Arkivskap Skrevet 28. april 2013 #1401 Skrevet 28. april 2013 Alle oppfatter det ikke slik. Den fineste vielsen jeg har vært i var på tinghuset, det var mer intimt og nært enn i kirka. :-) Man kan fint lage en bra sermoni på tinghuset ja. Vi skal bare gjøre det vi må, og ikke noe mer "dill". Takker for støtte til alle. Akkurat nå er jeg kjempefornøyd og gleder meg til bryllup. Har fått på plass mye i løpet av helga! Både formelle ting med hotellet, kaker, musikk, klær osv! Føler at vi har full kontroll nå!
Petalouda Skrevet 28. april 2013 #1402 Skrevet 28. april 2013 Noen som har forslag til hvor jeg kan få kjøpt burgunderrød/mørk rødt slips og brysttørkle til både 1 åringen, 6 åringen, mannen og forloveren? Prøv Nordbysenteret på Svinesund, var der i helgen og det er en butikk der med slips og tørkler i alle regnbuens farger
Ella1981 Skrevet 29. april 2013 #1403 Skrevet 29. april 2013 5 mnd igjen! Flybilletter er booket til bryllupsreisen. NÅ begynner bryllupet å ta form <3 Det er først de siste ukene jeg virkelig har kjent på "jeg gleder meg så innmari-følelsen"!!! 1
CathFoto Skrevet 29. april 2013 #1405 Skrevet 29. april 2013 5 mnd igjen! Flybilletter er booket til bryllupsreisen. NÅ begynner bryllupet å ta form <3 Det er først de siste ukene jeg virkelig har kjent på "jeg gleder meg så innmari-følelsen"!!! Hvor skal dere?
bambis Skrevet 29. april 2013 #1406 Skrevet 29. april 2013 Torsdagskjole i hus - jippi !!!! Hva skal dere på torsdag?
pusla Skrevet 29. april 2013 #1407 Skrevet 29. april 2013 Torsdagskjole i hus - jippi !!!! Så gøy! Fortell da! 1
Petalouda Skrevet 29. april 2013 #1408 Skrevet 29. april 2013 Vi skal ha bryllupsmiddagen på torsdagen, to dager før vielsen - da må man selvsagt ha ny fin kjole for anledningen Er dødsfornøyd, brudgommen var med og plukket den ut og den er perfeeekt!
bambis Skrevet 29. april 2013 #1409 Skrevet 29. april 2013 Det er klart man må ha fin kjole da! Og vi vil se den 1
Gjest Adriane Skrevet 30. april 2013 #1410 Skrevet 30. april 2013 Høres ut som det er en del familieproblemer ute og går.. kjenner bare så altfor godt til det. Tenk at det skal skape så mye frustrasjoner å skulle arrangere bryllup?! Sukk Petaouda: What bambis said - vi vil se!
Petalouda Skrevet 30. april 2013 #1411 Skrevet 30. april 2013 leter meg halvt fordervet etter bilde på nettet, men jeg gir opp ... på lappen her står det By Kris og så står det styles no P31058 og fabric 80533 - i farge copen blue. Feel free to google hehe
AnonymBruker Skrevet 30. april 2013 #1412 Skrevet 30. april 2013 Det står ikke på denne hva den heter, men da jeg så den tenkte jeg på deg, hehe. Men det kan være jeg er heeeelt på viddene også... Men, denne er iallfall fra By Kris. Anonym poster: b8deef3d701c0e393e7293cc9d9ea4fb
pusla Skrevet 30. april 2013 #1413 Skrevet 30. april 2013 Jeg har kjøpt meg festkjole i dag Skal brukes etter middagen på vennefesten, og er en lekker hvit sak kan fint bruke den senere også, med litt andre sko og kanskje en jakke til. Er skikkelig fornøyd nå! 2
Moderfavn Skrevet 1. mai 2013 #1414 Skrevet 1. mai 2013 Nå puster jeg lettere og gleder meg litt mer til kakeservering. Vi fikk fatt i et par hobbybakere som bor rett ved lokalet vi skal ha. De lager noen virkelig fantastiske kaker. Dyre, riktig nok, men nydelige og detaljerte. De håndlager alt og sier at ingen detaljer er for vanskelige, så vi kan få absolutt hva enn vi vil ha. De skal til og med pynte sidene av kaka med mønsteret fra innbydelsene og bordkortene våre. Og de avstiver så vi får kaketoppen vår der den skal være, nemlig