cecilie85 Skrevet 21. mars 2013 #1041 Skrevet 21. mars 2013 Elsker puser! Ellers vil jeg også si at jeg følger med her, og føler jeg begynner å bli kjent med noen av dere, selv om jeg ikke har vært flink til å gi lyd fra meg. Bryllupet er i august og det er fortsatt en million ting jeg er usikker på, så jeg følger med videre 1
Gjest Adriane Skrevet 21. mars 2013 #1042 Skrevet 21. mars 2013 Koselig at du vil skravle med oss Cecilie85! Nå begynner ting virkelig å falle på plass her, og det føles veldig godt! Nå er vigsler og vielseslokale på plass, på den datoen og det tidspunktet vi ønsket oss. Blir fantastisk! Hjelp til sminke og hår er booket til en svært overkommelig pris, menyen til festen er på plass, "påmeldingene" begynner å strømme inn, tilpasningstime for kjole har vært på plass en god stund, det samme har fotograf - dette går veien! Og det kribler i magen som aldri før Jeg vurderer å kjøpe denne dealen fra Groupon, på Shellac negler. Noen som har erfaring med det? Jeg har aldri hatt verken falske negler, shellac eller noe annet. Bare "kliner på" litt neglelakk med ujevne mellomrom. Men vil jo gjerne at hendene og neglene skal se bra ut da til dagen, siden det blir tatt bilder og greier.
Gjest Kiara! Skrevet 21. mars 2013 #1043 Skrevet 21. mars 2013 Bridezillaen har dårlig nytt! Samboeren må operer skulderen rett etter påske å mest sannsynlig belage seg på et par mnd med armen i fatle. Som den tidligere bridezillaen jeg er skurrer jo dette litt ift at jeg gjerne vil at hubbyen skal styre litt med dress og slikt. Stakkars mann begynte å trene kickboxing for å komme iform så klarer han å slå skulderen ut av ledd... får inderlig håpe dette går fint. Jeg er egentlig mest bekymret for vondt han kan få det etter operasjonen.
sofie777 Skrevet 21. mars 2013 #1045 Skrevet 21. mars 2013 Jeg vurderer å kjøpe denne dealen fra Groupon, på Shellac negler. Noen som har erfaring med det? Jeg har aldri hatt verken falske negler, shellac eller noe annet. Bare "kliner på" litt neglelakk med ujevne mellomrom. Men vil jo gjerne at hendene og neglene skal se bra ut da til dagen, siden det blir tatt bilder og greier. Jeg har ikke tatt shellack der, men et annet sted (også via GroupOn) og jeg ble veldig fornøyd. Det satt virkelig godt i en ukes tid (eller mer...). Jeg kunne ikke ta lakken av med Aceton, men når lakken var "klar", løsnet hele flaket med lakk på én gang. Kanskje det var litt smårester, men mindre enn når vanlig neglelakk løsner. Jeg anbefaler å kjøpe dette, bare pass på at kupongen gjelder for din bryllupsdag!
Filliputt Skrevet 21. mars 2013 #1046 Skrevet 21. mars 2013 Bør kanskje gi meg til kjenne jeg også. Gifter meg til sommeren. Har fulgt med siden tråden ble opprettet og tatt til meg alle tips synes også nesten jeg har blitt litt kjent med noen av dere, så nå var det på tide å slutte å gjemme seg
Gjest Kiara! Skrevet 21. mars 2013 #1047 Skrevet 21. mars 2013 Får leke sykepleier istedet en stund fremover. Koselig at så mange blir synlige i tråden her! Skjønner jo godt at man ønsker å være anonym ellers, men her er det jo bare kosemose skravling.
Gjest Adriane Skrevet 21. mars 2013 #1048 Skrevet 21. mars 2013 Bridezillaen har dårlig nytt! Samboeren må operer skulderen rett etter påske å mest sannsynlig belage seg på et par mnd med armen i fatle. Som den tidligere bridezillaen jeg er skurrer jo dette litt ift at jeg gjerne vil at hubbyen skal styre litt med dress og slikt. Stakkars mann begynte å trene kickboxing for å komme iform så klarer han å slå skulderen ut av ledd... får inderlig håpe dette går fint. Jeg er egentlig mest bekymret for vondt han kan få det etter operasjonen. Ånei, så utrolig kjipt! Stakkars kjæresten din, det høres forferdelig vondt ut... Håper han ikke får altfor mye smerter, og at alt går fint etter operasjonen. Du får ønske ham god bedring fra en "med-bridezilla" Jeg har ikke tatt shellack der, men et annet sted (også via GroupOn) og jeg ble veldig fornøyd. Det satt virkelig godt i en ukes tid (eller mer...). Jeg kunne ikke ta lakken av med Aceton, men når lakken var "klar", løsnet hele flaket med lakk på én gang. Kanskje det var litt smårester, men mindre enn når vanlig neglelakk løsner. Jeg anbefaler å kjøpe dette, bare pass på at kupongen gjelder for din bryllupsdag! Det høres veldig bra ut, takk for at du delte din erfaring Kan jeg spørre hvor lang tid det tok å legge den? Takk for tipset ang datoen også - jeg ser at hvis jeg kjøper dealen med 3 ganger, så varer den i ett år, så da går det fint Da kan jeg jo også gjøre en test god tid i forveien og se hvordan det blir Bør kanskje gi meg til kjenne jeg også. Gifter meg til sommeren. Har fulgt med siden tråden ble opprettet og tatt til meg alle tips synes også nesten jeg har blitt litt kjent med noen av dere, så nå var det på tide å slutte å gjemme seg Så koselig at du også gir deg til kjenne, Filliputt! Alltid koselig med nye "skravleglade" bruder her inne
pusla Skrevet 21. mars 2013 #1049 Skrevet 21. mars 2013 Hyggelig med flere som slenger seg inn her Kiara: god bedring til forloveden din, hørtes ikke noe godt ut. Vurderer å finne en Groupon eller lignende deal på negler jeg også, for jeg bør absolutt får litt hjelp med neglene mine.
Gjest Kiara! Skrevet 21. mars 2013 #1050 Skrevet 21. mars 2013 Jeg ble bare litt paff av at han faktisk måtte operere... Trodde ikke det var så ille med den skulderen. Usympatisk som jeg er. Men bare tenk på hvor mye bryllupsplanlegging han får tid til de neste 6ukene han skal være sykemeldt! Men nok om det, dette er bryllupsskravling, ikke skravling om mannen hjemme.
Petalouda Skrevet 21. mars 2013 #1051 Skrevet 21. mars 2013 pft han er da en ørliten del av dette bryllupet han også ho ho ho 1
Gjest Kiara! Skrevet 21. mars 2013 #1052 Skrevet 21. mars 2013 Bitte bitte liten det er jo opplest og vedtatt for leeeeeeeeeenge siden at dette er bruden sin dag! Og bare bruden sin dag, hun kan gjøre akkurat hva hun vil, hele tiden! 1
Petalouda Skrevet 21. mars 2013 #1053 Skrevet 21. mars 2013 det er selvsagt brudens dag. ærlig talt lissom. men han skal få være med som staffasje. jeg mener, man har jo karmer langs gulv og tak, men det er tapeten folk ser på.
Gjest Adriane Skrevet 23. mars 2013 #1054 Skrevet 23. mars 2013 Vurderer å finne en Groupon eller lignende deal på negler jeg også, for jeg bør absolutt får litt hjelp med neglene mine. Jeg kjøpte ikke den dealen, men kommer til å prøve å få fatt i noe lignende. Jeg har hele tiden tenkt at jeg skal fikse hår, sminke og negler selv. Men nå har jeg jo booket hjelp til sminke og hår, så da kan jeg like gjerne slå til med litt neglehjelp også (hvis det ikke koster det hvite ut av øyet)
Petalouda Skrevet 23. mars 2013 #1055 Skrevet 23. mars 2013 Enig med deg Adriane, Jeg har betalt (dvs jeg fikk i bursdagsgave faktisk) 2500 på sminke og hår på bryllupsdagen pluss prøvetime, så her blir det helt klart brukt litt på negler også. Jeg har negler som sprøstekt bacon, så det er helt uaktuelt å ikke bruke litt på å pynte dem også
Moderfavn Skrevet 24. mars 2013 #1056 Skrevet 24. mars 2013 Jeg er velsignet med perfekte negler. Jeg pynte-filer bittelitt på dem med 1-2 ukers mellomrom. Ser ikke behovet for å påspandere dem mer enn et tynt strøk lakk til bryllupsdagen. Får bare håpe det ikke ender opp med at en knekker i siste øyeblikk. Bank i bordet. Problemet mitt er at jeg biter på huden rundt neglene hvis jeg er nervøs, eller stressa. Så der gjelder det å virkelig skjerpe meg.
Gjest Daenerys Skrevet 24. mars 2013 #1057 Skrevet 24. mars 2013 Jeg takler ikke noe mer enn maks neglelakk, negler er...ikke bra Satser nok kun på neglelakk jeg legger selv, har blitt ganske flink til det det siste året
Gjest Adriane Skrevet 24. mars 2013 #1058 Skrevet 24. mars 2013 Det er slett ikke sikkert at det blir sånn shella-greie, jeg må se hvordan det ser ut først Ble bare fristet av at det sto at det varer så lenge, og tåler så mye
Petalouda Skrevet 24. mars 2013 #1059 Skrevet 24. mars 2013 jeg syns igrunn negler er finest med klar lakk jeg da. shellac ser ut som bil-lakkering .... men jeg liker franske tipper, dersom hvitfargen ikke er ekstrem. syns det passer best.
Anglofil Skrevet 24. mars 2013 #1060 Skrevet 24. mars 2013 (endret) Jeg kjøpte selv en deal på slike negler før bryllupet, så jeg betalte ganske billig for dem, og de ble riktig så fine (i en salong selvsagt). Valgte blank neglelakk, jeg liker generelt ikke å være for pyntet, ville ha noe som så "rent og pent" ut. Ble overrasket over hvor ekte de så ut. Mvh Yvonne Endret 24. mars 2013 av Yvonne
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå