liv Skrevet 9. mars 2013 #1001 Skrevet 9. mars 2013 snart bare to mnd til bryllup her Det meste er i orden, og ingen nei på invitasjonene som vi ikke viste om enda (typ gammel tante på snart nitti som ikke klarer å gå som ikke kommer)
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2013 #1002 Skrevet 10. mars 2013 Nøyaktig 5 måneder igjen til bryllup her... Wow... Tida flyyyyr!! Anonym poster: b8deef3d701c0e393e7293cc9d9ea4fb
Gjest lisha Skrevet 11. mars 2013 #1003 Skrevet 11. mars 2013 3 mnd og 11 dager til vårt bryllup :D :D huhei som tida går! idag bestilte jeg meg blomsterbukett hadde igrunn lyst å lage selv, men kom frem til at jeg overlater det til noen som kan det, så den ikke visner vekk fra meg (eier ikke grønne fingre overhodet!) brudebukett, og fem knapphullsblomster, og blir ikke mer en max 1500 - syns det var en fin pris jeg og så har jeg vært i banken idag og fått ordnet bryllupskonto! (siden vi ønsker oss i hovedsak penger i bryllupsgave, så syns jeg det er greit å ha en konto tilgjengelig som gjestene kan sette direkte inn på om de vil det)
Aomame Skrevet 12. mars 2013 #1004 Skrevet 12. mars 2013 Hei! Jeg har fulgt litt med på bryllupsforumet en stund her nå, og brukt den for for det den er verdt til planlegging av meg og min samboers bryllup i juli, men tenkte det var på tide å delta litt her og! Veldig nyttig å se hvor andre ligger i løypa og få noen tips. Jeg trodde i utgangspunktet at bryllupsfeiring ikke var noe som jeg ville synes er sånn kjempespennende ettersom jeg ikke har noen pikedrøm om å være en prinsesse, men nå kjenner jeg at jeg gleder meg så utrolig mye. Det blir så fint at kjæresten min skal bli mannen min, og det er så mange familiemedlemmer og venner som sier at de gleder seg utrolig mye, så dette blir så koselig. Til nå så har jeg på plass lokale, vigsler (human-etisk), kjole, band og fotograf. Så jeg føler at de store tingene er på plass. Vi driver også og snakker med cateringfirma om maten og skal få planlagt mer i detalj snart. Kjolen min er forresten denne: http://www.lilly.dk/Default.aspx?ID=30&ProductID=PROD1328&GroupID=GROUP128&VariantID=VO58. Er så fornøyd med den! Har lyst til å gå å ta den på rett som det er, og det hadde jeg sikkert gjort også, hadde det ikke vært for at jeg ikke klarer å snøre den igjen alene
Petalouda Skrevet 12. mars 2013 #1005 Skrevet 12. mars 2013 Vekommen Aomame Nydelig Lillykjole du har valgt deg
Gjest Adriane Skrevet 12. mars 2013 #1006 Skrevet 12. mars 2013 For en skjønn kjole, Aomame! Hehe, jeg var også sånn at jeg trodde ikke dette bryllupsgreiene var noe jeg kom til å klare å engasjere meg noe særlig i i det hele tatt. Isteden er jeg superengasjert, både på egne og andres vegne Vi har begynt å få svar på invitasjoner, og da kjenner jeg at joda, dette gleder jeg meg faktisk til. Kjenner at jeg blir glad når gode venner svarer ja og sier at dette vil de virkelig ikke gå glipp av Velkommen til skravletråden vår forresten, og til lykke med forestående bryllup! 1
Aomame Skrevet 12. mars 2013 #1007 Skrevet 12. mars 2013 Takk, begge to! Ja, vi har også begynt å få svar på invitasjoner. Det er så koselig når jeg ser at folk er oppriktig glad for å bli bedt Verken våre familier eller vennegjenger har vært i så mange bryllup i det siste, så gjør nok at folk synes det er litt ekstra stas. Men det gjør jo at jeg gleder meg litt ekstra jeg og!
Petalouda Skrevet 12. mars 2013 #1008 Skrevet 12. mars 2013 deilig å kunne glede seg detaljer detter på plass hos oss også. føles godt. om fire måneder .... da sitter jeg hjemme hos svigerinnen min og drikker litt rosa champagne tenker jeg, mens kjolen henger pent klar på soverommet mitt ... gleder meg
pusla Skrevet 13. mars 2013 #1009 Skrevet 13. mars 2013 Aomame: hyggelig at du ga lyd fra deg ig for en nydelig kjole! Mamma skal strikke bolero til meg tror den blir fin å ha til andre anledninger også, og jeg setter pris på at hun vil gjøre det.
Leya Skrevet 13. mars 2013 #1010 Skrevet 13. mars 2013 Hei! Jeg har fulgt litt med på bryllupsforumet en stund her nå, og brukt den for for det den er verdt til planlegging av meg og min samboers bryllup i juli, men tenkte det var på tide å delta litt her og! Veldig nyttig å se hvor andre ligger i løypa og få noen tips. Jeg trodde i utgangspunktet at bryllupsfeiring ikke var noe som jeg ville synes er sånn kjempespennende ettersom jeg ikke har noen pikedrøm om å være en prinsesse, men nå kjenner jeg at jeg gleder meg så utrolig mye. Det blir så fint at kjæresten min skal bli mannen min, og det er så mange familiemedlemmer og venner som sier at de gleder seg utrolig mye, så dette blir så koselig. Til nå så har jeg på plass lokale, vigsler (human-etisk), kjole, band og fotograf. Så jeg føler at de store tingene er på plass. Vi driver også og snakker med cateringfirma om maten og skal få planlagt mer i detalj snart. Kjolen min er forresten denne: http://www.lilly.dk/...VariantID=VO58. Er så fornøyd med den! Har lyst til å gå å ta den på rett som det er, og det hadde jeg sikkert gjort også, hadde det ikke vært for at jeg ikke klarer å snøre den igjen alene For en nydelig kjole! Jeg skjønner godt at du har lyst til å gå inn i den altså! Det er rart hvordan man går opp i denne ene dagen med liv og lyst og sjel.
Aomame Skrevet 13. mars 2013 #1011 Skrevet 13. mars 2013 Aomame: hyggelig at du ga lyd fra deg ig for en nydelig kjole! Mamma skal strikke bolero til meg tror den blir fin å ha til andre anledninger også, og jeg setter pris på at hun vil gjøre det. For en nydelig kjole! Jeg skjønner godt at du har lyst til å gå inn i den altså! Det er rart hvordan man går opp i denne ene dagen med liv og lyst og sjel. Takk for det! Jeg driver også og ser på boleroer. Utrolig koselig med mammastrikket Min mor tror jeg ikke har tatt i noe håndarbeid side før jeg ble født Jeg tror jeg skal bestille denne: http://www.tulipbridal.com/Ivory-sleeveless-embroidered-lace-bolero-wedding-bolero-jacket-Lace107_p_444.html
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2013 #1012 Skrevet 13. mars 2013 Ang bolero, hadde jeg også innmari lyst på en hjemmestrikket en i mykt, mykt garn. Men jeg kjenner bare to som er gode nok til å strikke, det er min ene tante og kjærestens ene tante. Siden vi ikke inviterer tanter og onkler til bryllupet fikk jeg meg bare ikke til å spørre om det med bolero - det ville vært grisefrekt føler jeg. Så jeg endte opp med å kjøpe en søt sak på eBay til nesten nøyaktig hundre kroner. Anonym poster: b8deef3d701c0e393e7293cc9d9ea4fb
pusla Skrevet 13. mars 2013 #1013 Skrevet 13. mars 2013 Mamma skal strikke modell nr 6 på denne sida: http://www.sandnesgarn.no/hefter/ung/1308-mandarin-medi-9041308 blir hvit og satser på at jeg kan bruke den også på festen, men det kommer jo an på hva jeg skal ha på meg da - det vet jeg ikke enda.
Aomame Skrevet 13. mars 2013 #1014 Skrevet 13. mars 2013 Mamma skal strikke modell nr 6 på denne sida: http://www.sandnesga...in-medi-9041308 blir hvit og satser på at jeg kan bruke den også på festen, men det kommer jo an på hva jeg skal ha på meg da - det vet jeg ikke enda. Den var kjempefin
Moderfavn Skrevet 14. mars 2013 #1015 Skrevet 14. mars 2013 Nå er jeg litt småfortvila. Først tror vi at vi har undersøkt alt. Vi ringer rundt, sjekker nettsider, og får sendt inn riktige papirer. Tror vi. Tre uker går, og vi mottar et brev om at mannen må dokumentere at han ikke er gift i Danmark. Han hiver seg rundt og får undersøkt, ringt mailet, printet ut papirer, utfylt og signert, og sendt avsted papirene. Da skulle alt være i orden, og vi skulle fint kunne rekke fristen på fire uker her i landet. I brevet fikk vi nemlig vite at hvis den norske saksbehandleren ikke har papirene innen fire uker, avsluttes saken, og vi må sende inn nye papirer. Så nå gikk vi og ventet på bekreftelse fra Danmark på at mannen ikke er gift der. Men hva kommer? Et krav om at Danmark først må ha en bekreftelse på at han ikke er gift i Norge. Jeg blir så fortvilet over den evige papirmølla og det faktum at det er umulig å få beskjed om noe som helst på forhånd. Men nå må det vel gå i orden? Nå kan vel ikke flere ting gå galt?
Lunaire Skrevet 15. mars 2013 #1016 Skrevet 15. mars 2013 Sukk, nå må kjæreste, forlovede, bestevenn og samboer pakke sakene og dra tilbake til Skottland. Gruer meg litt til å være alene om planleggingen, men realistisk sett var det vel jeg som måtte ha stått for den biten uansett, så det går vel bra. God tid igjen enda, men får ikke svar på mail fra de med lokalene. Har nå sendt to mailer uten å få svar, så er vel på tide å slå på tråden snart Hjertesukk... Vil ikke bo borte fra mannen miiiiin
Petalouda Skrevet 15. mars 2013 #1017 Skrevet 15. mars 2013 Skjønner jeg godt, Lunaire! Jeg er på reise selv for tiden, ikke noe som helst moro å være borte heller skal jeg si deg. Men jeg skal hjemom en snartur i helgen og da skal vi skrive under og sende inn prøvepapirene
Arkivskap Skrevet 19. mars 2013 #1018 Skrevet 19. mars 2013 Jeg blir så glad når folk sier de gleder seg til bryllupet mitt! Det gjør godt når jeg akkurat nå har en periode der jeg angrer på at vi har valgt å ha stor fest. Hadde vært så mye enklere og greiere å bare reist til tinghuset, skrevet under, spist middag og ferdig med det. Men neida. 100 stk skal komme å feire oss! Lille meg liksom. Derfor gjør det godt for selvtillitten at folk gleder seg og ser frem til det!
Gjest Adriane Skrevet 19. mars 2013 #1019 Skrevet 19. mars 2013 (endret) Nå er jeg litt småfortvila. Først tror vi at vi har undersøkt alt. Vi ringer rundt, sjekker nettsider, og får sendt inn riktige papirer. Tror vi. Tre uker går, og vi mottar et brev om at mannen må dokumentere at han ikke er gift i Danmark. Han hiver seg rundt og får undersøkt, ringt mailet, printet ut papirer, utfylt og signert, og sendt avsted papirene. Da skulle alt være i orden, og vi skulle fint kunne rekke fristen på fire uker her i landet. I brevet fikk vi nemlig vite at hvis den norske saksbehandleren ikke har papirene innen fire uker, avsluttes saken, og vi må sende inn nye papirer. Så nå gikk vi og ventet på bekreftelse fra Danmark på at mannen ikke er gift der. Men hva kommer? Et krav om at Danmark først må ha en bekreftelse på at han ikke er gift i Norge. Jeg blir så fortvilet over den evige papirmølla og det faktum at det er umulig å få beskjed om noe som helst på forhånd. Men nå må det vel gå i orden? Nå kan vel ikke flere ting gå galt? Uff, dette hørtes utrolig kjipt ut, Moderfavn! Byråkrati er så himla kronglete asså! Håper det ordner seg for dere, og det innenfor de fire ukene. *krysser fingre* Sender noen trøste og en liten Endret 19. mars 2013 av Adriane
Gjest Adriane Skrevet 19. mars 2013 #1020 Skrevet 19. mars 2013 Jeg blir så glad når folk sier de gleder seg til bryllupet mitt! Det gjør godt når jeg akkurat nå har en periode der jeg angrer på at vi har valgt å ha stor fest. Hadde vært så mye enklere og greiere å bare reist til tinghuset, skrevet under, spist middag og ferdig med det. Men neida. 100 stk skal komme å feire oss! Lille meg liksom. Derfor gjør det godt for selvtillitten at folk gleder seg og ser frem til det! Kjenner meg så godt igjen i det du skriver! Akkurat sånn har jeg det også! (bare litt færre gjester, hehe) For hvert svar som kommer, der de som svarer sier de gleder seg, så blir jeg så glad! Nå er det sånn at jeg nesten har litt sommerfugler i magen og forventinger til bryllupsfesten, og det hadde jeg ikke trodd - jeg regnet med å bare grue meg mer og mer, siden jeg ikke takler mye oppmerksomhet så veldig godt...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå