Gjest Daenerys Skrevet 13. mai 2013 #1561 Skrevet 13. mai 2013 Dersom jeg ender opp med stroppeløs kjole, skal jeg strikke min egen bolero eller eget sjal
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #1562 Skrevet 13. mai 2013 Den var jo fryktelig tynn uansett så du kan jo like greit gå uten. Fin kjole da! Det er denne: http://www.etsy.com/listing/98828725/ivory-sleeveless-bridal-embroidered-lace?ref=shop_home_active Tenkte på å kanskje fikse på den, men det tror jeg blir vanskelig. Den krøller seg sammen under armene, også kunne den vært strammere i ryggen. Anonym poster: 3767478772a8ea007b47e61a412624b3
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2013 #1563 Skrevet 13. mai 2013 Den var jo fryktelig tynn uansett så du kan jo like greit gå uten. Fin kjole da! Anonym poster: 3767478772a8ea007b47e61a412624b3 Nå bruker man jo gjerne bolero av flere grunner enn bare å holde varmen. Skjule minivalkene som gjerne dukker opp på stroppeløse kjoler, dekke skuldrene i kirken, jeg skal gå med det fordi huden øverst på ryggen min ikke er noe fin, andre har kanskje tatoveringer de vil dekke. Åja, også er boleroer fine. Anonym poster: 3d16dbdebf5c44ef025318f8adab39a0
Arkivskap Skrevet 15. mai 2013 #1564 Skrevet 15. mai 2013 Jeg er så glad!! Var på vekta i dag. Har nå snart nådd målet mitt med å ha ett 8-tall først! Det gjør utrolig godt for selvfølelsens og gjør at jeg blir mer inspirert til å fortsette min sunne linje. Syns ikke det har vært så hardt en gang. Veide ca 98 kg når vi i januar begynte et "sunt og bedre liv". Vi tenker på hva vi spiser og er i aktivitet hver dag. Ikke noe nazi-opplegg! Deilig! 5
Gjest Adriane Skrevet 15. mai 2013 #1565 Skrevet 15. mai 2013 Kjempebra, Arkivskap! Inspirerende med dere som går nedover i vekt asså! 1
Arkivskap Skrevet 15. mai 2013 #1566 Skrevet 15. mai 2013 Kommer akkurat fra frisøren. Der leste jeg i et ukeblad om myter med slanking. Der sto det at man ikke går ned i vekt av å spise mindre og trene mer. Nei vel. Har gått ned 8 kg jeg!
Ella1981 Skrevet 15. mai 2013 #1567 Skrevet 15. mai 2013 Kult! Jaa, det tror jeg blir helt fantastisk! Vi skal backpacke i fire uker, men de siste 5 dagene skal vi unne oss litt ekstra 1
Gjest Kiara! Skrevet 15. mai 2013 #1568 Skrevet 15. mai 2013 Nei, hva går man ned i vekt av da hvis det ikke er å spise mindre og trimme mer, samt stresse minst. Utrolig gøy Arkivskap! Gratulerer! Kjekt når dere begge legger om sammen.
Gjest Mariahamm Skrevet 15. mai 2013 #1569 Skrevet 15. mai 2013 Så flinke dere har vært arkivskap! Jeg er litt irritert og lei av hele slanke greia mi... Har gått ned 14 kg, men er fortsatt ikke fornøyd. I tillegg har jeg nok blitt litt "besatt" av hele greia, og blir rett og slett sliten av det. Egentlig var målet ti kilo, men nå som jeg har gått ned 14 ser jeg at jeg fortsatt sikkert har 6 kilo til jeg godt kunne blitt kvitt. Trening elsker jeg nå, men det å telle kalorier, ha dårlig samvittighet hver gang jeg skeier ut osv gjør meg sliten. Kunne jo gitt meg nå, men da kommer jeg nok til å angre også...
