Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja, disse kjolegreiene er noe styr! Selvom jeg nå liker kjolen min veldig godt, så har den tatt og tar litt for stor del av oppmerksomheten min rundt bryllupet. Synes det ligger så mye forventinger fra alle kanter om at det må være kjolen med stor K! Så når jeg ikke kan si med hånden på hjertet at det er drømmekjolen blir det nesten søvnløse netter av det!

Min beste løsning var å godta at jeg er utrolig glad i kjolen min, og så slutte å tenke på den, slutte å bry meg om at alt og alle rundt meg (og meg selv) legger et stort press på at den må være så perfekt, og i stedet glede meg til å bli gift med mannen!

Det er jo det som egentlig betyr noe, at mannen er den jeg vil ha resten av livet, og stå ved siden av på bryllupsbildene!

Bare en liten tanke om dette fra meg som nettopp annonserte ny forelskelse i kjolen min (innlegg #1292).

Anonym poster: e4d05aa8f3f41d13052360af9821da04

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er som Lori fra Loris Bridal borte i junaiten sier (hun fra Say Yes To The Dress) - brudekjolen din skal fortelle verden hvem du er på den dagen i livet ditt da du er mest på display. Den skal gjenspeile hvem du har vært og hvem du skal bli, hvordan du ønsker å fremstå, personligheten din, identiteten din, det er den viktigste kjolen du noensinne vil bære. Ikke rart det er viktig for oss :)

Skrevet

Det er som Lori fra Loris Bridal borte i junaiten sier (hun fra Say Yes To The Dress) - brudekjolen din skal fortelle verden hvem du er på den dagen i livet ditt da du er mest på display. Den skal gjenspeile hvem du har vært og hvem du skal bli, hvordan du ønsker å fremstå, personligheten din, identiteten din, det er den viktigste kjolen du noensinne vil bære. Ikke rart det er viktig for oss :)

Ikke noe press der, altså. Hahaha

• Liker 1
Skrevet

Bare en liten motvekt her: jeg kjøpte den første hvite kjolen jeg prøvde på meg. Den var enkelt og grei med noen spennende detaljer (gjenspeiler meg sikkert). Kunne sikkert funnet en kjole som var mye finere, men tok til takke med den. Er fornøyd med det!

Skrevet

Hva må dere betale for duoen? Selv tror jeg at jeg må gå for spotifyliste, men forstår musikkangsten din veldig godt ;)

10 000, så jeg syns det er ganske mye egentlig! Men de skal visstnok være kjempeflinke, så får håpe det stemmer!

(her er prisene ca på dj:5-7000, trubadur:6-9000, duo 9-15 000, band 15000+)

AnonymBruker
Skrevet

Vil du dele hva duoen heter og hva slags musikk de spiller? Jeg synes det er så vanskelig å finne noen vi liker..

Anonym poster: d0ded4ab0c1e45ec05c0524e916e945f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

http://www.flan-booking.no/index.php/danseband/89-fin-bakfra

her er den vi skal ha!

De spiller godt variert fra 80-tallet og frem til idag, og skal ha et stort repertoar av gode slagere! så håper det blir bra :)

Inne på den nettsiden, så kan du lese deg gjennom mange "profiler" og hvor de holder til i landet!

Tusen takk, skal sjekke ut den siden! :D

Anonym poster: d0ded4ab0c1e45ec05c0524e916e945f

Skrevet

Ikke noe press der, altså. Hahaha

:fnise:

Nå i kveld har jeg tatt kjolen fram igjen for å ta noen bilder av sømmene etc. Har en søt kollega som kan sy og som gjerne vil hjelpe meg. Men når jeg tok kjolen fram nå, synes jeg den bare er så stygg! Plutselig der jeg bare at den er krøllete og ikke pen lenger. Vurderer igrunn mer og mer å finne en selskapskjole.

Men det positive denne uka et at brudgommen har dressen i boks. Fra moods of norway som han ønska seg og han bli så fin :hjerter:

Skrevet

Vet du hva pusla, jeg kjenner meg så igjen i det du skriver om kjolen din .... Jeg hadde det sånn da jeg giftet meg første gangen. Jeg syns igrunn aldri kjolen var noe fin, og det var bare èn gang av alle de gangene jeg prøvde den at jeg faktisk syns den var såpass som helt ok. I alle årene etterpå så jeg på bildene og gremtes, for kjolen var helt feil for meg, på alle måter.

Jeg syns du skal ta det på alvor, når du føler det sånn. Go with your heart.

Skrevet

Petoulada: men dette er jo egentlig drømmekjolen for meg da og jeg har jo vært veldig glad i den helt til trøbbelet med disse foldene dukka opp. Men nå er jeg usikker pga at den ikke henger som jeg skulle ønske. Får jeg fiksa det, så er det fortsatt drømmekjolen, tror jeg.

Skrevet

- så lenge du er sikker så ........ :)

Gjest Kiara!
Skrevet

Petoulada: men dette er jo egentlig drømmekjolen for meg da og jeg har jo vært veldig glad i den helt til trøbbelet med disse foldene dukka opp. Men nå er jeg usikker pga at den ikke henger som jeg skulle ønske. Får jeg fiksa det, så er det fortsatt drømmekjolen, tror jeg.

Du Pusla når jeg forsøkte å prøve min kjole 8.januar i år å den ikke passet var jeg på vei inn i prøverommet for å finne en ny fordi den var i mine øyne både gul, jævelig og stygg... Spilte ingen rolle hvor mye den hadde kostet, ville koste eller hvor mye jeg har forsvart den kjolen jeg skulle ikke ha den!

For å gjøre et brudesammenbrudd kort den blir bra bare den blir dampet og gjort klar da blir det den kjolen jeg vil ha, dog mye stivere enn hva jeg trodde.

Så sprett kjolen opp, sy den slik at den passer deg. I verste fall selger du den å gifter deg i en selskapskjole som er lekker å smal. Dette ordner seg. Og damping skal vistnok gjøre underverker med en brudekjole!

Det med damping kan du bekrefte det Petalouda? Jeg må høre det fra en medbrud. :)

Skrevet

Damping er ikke noen hjelp her, dessverre. Den var jo dampa når jeg fikk den og da var foldene der.

Gjest Kiara!
Skrevet

Da må den sprettes og sys i, verste som kan skje er at den må byttes i en annen. :)

Skrevet

Det der med damping tror jeg er overvurdert .... Jeg fikk min kjole "dampet opp" sist gang og jeg så ikke noen forskjell ....

Gjest Kiara!
Skrevet

Hmm. Da må jeg sende litt mailer eller noe for jeg synes kjolen var himla stiv.

Gjest Mariah
Skrevet

Melder meg inn i tråden siden jeg uoffisielt skal jeg gifte meg neste sommer. Ble fridd til og sa ja forrige lørdag, men vi har ikke fortalt det til venner og familie enda.

• Liker 2
Gjest Kiara!
Skrevet

Melder meg inn i tråden siden jeg uoffisielt skal jeg gifte meg neste sommer. Ble fridd til og sa ja forrige lørdag, men vi har ikke fortalt det til venner og familie enda.

Viktigere å si det til medbruder på KG. :fnise:

Neida..

Gratulerer så mye! Bare å glede seg å kjenne på følelsen av forventning og glede! :)

• Liker 1
Gjest Mariah
Skrevet (endret)

Viktigere å si det til medbruder på KG. :fnise:

Neida..

Gratulerer så mye! Bare å glede seg å kjenne på følelsen av forventning og glede! :)

Tusen takk:)

Grunnen til at vi holder det hemmelig er fordi vi skal besøke våre foreldre neste helg og vi synes det er best at de får vite det først. Siden vi skal det så kort tid etter forlovelsen ønsker vi å holde det hemmelig. Hvis vi begynner å fortelle det til venner spres det gjerne, plutselig skriver noen om det på FB, du vet. Selv om jeg tror at min far har en sterk mistanke siden min samboer spurte han om han kunne fri til meg for en måneds tid siden;)

Endret av Candice

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...