oppå kaka. I tillegg kom de med fine forslag til utforminger selv, og lot oss føle oss respektert og ivaretatt. Ikke som konditoren som med deigete hender trommet på bordet og ville haste videre. Så dermed har vi avbestilt skrekkens marsipankake fra konditoriet. Jeg trodde egentlig jeg hadde forsont meg med å få en fæl kake, men må innrømme at jeg nok bare lurte meg selv. Jeg er nemlig helt i hundre over den kaka vi nå kommer til å få. Og muffinsene, som vi fikk beskjed om at ville komme på 20kr pr stk, baker jeg like så greit selv. Altså slipper vi forholde oss til bakeriet/konditoriet i det hele tatt, og vi ender opp med en drømmekake som det virkelig lyser bryllup av. :D I dag er det akkurat en mnd igjen. :D 4
CathFoto Skrevet 1. mai 2013 #1415 Skrevet 1. mai 2013 Nå puster jeg lettere og gleder meg litt mer til kakeservering. Vi fikk fatt i et par hobbybakere som bor rett ved lokalet vi skal ha. De lager noen virkelig fantastiske kaker. Dyre, riktig nok, men nydelige og detaljerte. De håndlager alt og sier at ingen detaljer er for vanskelige, så vi kan få absolutt hva enn vi vil ha. De skal til og med pynte sidene av kaka med mønsteret fra innbydelsene og bordkortene våre. Og de avstiver så vi får kaketoppen vår der den skal være, nemlig oppå kaka. I tillegg kom de med fine forslag til utforminger selv, og lot oss føle oss respektert og ivaretatt. Ikke som konditoren som med deigete hender trommet på bordet og ville haste videre. Så dermed har vi avbestilt skrekkens marsipankake fra konditoriet. Jeg trodde egentlig jeg hadde forsont meg med å få en fæl kake, men må innrømme at jeg nok bare lurte meg selv. Jeg er nemlig helt i hundre over den kaka vi nå kommer til å få. Og muffinsene, som vi fikk beskjed om at ville komme på 20kr pr stk, baker jeg like så greit selv. Altså slipper vi forholde oss til bakeriet/konditoriet i det hele tatt, og vi ender opp med en drømmekake som det virkelig lyser bryllup av. :D I dag er det akkurat en mnd igjen. :D Dette var gode nyheter! 1
Tallulah Skrevet 1. mai 2013 #1416 Skrevet 1. mai 2013 (endret) .. Endret 9. november 2015 av Tallulah 1
liv Skrevet 1. mai 2013 #1417 Skrevet 1. mai 2013 Så bra det ordnet seg! Vi pusser sølv til den store gullmedalje her,sølv til 30, med to gafler, to skjeer, en kniv, og en t-skje blir mye sølv! 1
Petalouda Skrevet 1. mai 2013 #1418 Skrevet 1. mai 2013 Det står ikke på denne hva den heter, men da jeg så den tenkte jeg på deg, hehe. Men det kan være jeg er heeeelt på viddene også... Men, denne er iallfall fra By Kris. Anonym poster: b8deef3d701c0e393e7293cc9d9ea4fb Det er ikke den, men takk for innsatsen Min kjole er lysere, har stropper, volanger nedover skjørtet og påbrodert sølvpynt foran på den ene siden
pusla Skrevet 1. mai 2013 #1419 Skrevet 1. mai 2013 Moderfavn: så herlig å lese dere fortjener en kake som dere slipper å kompromisse med! Avslutning på kjoledramaet mitt er som følger: jeg har roa ned huet mitt og sett mer for meg hele looken med bukett, lekre lange krøller, tiara og slør. Da blir ikke foldene verdens undergang. Moren til venninna mi er god på søm og skal muligens ta en titt på sømmene. Om hun ikke kan gjøre noe, lar jeg det bare være. Case closed Og den korte kjolen fra kollegaen min som jeg trodde satt perfekt, er altfor stor oppe. Så ny kjole er som sagt kjøpt inn og jeg er fornøyd! 2
Gjest Kiara! Skrevet 1. mai 2013 #1420 Skrevet 1. mai 2013 Deilig å høre at alt går bra med sølvet til Liv, kaken til Moderhavn, OG ikke minst kjolene til Pusla og Petalouda! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå