Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Gjest Weetzie
Skrevet

Når du skriver et svar kan du bare huke av for anonym nederst til venstre ser det ganske med en gang. :)

Her på bryllupsforumet, spesielt skravletråden er det så mange svar iløpet av kort tid så man skal være spesielt interessert for å følge med. :)

Takk, da gjør jeg det. :) Vi får satse på at det går greit, så får jeg heller huke av på AB om jeg er skikkelig premenstruell en dag og føler for å klage over kjipe pasienter, forloveden eller andre ting.

Du har nok rett i at denne tråden er for spesielt interesserte, ja. Jeg har i tillegg opprettet bryllupsdagbok, og kommer nok til å svare i en del tråder. Mulig jeg er litt vel paranoid, men har lest om andre som har blitt gjenkjent på andre forum, og man har jo et nick for å være, iallfall forholdsvis anonym. Står inne for alt jeg skriver, altså, så krise er det ikke om det skulle skje. :blomst:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Misforstår du med vilje? :) Poenget er at ved å oppgi en spesifikk dato, så er det -veldig- enkelt for de som kjenner meg å vite hvem jeg er. Vi har såpass mange "sære" detaljer at jeg tror selv perifere venninner vil spore dette opp.

Grunnen til at jeg dro inn dette med anonym, er at jeg har bestemt meg for å skrive veldig åpent her på bryllupsforumet, og heller huke av som anonym når det gjelder mer private spørsmål. Det kan jo være at jeg har lyst å klage over forloveden, jobben eller andre ting - og det er ikke noe jeg ønsker at alle og enhver skal vite. Håper det ble mer litt forståelig nå:)

Vi var to forskjellige AB som skrev svar til deg helt samtidig. Det kan du se av nummeret som står nedenfor selve innlegget. Så det er ingen som har misforstått deg med vilje. Jeg skjønte ikke hva du mente før ditt siste oppklarende innlegg. Men nok om det.

Anonym poster: c110e31a24289d167f72ba5a3d991939

Gjest Weetzie
Skrevet

Vi var to forskjellige AB som skrev svar til deg helt samtidig. Det kan du se av nummeret som står nedenfor selve innlegget. Så det er ingen som har misforstått deg med vilje. Jeg skjønte ikke hva du mente før ditt siste oppklarende innlegg. Men nok om det.

Anonym poster: c110e31a24289d167f72ba5a3d991939

Beklager - jeg så ikke det før nå. Trodde nummeret under var ganske random, men ser nå at det har en sammenheng. Så bra at du så sammenhengen nå, jeg er nok bedre til å uttrykke meg muntlig enn skriftlig. :)

Skrevet (endret)

Velkommen i skravletråden vår, Weetzie :)

Planen nå her er å ikke tenke særlig bryllup på en stund. Vi har det meste store i boks, og ingenting må gjøres nå. Vi bør få noen til å hjelpe oss litt på festen her hjemme da, det vil jeg ikke vente for lenge med. Alt annet kan ligge til mai.

Endret av pusla
Skrevet

Var det noen som var på bryllupsmessen på Grand Hotell? Jeg var litt skuffa egentlig, overfylt og lite engasjerende utstillere. Visningen var ok da selv om jeg ikke så noen kjoler jeg likte.

Håper den på House of Oslo blir bedre, men de har jo fortsatt ikke fått ut programmet..

Gjest Daenerys
Skrevet

Sitter og ser på kjoler, tror jeg har funnet ut hvilken type det blir :)

Skrevet

Uff jeg er så sær at jeg ikke gidder å betale for å gå på noen bryllupsmesse. Skal på den på HouseofOslo lage en liste på Ilums etc å tror den blir vanvittig bra! Sikkert folksomt, så vi reiser nok ditt tidlig.

Jeg er ikke så opptatt av visningene, men heller dekor og slike ting. Gøy å se hva som finnes. :)

Skrevet

Jeg vil ikke si at det egentlig var verdt pengene i seg selv, men fikk jo gomlet litt bryllupskake og cupcakes fra utstillerne :D og så fikk man med ditt bryllup-bladet som jo koster 150,- så fikk litt igjen for det likevel. :)

Skrevet

Har et lite dilemma som jeg ønsker tips til (gjemmer det her i skraveltråden istedet for å lage egen tråd). Vi har skrevet i innbydelsen at vi ikke ønsker gaver. Men det ser ut som at vi vil få noe uansett. Særlig av de som ikke kommer. Hva gjør vi med dette? Jeg vil ikke ha gavebord, da vi faktisk mener at vi ikke vil ha gaver. Er det greit å "gjemme bort" gavene som måtte komme? Vil ikke ha fokus på det, da det blir helt feil signal til de som faktisk hører på oss og ikke gir oss gaver!

Skrevet

Det er ikke godt å si, Arkivskap. Jeg har inntrykk av at gavebord omtrent er obligatorisk. Jeg lurer forresten litt selv. Vurderer å sette gavebordet i en annen etg, og så får spesielt interesserte ta turen dit om de føler for det.

Skrevet

Vi har innsett at gaver får vi åkkesom. Det er noe med at når man skal i et bryllup, eller en feiring av noe som helst slag, så er det liksom kutyme å ha med gave, uansett hva vertskapet må ha sagt om at de ikke ønsker gaver. Var i festlig lag nylig. Vertskapet skrev i invitasjonen at "gaven er at dere kommer og deler denne dagen med oss". Men vi hadde allikevel med en gave, og det hadde de aller fleste andre også. De hadde også gavebord, som gavene ble samlet og "utstilt" på. Det var da det virkelig gikk opp for oss at gaver får vi uansett ;) Og får man gaver, bør de settes på et gavebord. Jeg tenker at det er jo ikke noe bedre å gjemme bort de gavene man får (og risikere å fornærme giverne), enn å sette de frem, og at de som evt ikke har tatt med gave ser det. Det blir litt sånn catch22, for å si det sånn.

Anonym poster: b8deef3d701c0e393e7293cc9d9ea4fb

Skrevet

Folk har behov for å gi gave. De har behov for å føle at de bidrar med noe, det er ufint å komme tomhendt når man blir servert noe.

Skrevet

Det kan jo føles litt ubehagelig for de som tar dere på ordet og ikke tar med gave, om dere da stiller ut gavene dere har fått. Jeg respekterer folks ønsker, om om noen spesifiserer at de ikke vil ha gave, så lar jeg vær. Hadde fått et lite sjokk da om jeg kom på festen og det likevel sto et gavebord der!

Skrevet

er vel litt sånn at det blir feil uansett hva man velger i en sånn sammenheng tenker jeg. derfor bør man kanskje si noe om at man istedetfor gave foreslår at gjestene kan gi et bidrag til en eller annen veldedig organisasjon. da vet gjestene hvor de skal gjøre av samvittigheten sin.

Skrevet

Oi... bryllupet til Aksel og Tone avlyst. Hvem blir neste par ut Madeleine og Chris. Tihii.

Nå ble jeg litt stum, trist når slike ting skjer.

Skrevet

Oi... bryllupet til Aksel og Tone avlyst. Hvem blir neste par ut Madeleine og Chris. Tihii.

Nå ble jeg litt stum, trist når slike ting skjer.

Says who? Og er det avlyst, eller utsatt?

Skrevet

Says who? Og er det avlyst, eller utsatt?

Jeg bare så det på forsiden av VG. Håper det ikke stemmer, hadde gledet meg til å se henne som brud og kanskje tom se litt av bryllupet deres. :(

Skrevet

Står at det er slutt og dermed avlyst .... stakkars folk. ille nok å gå gjennom et brudd om man ikke skal bli utsatt for presse-presset i tillegg.

Skrevet

Jeg velger å se på det som rykter inntil det evt blir bekreftet av de involverte selv. Det finnes alltids noen som har lyst til å lage bølger, og VG refererer bare til "sikre kilder", uten at de har fått fatt i noen av de det gjelder. Ufint syns jeg, å slå det opp med krigsbokstaver på forsiden, når de ikke engang kan vite med sikkerhet at det stemmer. Møkkablekke.

Jeg håper de tar feil, og om de ikke gjør det, håper jeg folk og media har nok respekt for at brudd er grusomt vondt - uansett om man er kjendis eller "meningmann". La dem være i fred sier nå jeg...

Skrevet

Uff ja, får håpe hun har noen rundt seg. Klarer ikke forestille meg hvordan man reagerer eller forholder seg til noe sånt.

Og jeg håper selvfølgelig det ikke er sant! Men jeg ble litt paff...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...