bulging Brides så lærer du litt om hvordan passe i din brudekjole ;)

Skrevet (endret)

Ser vin er diskutert tidligere i tråden, her gikk det 20 liter vin, en kasse øl, to kasser brus, 2 liter congac (jeg aner ikke hvordan det skrives...) og en liter bailyes, samt tre flasker champange til velkomst på 30 gjester (ikke alle drakk en gang)

Endret av liv
Gjest Kiara!
Skrevet

Ser vin er diskutert tidligere i tråden, her gikk det 60 liter vin, en kasse øl, to kasser brus, 2 liter congac (jeg aner ikke hvordan det skrives...) og en liter bailyes, samt tre flasker champange til velkomst på 30 gjester (ikke alle drakk en gang)

60LITER!

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Gratulerer så mye som frue! Håper dere var heldige med været og at alt var vellykket.

Skrevet

Ser vin er diskutert tidligere i tråden, her gikk det 20 liter vin, en kasse øl, to kasser brus, 2 liter congac (jeg aner ikke hvordan det skrives...) og en liter bailyes, samt tre flasker champange til velkomst på 30 gjester (ikke alle drakk en gang)

Først og fremst Gratulerer :) og så: takk for at du delte hvor mye som gikk med, det var til hjelp for oss som er omtrent samme antall. Vi har garantert nok :fnise:

Gjest Kiara!
Skrevet

puh... takk og lov. Trodde jeg var fullstendig på bærtur som vanlig. Da må våre 8 røde kartonger holde, tenker litt mer på herrKiara som handlet 10 flasker Prosecco tidligere i uken. :rolleyes:

Skrevet

Vi har 10 kartonger rød og tre hvit, og fire helflasker med Cognac. Pluss en haug annen sprit. Men velkomstdrink har vi ikke enda, veldig usikker på hva vi skal ha.

Gjest Kiara!
Skrevet

Tror vi har veldig like menn når det kommer til denne hamstringen Pusla, trenger ikke kaker vi som du sier. :fnise:

Gjest Mariahamm
Skrevet

Jeg tror vi ender opp med 60 flasker vin, 20 brett øl pluss velkomstdrinker... Kommer sikkert til å sitte med et tonn alkohol etterpå, men mannen er livredd for å gå tom :P

Skrevet

Det var problemet her og, mannen var redd for å gå tom - vi har mye igjen i kjelleren samt at vi gjorde en avtale om å levere tilbake drikkevarer til butikk (brus/øl) om det ble for mye.

Det gikk som sagt ca 20 liter vin, 5 tre litere (middagen) og 7 flasker vin etter middagen. samt litt annet drikke

Skrevet

Jeg er så glad! Har lurt så fælt på det håret mitt, men nå har jeg spurt en venninne som er stylist om hun vil ordne hår og sminke, og det ville hun! Da er jeg ikke i tvil om at det blir bra. Er så lettet over at det er i boks!

Neste: i morgen bærer det til skredder med kjolen! Har ikke turt å prøve den på forhånd i tilfelle tilfelle.. Har prøvd å slanke meg litt men det har gått dårlig. Har i allefall ikke gått opp på vekta! Målebånd har jeg ikke...

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg har ordnet sminke, er over ett år til, men har en bekjent som har sagt ja! Hun er utrolig flink :) Har sminket meg før, og jeg er alltid strålende fornøyd.

Skrevet

Så fint at det ordner seg jenter :)

Vi har endelig fått serverings/ryddehjelp i boks. Flere hadde tilbudt seg og jeg er veldig fornøyd med hun som skal hjelpe oss. Nå vet jeg at jeg kan slappe av på festen og vite at ting blir tatt hånd om :)

Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg har en liten hemmelighet å fortelle dere bruder! Jeg fikk med meg brudekjolen hjem idag! Og ikke minst den passer akkurat slik den skal passe uten at noe er forandret!!!!

• Liker 9
Skrevet

Gratulerer Kiara! For en stor seier! Jeg tipper det var en vanvittig deilig følelse. 😊 :-D

Her er det full innsats nå for å gå ned de siste kiloene, men det skal gå fint. :-)

Skrevet

Jeg har en liten hemmelighet å fortelle dere bruder! Jeg fikk med meg brudekjolen hjem idag! Og ikke minst den passer akkurat slik den skal passe uten at noe er forandret!!!!

Hurra! Det var det jeg visste.Gratulerer, Kiara. Er det feil å bli litt rørt?

Skrevet

Fantastisk Kiara! Gratulerer med målretta jobbing som ga de resultatene du ønska :klem: Og ja, jeg blir litt rørt :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Hurrrrraaaaaaaa!!!!! Jippi jippi jippi !!!! :)

Skrevet

Fantastiske nyheter kiara! Nå må du være kjempe stolt av deg selv :-) gleder meg så mye til å se deg i kjolen din!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...