Tarzani Skrevet 1. mars 2013 #941 Skrevet 1. mars 2013 Så koselig!! Tydelig at Svigermor gleder seg stort til begivenheten!!
pusla Skrevet 1. mars 2013 #942 Skrevet 1. mars 2013 Hadde min svigermor sagt hun ville henge med oss en uke, hadde nok jeg revurdert hele bryllupet Men godt at dere gleder dere sammen da og at hun ønsker å være en del av det Alice123: God bedring og hyggelig at du finner litt glede av å lese her inne
pusla Skrevet 1. mars 2013 #943 Skrevet 1. mars 2013 Ønskeliste bruker vi null krefter på; jeg vet hva som skal stå der og tror ikke vi trenger å registrere den noen plass. Må bare få spredt navnet på det vi ønsker oss til nøkkelpersonene; dvs. mamma og tanta mi Vi skal ikke ha bordkort, skjønte nå at jeg sparer endel hundrelapper der Hvis jeg skal kjøpe stash til buketten på e-bay (skal lage selv), så bør jeg kanskje få ut fingeren og bestille?? Det kan vel ta litt tid med levering kanskje.
sofie777 Skrevet 1. mars 2013 #944 Skrevet 1. mars 2013 Jeg er en av dem som bare henger her uten å ha en brudekjole i sikte (ingen mann i mitt liv for øyeblikket). Men jeg liker å komme med forslag der jeg kan. (Jeg har hatt bryllup i hodet i over 10 uten å ha en mann å planlegge med) Jeg har likevel begynt å samle litt ideer og slikt som jeg finner på Pinterest. Mye er uoppnåelig, men jeg finner også mye nydelig som jeg kan få til på en enkel måte. Pinner også særdeles nydelige brudekjoler om jeg kommer over dem. Greit å ha noen i bakhodet til jeg skal begynne å planlegge på alvor.
Gjest Kiara! Skrevet 1. mars 2013 #945 Skrevet 1. mars 2013 Det er jo derfor hun har bestevenninne hennes med slik at de holder seg sysselsatt mens vi holder på med alt annet. Men jeg har vætt veldig redd for at hun ikke har blitt involvert nok ift hva mamma feks er derfor var dette helt topp slik at hun også kan bli kjent med de hjemme litt bedre. Ikke lett når hun bor på vestlandet og alle besøk er kordinert med en pleietrengende mann. Blir flott å kunne ha total frihet. Når det gjelder ønskelisten føler jeg meg som en ønskeliste-gave-hore. Setter opp ønskeliste over en lav sko for å få borddekkingsbøker, glass, tallerkner, goodie bags etc. Her tar vi alt! Fin vertinnegave til senere og slikt mht de glassene som jeg ikke liker.
Tarzani Skrevet 2. mars 2013 #946 Skrevet 2. mars 2013 Da er invitasjonene bestilt! Phuuh! De har jeg stresset lenge over nå, så det var deilig å få det gjort! Når jeg leser her om alt det fine dere skal ha på ønskelisten så begynner jeg nesten å angre på at vi ikke har en ønskeliste selv.. Men hvordan gjør dere det sånn rent praktisk? Legger dere ønskelisten ved invitasjonen?
Gjest Kiara! Skrevet 2. mars 2013 #947 Skrevet 2. mars 2013 Da er invitasjonene bestilt! Phuuh! De har jeg stresset lenge over nå, så det var deilig å få det gjort! Når jeg leser her om alt det fine dere skal ha på ønskelisten så begynner jeg nesten å angre på at vi ikke har en ønskeliste selv.. Men hvordan gjør dere det sånn rent praktisk? Legger dere ønskelisten ved invitasjonen? Det er jo overhodet ikke for sent for deg heller å lage deg ønskeliste på de stedene som er nevnt slik at du får en "bryllupsgave" eller tre. Greit å ha liste for alle de som vil gi en oppmerksomhet å spør i nærmeste bryllupsgave butikk om brudeparet har liste der. Vi løser det praktiske ved å ha den på hjemmesiden, skriver ut et par eksemplarer til mormor/svigermor/mamma slik at de kan formidle alt videre. Jeg vil hvertfall anbefalle alle kommende bruder å registrere seg på Tilbords den boken dere får er kjempefin å ha selv eller gi videre i gave til noen som er mer interessert. Det er denne gangen dere har mulighet siden man ikke er brudepar så ofte.
Tarzani Skrevet 2. mars 2013 #948 Skrevet 2. mars 2013 Godt poeng! Får kanskje få oss en liste vi også da
pusla Skrevet 2. mars 2013 #949 Skrevet 2. mars 2013 Kiar: nå har du fått selv meg til å vurdere ønskelisteregistrering
Gjest Kiara! Skrevet 2. mars 2013 #950 Skrevet 2. mars 2013 Jeg var jo på House of Oslo messen idag å der tok det jo helt av i denne goodiebagen som jeg fikk. Noe for meg, noe for forloveren og noe for mormor i porselen. Veldig lite for brudgommen, men det gjør ingenting. Også er det jo veldig kjekt å stå midt i en butikk å bare peke på hva vi har lyst på. Spesielt disse små boblevasene fra Finn S henger veldig høyt på ønskelisten. Og det er jo ingen som sier at man må ha masse på listene hos Kitchn har jeg feks bare satt opp en ting. Har dere noe for de naboene som gjerne vil gi noe men aner ikke noe adresse til hjemmeside men vet at Tilbords er den lokale gavebutikken.
Gjest Kiara! Skrevet 2. mars 2013 #951 Skrevet 2. mars 2013 Og dere kan bare gjøre det på nett, tar to minutt å lage en liste.
pusla Skrevet 2. mars 2013 #952 Skrevet 2. mars 2013 Skulle tro du fikk provisjon, kiara Men de boblevasene til han Finn må jeg sjekke ut!
Gjest Kiara! Skrevet 2. mars 2013 #953 Skrevet 2. mars 2013 jeg synes bare det er helt forferdelig at det er så mange bruder der ute som ikke utnytter de gratis frynsegodene bruderollen medfører.
pusla Skrevet 2. mars 2013 #954 Skrevet 2. mars 2013 Registrerte på tilbords nå. Kjære kommer til å bli sur
Gjest Kiara! Skrevet 2. mars 2013 #955 Skrevet 2. mars 2013 du får bare nevne de gratis fordelene først. Han får gjøre som min la brura kjøre sitt helt eget løp sammen med mumzillaen.
Alice123 Skrevet 2. mars 2013 #956 Skrevet 2. mars 2013 (endret) Sender deg gode tanker Alice, håper du kommer deg igjen. Du må gjerne henge her med oss bruder. Friske innspill fra en som ikke er tungt påvirket av egne bryllupsplaner, er bare fint å få. En som kanskje kan se ting fra en gjests perspektiv, i tråder der alle er bruder. Og så fint at du har internett når du har det sånn som du har det nå. Jeg var i en ulykke for mange år siden, og skadet meg ordentlig. Da gikk det i bøker og tre tvkanaler. God bedring Alice, KG er en grei plass å henge på når man har dødtid, kan finne mye morsomt og underholdende her Riktig god bedring, Alice! Håper du får god hjelp, og at du vil bli bra med tid og behandling. Hyggelig at vi halvgale kommende bruder kan skape litt glede i hverdagen din da - det er jo koselig for oss også det Mange god bedringsønsker og klemmer til deg Tusen takk! (dere er tungt påvirket av egne bryllupsplaner, selv er jeg så tungt påvirket av morfin at jeg neppe er til nytte for noen ) Endret 2. mars 2013 av Alice123
Anglofil Skrevet 2. mars 2013 #957 Skrevet 2. mars 2013 Det er bryllupsmesse i London snart, forøvrig, hvis noen er interessert. Så plakater om dette overalt da jeg var i London under en uke siden. Mvh Yvonne
pusla Skrevet 2. mars 2013 #958 Skrevet 2. mars 2013 du får bare nevne de gratis fordelene først. Han får gjøre som min la brura kjøre sitt helt eget løp sammen med mumzillaen. Der var visst greit
Lunaire Skrevet 2. mars 2013 #959 Skrevet 2. mars 2013 Mannen i huset sa han aller helst bare ville rømme avgårde for å gifte seg. Så fort som mulig
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2013 #960 Skrevet 2. mars 2013 Mannen i huset sa han aller helst bare ville rømme avgårde for å gifte seg. Så fort som mulig ...skal dere gjøre det? Anonym poster: 3d16dbdebf5c44ef025318f8adab39a0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå