Lunaire Skrevet 2. mars 2013 #961 Skrevet 2. mars 2013 ...skal dere gjøre det? Anonym poster: 3d16dbdebf5c44ef025318f8adab39a0 Tjaa.. Han har luftet ideen flere ganger, men vi tenker jo at det kanskje kan virke skuffende på familien. Vi ville nok uansett holdt bryllupsfest den datoen vi har planlagt. Når det er sagt, blir nok enkelte i familien muligens skuffet uansett, for nå vurderer vi å melde oss inn i Human Etisk Forbund og ha vigsel gjennom dem heller enn i kirke. Vi får se hvor gærne vi er i løpet av sommeren, folk synes vi er gale nok som planlegger bryllup etter et halvt år sammen, men det gidder vi ikke bry oss om 1
Gjest lisha Skrevet 3. mars 2013 #962 Skrevet 3. mars 2013 Tjaa.. Han har luftet ideen flere ganger, men vi tenker jo at det kanskje kan virke skuffende på familien. Vi ville nok uansett holdt bryllupsfest den datoen vi har planlagt. Når det er sagt, blir nok enkelte i familien muligens skuffet uansett, for nå vurderer vi å melde oss inn i Human Etisk Forbund og ha vigsel gjennom dem heller enn i kirke. Vi får se hvor gærne vi er i løpet av sommeren, folk synes vi er gale nok som planlegger bryllup etter et halvt år sammen, men det gidder vi ikke bry oss om ¨vi hadde vært i lag i to måneder når vi tok opp millionlån og kjøpte oss hus! etter et halvt år sammen flyttet vi inn i huset, og nå blir det akkurat 1,5år sammen når vi gifter oss 1
Fanteria Skrevet 3. mars 2013 #963 Skrevet 3. mars 2013 Jeg var også på messa på House of Oslo i går. Jeg fikk ikke med min bedre halvdel, så jeg fikk ikke så mye ut av å være der. Jeg hentet forresten brudekjolen min på fredag. Jeg er så skuffet over hele opplevelsen! Da jeg prøvde den første gang fikk jeg beskjed om at jeg selv måtte legge den opp. Hun tok mål av bysten min. Og nå som jeg prøvde den er den for stor øverst. Når jeg var å hentet den fikk jeg beskjed om at jeg selv må ordne dette også! Skredderarbeidet vil komme på det samme som kjolens verdi! I tillegg stresset hun meg ved å si at nestemann kom snart. Mannen hennes kom, hun svarte telefoner underveis og hun var generelt lite interessert i meg som kunde...
Petalouda Skrevet 3. mars 2013 #964 Skrevet 3. mars 2013 Uff for en lei opplevelse, Fanteria Sånn skal det jo ikke være .. dumme dame, kunne hun ikke skjønne hvor viktig dette var for deg .. ? Får du ordnet det da .. ?
pusla Skrevet 3. mars 2013 #965 Skrevet 3. mars 2013 Fanteria: sånn kundebehandling gjør meg sint! Ikke noe gøy for deg som sikkert hadde gledet deg til å hente kjolen og! Jeg har registrert ønskelister på Tilbords og CG nå. Bare noen få ting som vi faktisk trenger - jeg ønsket meg veldig kaffekopper og asjetter til daglig bruk. Tenkte bare å si fra til mamma og svigerinne, og hvis noen spør. Men vi ønsker oss jo fortsatt penger da, til en reise.
Petalouda Skrevet 3. mars 2013 #966 Skrevet 3. mars 2013 Jeg blir helt matt av dette ønskelistegreiene. Sukk og stønn. Har prøvd å registrere på nettet på tilbords, men det funker jo ikke, dumme sjappe. Men jeg gleder meg mer og mer til selve bryllupet. Tiden frem imot går så fort, nitten uker nå så er jeg gift. Helt vilt å tenke på. Vil jeg virkelig dette ... ? jaaaaaaaaaaaaaaa !!!
Lunaire Skrevet 3. mars 2013 #967 Skrevet 3. mars 2013 Jeg var også på messa på House of Oslo i går. Jeg fikk ikke med min bedre halvdel, så jeg fikk ikke så mye ut av å være der. Jeg hentet forresten brudekjolen min på fredag. Jeg er så skuffet over hele opplevelsen! Da jeg prøvde den første gang fikk jeg beskjed om at jeg selv måtte legge den opp. Hun tok mål av bysten min. Og nå som jeg prøvde den er den for stor øverst. Når jeg var å hentet den fikk jeg beskjed om at jeg selv må ordne dette også! Skredderarbeidet vil komme på det samme som kjolens verdi! I tillegg stresset hun meg ved å si at nestemann kom snart. Mannen hennes kom, hun svarte telefoner underveis og hun var generelt lite interessert i meg som kunde... Æææææ.. Kjente jeg ble helt stressa bare av å lese. Hørtes virkelig ikke hyggelig ut. Det skal jo være en stor dag å endelig få kjolen, også klarer dette kvinnemennesket å spolere store deler av det. Og når kjolen i tillegg ikke er som den skal, nei da skjønner jeg godt at du er skuffet
pusla Skrevet 3. mars 2013 #968 Skrevet 3. mars 2013 Petoulada: tilbords sin liste synes jeg var veldig grei, jeg. Sleit mer med CG sin, jeg!
Petalouda Skrevet 3. mars 2013 #969 Skrevet 3. mars 2013 Petoulada: tilbords sin liste synes jeg var veldig grei, jeg. Sleit mer med CG sin, jeg! jeg får ikke gjort den offentlig ......
Petalouda Skrevet 3. mars 2013 #970 Skrevet 3. mars 2013 - ikke at det er big deal altså. det står ikke rare greiene der. men jeg liker å få til noe når jeg først prøver meg ..
Lunaire Skrevet 3. mars 2013 #971 Skrevet 3. mars 2013 Venter bare på svar på noen spørsmål, og så tenker jeg det er tid for å signere kontrakt. Såååå, når det er gjort har vi sikret oss disse lokalene, og det er jeg veldig fornøyd med Bryllupet står i august neste år, så forhåpentligvis er været fint nok til at vi kan holde vielsen i hagen. Hadde vært knall med et flott sommerbryllup ute <3
Fanteria Skrevet 3. mars 2013 #972 Skrevet 3. mars 2013 Takk for tilbakemelding damer. Jeg er syns det er veldig trist at jeg mistet den opplevelsen mange andre får.. Men er det ikke sånn at når man kjøper kjole i salong, så skal den være i riktige mål når man får den? Jeg kjøpte kjolen på salg, men det skal ikke ha noen betydning?
skravlus Skrevet 3. mars 2013 #973 Skrevet 3. mars 2013 Takk for tilbakemelding damer. Jeg er syns det er veldig trist at jeg mistet den opplevelsen mange andre får.. Men er det ikke sånn at når man kjøper kjole i salong, så skal den være i riktige mål når man får den? Jeg kjøpte kjolen på salg, men det skal ikke ha noen betydning? Men hvis du kjøpte den på salg, så var det vel det eksemplaret de hadde i butikken, som du har kjøpt? Og da kommer jo tilpasning i tillegg. Eller har jeg misforstått noe her? Men uansett, så skal du jo ikke behandles sånn! Det synes jeg var totalt unødvendig, og jeg forstår godt at du syntes det var en lei opplevelse. Jeg har dessverre også blitt møtt med utrolig mange rare, upassende og tildels ufine kommentarer på min brudekjoleprøveferd. Jeg kunne ha skrevet bok om hele opplevelsen, faktisk...
Fanteria Skrevet 3. mars 2013 #974 Skrevet 3. mars 2013 Men hvis du kjøpte den på salg, så var det vel det eksemplaret de hadde i butikken, som du har kjøpt? Og da kommer jo tilpasning i tillegg. Eller har jeg misforstått noe her? Men uansett, så skal du jo ikke behandles sånn! Det synes jeg var totalt unødvendig, og jeg forstår godt at du syntes det var en lei opplevelse. Jeg har dessverre også blitt møtt med utrolig mange rare, upassende og tildels ufine kommentarer på min brudekjoleprøveferd. Jeg kunne ha skrevet bok om hele opplevelsen, faktisk... Hun tok mål av midjen og bysten før hun skulle bestille. Så denne er laget til meg. Dere andre som har kjøpt i brudesalong, har dere fått kjolen sydd til dere? Eller har dere selv måtte ta den til skredder?
Gjest Kiara! Skrevet 3. mars 2013 #975 Skrevet 3. mars 2013 Jeg har kjøpt en pakke der kjolen har en pris, tilpassningen har en annen. Alt dette ble forklart meg på forhånd slik at jeg hadde muligheten til å ta med meg kjolen til en egen selger. At kjolen må innom en skredder for tilpassning er helt vanlig. Hun har jo målt deg for å finne riktig størrelse, ikke for at den skal passe perfekt når du prøver den første gang. Men jeg synes kommunikasjonen her ikke var noe særlig, jeg hadde heller ikke vært fornøyd med å bli behandlet slik.
Arkivskap Skrevet 5. mars 2013 #976 Skrevet 5. mars 2013 Jeg kjøpte også kjole på salg, den er nå lagt opp hos skredder (som jeg betaler ekstra for, men brudesalongen ordnet). Jeg skal prøve den på lørdag, da tar jeg det som en selvfølge at den sitter perfekt! Dattera mi har også fått sydd bånd på sin kjole, så den er også ferdig på lørdag. I tillegg skal vi se etter dress med tilbehør til mannen og de to gutta våre, så det blir spennende. Eneste ulempen er at 9 åringen nekter å ha på dress... Han vil heller bruke dongri sier han! Så det blir nok en liten diskusjon!
Gjest lisha Skrevet 5. mars 2013 #977 Skrevet 5. mars 2013 Jeg kjøpte også kjole på salg, den er nå lagt opp hos skredder (som jeg betaler ekstra for, men brudesalongen ordnet). Jeg skal prøve den på lørdag, da tar jeg det som en selvfølge at den sitter perfekt! Dattera mi har også fått sydd bånd på sin kjole, så den er også ferdig på lørdag. I tillegg skal vi se etter dress med tilbehør til mannen og de to gutta våre, så det blir spennende. Eneste ulempen er at 9 åringen nekter å ha på dress... Han vil heller bruke dongri sier han! Så det blir nok en liten diskusjon! du får prøve å lokke med å gi han noe han vil ha - om han bruker dress uten å sure seg denne ene dagen
Petalouda Skrevet 5. mars 2013 #978 Skrevet 5. mars 2013 . Eneste ulempen er at 9 åringen nekter å ha på dress... Han vil heller bruke dongri sier han! Så det blir nok en liten diskusjon! Heldigvis er det foreldrene som bestemmer sånt
Arkivskap Skrevet 5. mars 2013 #979 Skrevet 5. mars 2013 Hehe, jada det skal nok gå greit. Vil han være med på fest, så må han ha dress. Det er ikke noe alternativ. Håper at vi finner noe som han liker også så!
Petalouda Skrevet 5. mars 2013 #980 Skrevet 5. mars 2013 Bra at du ikke diskuterer det med ham Veldig lurt at han kan få alternativer å velge mellom da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå