Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Gjest Adriane
Skrevet

Velkommen til oss, Snuppeluppen, og "gratulerer" med å ha kommet i gang med planleggingen :) Er du 2013-brud, eller senere? Spennende, og hyggelig å få flere her inne i skravletråden, hehe :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Kiara!
Skrevet

Jeg er så forbannet distre... og det er jo lite hjelp i den kommende brudgom må jeg si.

Jeg har innlosjert gjestene mine på feil hotell! :sur:

Jada, misforstålelsen ble heldigvis oppklart ganske raskt for min del, og jeg har nå booket heeeeeeeele det lokale og riktige hotellet særdeles fornøyd med meg selv igjen. :rolleyes:

Eneste som gjenstår nå er jo å oppklare det hele på hjemmesiden som jeg ikke klarer å redigere. Jaja, slik er det med distre pusekatter.

• Liker 4
Skrevet

Jaja, da har vi fått vår første bryllupsgave. Er over en måned til bryllupet enda da. Men jammen var det ikke en sjekk i posten i dag fra min tante og onkel som ikke kommer. Og det merkelig var at jeg ble helt på gråten.

Vi som har sagt at vi ikke vil ha gaver må vel forvente å få mye penger fra familien på min mors side som ikke kommer. Kompensasjon på dårlig samvittighet kanskje.

Gjest Adriane
Skrevet

Kiara - det er en sånn blødme jeg også kunne ha gjort, hehe :) Godt at det ordna seg da iallfall! Håper det ordner seg med redigeringen av hjemmesiden også ;)

Arkivskap: Oj, det var tidlig, å få gave over en måned før bryllupet! Skjønner at du ble helt på gråten jeg, for det gjør det liksom så mye mer virkelig at bryllupet nærmer seg. De to gangene jeg har hørt på inngangsmusikken vi skal ha i bryllupet, så har jeg blitt på gråten begge gangene, hahaha. Jeg, som trodde jeg ikke var så opptatt av bryllup, har blitt bare mer og mer "brudete"... Jaja :) Det er vielsen jeg kjenner rører meg til tårer når jeg tenker på den da. Det blir så mange blandede følelser, og nerver. Det er mennesker jeg har mistet som ikke er der, og som blir så synlig på en sånn dag. Det er gleden over at han jeg elsker og jeg skal avgi løfter til hverandre om fremtiden, spenningen og gleden over å få se vår vakre datter som brudepike... Å vite at enkelte av de tilstedeværende garantert vil bli rørt til tårer... Mange, mange følelser på én gang. Jeg gleder meg og er vettskremt på en og samme tid. Det er veldig, veldig rart for meg, hvordan mine følelser og min innstilling har endret seg underveis i prosessen. Jeg tror vielsen vil bli en storm av følelser, på godt og vondt.

Festen? Den håper jeg bare blir morsom og fin for alle som kommer. Den har jeg et veldig avslappet forhold til for meg personlig, og er mest opptatt av at det skal bli bra for gjestene :jepp:

Skrevet

Haha, kjenner meg veldig igjen i det du skriver Adriane. Vi hadde møte med vigsleren vår nylig og i den forbindelse skulle vi skrive litt om forholdet vårt i hvert vårt dokument. Jeg grein både da jeg skrev og da jeg leste det forloveden hadde skrevet. Spent på om jeg klarer å holde tale uten å bryte sammen på bryllupsdagen :fnise: Og jeg la ikke så veldig mye i disse bryllupsgreiene til å begynne med...

Skrevet

Takk, Adriane! Jeg er 2014-brud. :) blir spennende fremover nå :-D

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Haha, kjenner meg veldig igjen i det du skriver Adriane. Vi hadde møte med vigsleren vår nylig og i den forbindelse skulle vi skrive litt om forholdet vårt i hvert vårt dokument. Jeg grein både da jeg skrev og da jeg leste det forloveden hadde skrevet. Spent på om jeg klarer å holde tale uten å bryte sammen på bryllupsdagen :fnise: Og jeg la ikke så veldig mye i disse bryllupsgreiene til å begynne med...

