Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men det hadde vært kult da Kiara! :D

Nå er det under en uke til jeg skal prøve brudekjoler med venninna mi i Oslo.

Bare på gøy.. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest Adriane
Skrevet

Piñata i hagebryllup er jo perfekt! :jepp: Syns det høres kjempemorsomt ut jeg :fnise:

Kan du ikke bare si til "gubben" at dere gjerne kan ha piñata, men da må han fikse det? ;)

Skrevet

Jeg tror jeg faller død om. Mine kjære, gamle, ikke så bemidlede besteforeldre har ringt cateringen. Der har de forhørt seg om hva vi kommer til å måtte betale. Regningen tar nemlig de. Det er bryllupsgaven fra dem. Ikke så rent lite, og ca 10.000 mer enn jeg hadde turt å drømme om. Det er helt utrolig. Først heldagsfotograf fra min søster, og nå dette. Jeg har litt av en familie. :D

• Liker 5
Gjest Adriane
Skrevet

Så fantastisk, Moderfavn! Kjempeglad på deres vegne! :klemmer:

Ja, du har absolutt litt av en familie, en gavmild, generøs familie som helt tydelig er veldig glad på deres vegne! :)

• Liker 2
Skrevet

Ja de er gode mennesker. Ingen har spesielt mange penger, men de tar det igjen med det at de har usedvanlig mye kjærlighet og varme. :)

Skrevet

Moderfavn: så herlig :) sjenerøse familiemedlemmer!

Skrevet

Sjelden jeg blir rørt av denne tråden men nå måtte jeg puste ut Moderfavn! :)

• Liker 2
Skrevet

Brosjebukett - noe ala denne :) Forelsket meg helt i disse bukettene etter å ha sett de på pinterest.

Der fikk du meg til å gå i tenkeboksen! Den var alldeles nydelig! *sukk*

Skrevet

Jeg tror jeg faller død om. Mine kjære, gamle, ikke så bemidlede besteforeldre har ringt cateringen. Der har de forhørt seg om hva vi kommer til å måtte betale. Regningen tar nemlig de. Det er bryllupsgaven fra dem. Ikke så rent lite, og ca 10.000 mer enn jeg hadde turt å drømme om. Det er helt utrolig. Først heldagsfotograf fra min søster, og nå dette. Jeg har litt av en familie. :D

Så snilt gjort! :)

Min mor har bestemt seg for å betale alle utgiftene våre på mat-posten. Nå skal vi lage maten selv, men det koster jo en del å kjøpe gode råvarer. Så jeg er kjempeglad selv. :fnise: De skal også betale halvparten av alkoholen.

• Liker 1
Skrevet

Der fikk du meg til å gå i tenkeboksen! Den var alldeles nydelig! *sukk*

Ja jeg synes det:D bestemte meg på dagen for at jeg ville ha en sånn. Tenkte uansett å ha innslag av sølv i buketten, men når jeg så de der sa det bare klikk:D så mange varianter man kan ha, også med farger.

Litt utradisjonelt, men det liker jeg:) til og med de eldre damene i familien synes det var en super ide, og kommer stadig med brosjer som bidrag til buketten.

Også varer den evig<3

Skrevet

Sukk... På morsiden min så ser det ut som at 2 av de 21 som er bedt kommer (har bedt alle onkler, tanter og søskenbarn). Slik er det når det er litt interne stridigheter. Bare synd det skal gå utover meg, som er helt uskyldig i det hele.. Men, men. Vi blir ganske fulltallig ellers da. Jeg sier jeg ikke bryr meg, men innerst inne blir jeg litt trist.

Skrevet

Arkivskap: skjønner godt at du synes det er leit. Får nå håpe dere klarer å nyte dagen uansett, men sånt er jo likevel aldri noe gøy.

Skrevet

Sjelden jeg blir rørt av denne tråden men nå måtte jeg puste ut Moderfavn! :)

Jeg ble rørt selv. Det ligger så mye omsorg i disse gavene. Det betyr mer enn de fleste med mer bemidlede familier forstår. Jeg gleder meg mer og mer til den store dagen, ikke bare fordi jeg skal bli kona til han som jeg synes er best i verden, men også fordi det virkelig kommer til å bli en fantastisk hyggelig familiesammenkomst. :)

• Liker 2
Skrevet

Sukk... På morsiden min så ser det ut som at 2 av de 21 som er bedt kommer (har bedt alle onkler, tanter og søskenbarn). Slik er det når det er litt interne stridigheter. Bare synd det skal gå utover meg, som er helt uskyldig i det hele.. Men, men. Vi blir ganske fulltallig ellers da. Jeg sier jeg ikke bryr meg, men innerst inne blir jeg litt trist.

Det hadde ikke jeg funnet meg i. Jeg ville nok ha tatt noen telefoner og forhørt meg om fredsavtaler for akkurat denne dagen kunne la seg gjøre, dersom de ikke måtte sitte rett ved hverandre og alle involverte lovde å unngå ømfintlige tema. Det må da være mulig?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har bestemt meg for brudekjole nå, og den blir forhåpentligvis fantastisk ♡ Jeg har bestemt meg for å bestille en custom made kjole fra weddingdressfantasy.com, så dettw skal bli spennende. Lønna kommer i slutten av måneden, så da blir det stas :D

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Så utrolig trist...! Skjønner godt at du blir trist og lei deg, men også at du prøver å holde maska. Men faktisk, i det tilfellet her, så syns jeg det er lov å si at man syns det er trist at de ikke kan legge alle stridigheter til side én stakkars dag for din skyld - og for familiens. Kanskje de til og med kunne ha godt av å møtes i gledelig anledning hvor uvennskap er "forbudt"; kanskje de husker hvor godt de egentlig trives sammen!

Skrevet

Jeg har bestemt meg for brudekjole nå, og den blir forhåpentligvis fantastisk ♡ Jeg har bestemt meg for å bestille en custom made kjole fra weddingdressfantasy.com, så dettw skal bli spennende. Lønna kommer i slutten av måneden, så da blir det stas :D

Tror jeg du gjør godt i. Jeg kikka på den sida i to år før jeg kjøpte min kjole et annet sted (kun fordi jeg ikke hadde råd til å bestille fra weddingdressfantasy). De kjolene der er etter min mening de vakreste i hele verden. :)

Gjest Adriane
Skrevet

Såååå gøy at du også bestiller deg kjole derfra Lunaire! Spennende! :)

Skrevet

Takker for sympati. Jeg vil ikke begynne å mase på den. De har jo så gode unnskyldninger for ikke å komme... De begynner å bli gamle og syke må vite...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...