Arkivskap Skrevet 15. mai 2013 #1570 Skrevet 15. mai 2013 Så flinke dere har vært arkivskap! Jeg er litt irritert og lei av hele slanke greia mi... Har gått ned 14 kg, men er fortsatt ikke fornøyd. I tillegg har jeg nok blitt litt "besatt" av hele greia, og blir rett og slett sliten av det. Egentlig var målet ti kilo, men nå som jeg har gått ned 14 ser jeg at jeg fortsatt sikkert har 6 kilo til jeg godt kunne blitt kvitt. Trening elsker jeg nå, men det å telle kalorier, ha dårlig samvittighet hver gang jeg skeier ut osv gjør meg sliten. Kunne jo gitt meg nå, men da kommer jeg nok til å angre også... Jeg hadde aldri i verden giddet å telle kalorier. Og den dårlige samvittigheten har jeg hatt mange ganger før! Derfor har jeg lagt lista ganske lavt egentlig. Og det funker for meg. Bare det at jeg ikke spiser sjokolade i uken har vel gjort sitt tenker jeg.. Men du har nådd målet ditt. Da bør du senke skuldrene!!
Gjest Kiara! Skrevet 15. mai 2013 #1571 Skrevet 15. mai 2013 Mens jeg og forloveren min ikke gidder å slanke oss... vi som burde. Flinke er dere! Men Maria ikke begynn å få daprlig samvittighet for at det er forskjell mellom hverdag og fest, god helse er også å være livsnyter en gang i blant.
Moderfavn Skrevet 17. mai 2013 #1572 Skrevet 17. mai 2013 Gratulerer med dagen, alle sammen. Her har det gått med et tonn kaker og is, og jeg sendte en tanke til dere slankere her inne. Jeg håper dere nyter dagen uten stress og dårlig sanvittighet hvis dere spiser noe ekstra godt. I dag hadde jeg på de grønne skoene jeg valgte bort som brudesko og dermed droppet å gå inn, så nå ligger jeg med såre føtter i sofaen, gnagsår og det hele. To uker til bryllupet i morgen. Nå begynner det å krible. 1
Gjest Kiara! Skrevet 17. mai 2013 #1573 Skrevet 17. mai 2013 Joda, slankerne har ikke spist så mye idag - enda! Jeg har nemlig kost meg glug ihjel med en 5uker gammel liten prinsesse! Ble ikke noe bedre for den verpesyke av det. Ellers er jeg i tvil om jeg gidder å ha på meg spanx min, har hatt den under bunaden idag å det var et helvete å forholde seg til! Uansett - gratulerer med dagen!
Gjest Mariahamm Skrevet 17. mai 2013 #1574 Skrevet 17. mai 2013 Jeg koste meg helt latterlig med tidenes beste kake! For en "slanker" gjorde det godt :-) En herlig dag, håper alle har kost seg med like godt vær som her! Fant også ut at en del gjester er vegetarianere, så det må vi få ordnet. Trodde folk ga beskjed om sånt, men vi fant heldigvis ut av det
pusla Skrevet 17. mai 2013 #1575 Skrevet 17. mai 2013 Søs og jeg har brukt 17. mai som anledning til å prøvebake et par kaker, som begge ble veldig bra. 4 uker igjen i morra og ingen slanking å spore her i gården, men jeg bør vel vurdere litt skjerpings på matinntaket snart
plix Skrevet 18. mai 2013 #1576 Skrevet 18. mai 2013 (endret) Jeg angrer på at jeg ikke "oppdaget" deres forandring dere gjør før bryllupet, før nå. Skulle gjerne vært med på å få et sunnere utseende og føle meg vel. Og de få, men viktige cm, som jeg ikke har gjort noe med. Jeg skulle hatt et spark bak, for å innse selv hvor lat jeg faktisk har vært. Fikk idag en følelse av at "båten er gått" for min del, føltes ikke godt nå nærme bryllupet Det er ikke snakk om slanking, heller, for min del. Jeg er "slank", men det er fett og ikke muskler som finnes på kroppen min. Aldri vært i så dårlig form før, som jeg er idag. Skjønner ikke hvor jeg feilet, tror det ligger litt i at jeg begynte på en medisin som har gjort meg tiltaksløs til tider. Gikk forsåvidt ned 7kg pga dem, men ikke på den sunne måten. Bare en gåtur ut hver dag ville jeg kommet langt med! Kjolen var litt trang i livet da jeg kjøpte den, men da jeg gikk ned de kg ble den faktisk for