Hehe, godt å høre at man er flere som har overrasket seg selv :fnise: Vi har bestemt oss for at vi ikke skal lese hva vi har skrevet om hverandre - men kanskje det hadde vært bedre å lest det på forhånd og vært litt forberedt, hehe. Vi er lettrørte begge to, så jeg ser ikke bort fra at det kommer til å trille noen tårer både hos brud og brudgom :fnise:

Holde tale tør jeg ikke, så der slipper jeg unna, hehe. Brudgommen skal heller ikke holde tale - han har "sceneskrekk" og det ville ødelagt hele dagen for ham om han visste at han måtte holde tale. Det er ikke viktig for meg heller - og alt det han vil si, vil jo bli sagt under vielsen :)

Takk, Adriane! Jeg er 2014-brud. :) blir spennende fremover nå :-D

Ja, du går en spennende tid i møte, Snuppeluppen :) Mitt råd til deg, er å ikke fokusere altfor mye på bryllupet over altfor lang tid, for da går man litt lei ;) Kanskje gjør man det uansett, jeg vet ikke, men jeg har iallfall hatt behov for enkelte pauser underveis, hehe. Ønsker deg masse lykke til med planlegging og alt - håper vi ser deg ofte her i tråden :jepp:

Skrevet

Tale ja, huff. Jeg skal liksom holde tale om en uke jeg... urk... Må sette meg ned å skrive litt snart tror jeg

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener!

Nå som lokalet er bestilt og vigsler forhåpentligvis snart kommer på plass så tror jeg det blir en pause. Har sett litt på farger og prøver å danne et bilde i hodet men det er jo fremdeles mye tid igjen. :)

Tusen takk! :)

Skrevet

Jeg vil gjerne holde tale, håper følelsene holder seg i sjakk når den tid kommer. :)

Skrevet

Hiver meg med i denne tråden eg:) Begynner å nærme seg bryllupsdatoen med stormskritt og eg kjenner eg gleder meg meir og meir, sjølv om det enda er mykje som må på plass. Bryllupsplanlegging er skikkeleg GØY!!

Skrevet

På fredag skal hele familien prøve på oss bryllupsantrekket!! Forhåpentligvis så er det nå igjen bare å legge opp buksene til guttene våre. Skal bli artig å se ja! Nå skal vi ha alt i orden!

Gjest Adriane
Skrevet

Velkommen til oss i skravletråden, Mulancholy! ;) Spennende at det nærmer seg så, og at du synes det er så gøy med planleggingen :) Skal dere ha sommerbryllup?

Arkivskap: Det må jo bli spennende, og veldig gøy :jepp:

Skrevet

Velkommen til oss i skravletråden, Mulancholy! ;) Spennende at det nærmer seg så, og at du synes det er så gøy med planleggingen :) Skal dere ha sommerbryllup?

Arkivskap: Det må jo bli spennende, og veldig gøy :jepp:

Takk:) ja, vi gifter oss 22. Juni. Har booket frisørtime og hatt møte med lokalet, booket spabehandling og bestilt blomster. Det er disse småtinga som gjør at det liksom føles så mye mer ekte nå.

Gjest Kiara!
Skrevet

Særheten når nye høyder hos kattebrudeparet. ;)

Ting begynner å nærme seg farlig mye så jeg googler stort sett; hvordan sy ut brudekjolen. :ler:

Ellers er det mye konkret som må gjøres nå kjenner jeg, ting må bekreftes, møte med vigsler + + ikke så teoretisk lenger.

Gjest Daenerys
Skrevet

Er så moro å kikke rundt på kjoler! :) Skal egentlig holde på med hjemmeeksamen nå, men havna på kjole-kjøret i stedet... :)

Skrevet

Vi hadde møte med vigsler i dag. Plutselig føltes det veldig virkelig og mye nærmere... :-)

Gjest Mariahamm
Skrevet

Er det fint med ivory vest? Det hadde vært en grei løsning siden vi allerede har kjøpt skjorte :) Så noen bilder på Google, og det så jo forsåvidt ganske greit ut?

Skrevet

Mariahamn: smak og behag sikker som det meste annet, men jeg synes det er fint.

Vi har under seks uker igjen og det merkes. Fy flate hvor mange detaljer det er :daane: jeg har en stadig voksende liste på mobilen som stresser meg litt, kjenner jeg. Kikka på den i desperasjon i går for å se om jeg ikke kunne krysse ut noe snart :fnise: Men det føles som vi har kontroll :tommel:

Skrevet (endret)

..

Endret av Tallulah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...