stor. Når den da ble for stor, ble mosjonering ikke prioritert slik det burde ha blitt. (Alltid vært aktiv, men stoppet helt opp i fjor.) Prøvde den for litt siden, og om jeg hadde vært noen cm mindre ville kjolen vært perfekt Irriterende! Frustrerende! Og.. motiverende! Litt sent, men idag startet jeg Gikk en kort, men tung tur. Føltes helt herlig, så heretter skal jeg gjøre det jeg kan for å føle meg som den beste utgaven som meg selv fremover; ikke bare på bryllupsdagen Nattens hjertesukk, gitt Håper dere har hatt en like fin 17. mai-feiring som meg Endret 18. mai 2013 av minibelle
Petalouda Skrevet 18. mai 2013 #1577 Skrevet 18. mai 2013 Når skal du gifte deg da minibelle ... ? http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=742760&st=0 Dersom du fortsatt har et par tre uker igjen kan du gjør mye på tredemølle og stepmaskin. Om det bare et et par tre irriterende pyntekilo kan du stramme opp mye på tre uker, hvis du bruker tredemølle (intervall noen dager, og mye stigning på rundt 5.5 - 6 km / t.andre dager) og på stepmaskin (en halvtime på rundt 4-5 %) /husk å bruke armene) - da kommer du langt skal jeg si deg
Moderfavn Skrevet 18. mai 2013 #1578 Skrevet 18. mai 2013 Jeg fant det for godt å prøve brudekjolen nå som det er to uker igjen. Jeg har gått ned to kilo, og egentlig strevd for å holde vekten oppe. Plutselig er kjolen litt strammere rundt magen. Det viser seg at selv om jeg har gått ned, har jeg gått opp et par cm rundt magen. Altså var det ikke så lurt likevel å fråtse helt siden påske i håp om å holde vekten. Med min forbrenning vil frotsestopp nå holde lenge for å ikke bli større rundt livet, så jeg stresser ikke med det. Rart var det likevel. Må forresten snike inn at spiralen skal ut til uka. Kanskje blir det bryllupsreise-baby på oss? (Neppe, da vi brukte 8 mndr sist, men hvem vet.) Spennende tider.
plix Skrevet 18. mai 2013 #1579 Skrevet 18. mai 2013 Når skal du gifte deg da minibelle ... ? http://forum.kvinneg...pic=742760&st=0 Dersom du fortsatt har et par tre uker igjen kan du gjør mye på tredemølle og stepmaskin. Om det bare et et par tre irriterende pyntekilo kan du stramme opp mye på tre uker, hvis du bruker tredemølle (intervall noen dager, og mye stigning på rundt 5.5 - 6 km / t.andre dager) og på stepmaskin (en halvtime på rundt 4-5 %) /husk å bruke armene) - da kommer du langt skal jeg si deg Gifter meg samme dag som deg Takk for tilbakemelding på hva jeg kan gjøre, skal begynne med å bruke naturen vi har rundt oss på fine dager, synes det er nydelig i naturen og det gir meg mer enn å tråkke på et svett treningssenter Kommer det mange pistrete dager, løper jeg bare til treningssenteret- men er ikke redd for å gå ut i "dårlig" vær, men det er mer demotiverende ja
Petalouda Skrevet 18. mai 2013 #1580 Skrevet 18. mai 2013 Gifter meg samme dag som deg Takk for tilbakemelding på hva jeg kan gjøre, skal begynne med å bruke naturen vi har rundt oss på fine dager, synes det er nydelig i naturen og det gir meg mer enn å tråkke på et svett treningssenter Kommer det mange pistrete dager, løper jeg bare til treningssenteret- men er ikke redd for å gå ut i "dårlig" vær, men det er mer demotiverende ja da satte jeg deg opp på listen vår å gå i skogen i ulendt terreng, særlig hvis du går med litt tempo, det er noe av det beste du kan gjøre da bruker du hele kroppen, og det er rotasjonsbevegelsen du trenger, type går fort på ski - bevege armer og bein i motsatt retning sånn at du får rotasjon rundt magepartiet. Det er den aller beste måten å miste cm rundt midjen på jeg syns du er flink som tar tak - og du har jo god tid ennå - fortsatt åtte uker (hjelp) igjen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå