Leya Skrevet 16. februar 2013 #801 Skrevet 16. februar 2013 Men det hadde vært kult da Kiara! :D Nå er det under en uke til jeg skal prøve brudekjoler med venninna mi i Oslo. Bare på gøy..
Gjest Adriane Skrevet 16. februar 2013 #802 Skrevet 16. februar 2013 Piñata i hagebryllup er jo perfekt! Syns det høres kjempemorsomt ut jeg Kan du ikke bare si til "gubben" at dere gjerne kan ha piñata, men da må han fikse det?
Moderfavn Skrevet 16. februar 2013 #803 Skrevet 16. februar 2013 Jeg tror jeg faller død om. Mine kjære, gamle, ikke så bemidlede besteforeldre har ringt cateringen. Der har de forhørt seg om hva vi kommer til å måtte betale. Regningen tar nemlig de. Det er bryllupsgaven fra dem. Ikke så rent lite, og ca 10.000 mer enn jeg hadde turt å drømme om. Det er helt utrolig. Først heldagsfotograf fra min søster, og nå dette. Jeg har litt av en familie. :D 5
Gjest Adriane Skrevet 16. februar 2013 #804 Skrevet 16. februar 2013 Så fantastisk, Moderfavn! Kjempeglad på deres vegne! Ja, du har absolutt litt av en familie, en gavmild, generøs familie som helt tydelig er veldig glad på deres vegne! 2
Moderfavn Skrevet 16. februar 2013 #805 Skrevet 16. februar 2013 Ja de er gode mennesker. Ingen har spesielt mange penger, men de tar det igjen med det at de har usedvanlig mye kjærlighet og varme.
pusla Skrevet 16. februar 2013 #806 Skrevet 16. februar 2013 Moderfavn: så herlig sjenerøse familiemedlemmer!
Gjest Kiara! Skrevet 16. februar 2013 #807 Skrevet 16. februar 2013 Sjelden jeg blir rørt av denne tråden men nå måtte jeg puste ut Moderfavn! 2
Leya Skrevet 16. februar 2013 #808 Skrevet 16. februar 2013 Brosjebukett - noe ala denne Forelsket meg helt i disse bukettene etter å ha sett de på pinterest. Der fikk du meg til å gå i tenkeboksen! Den var alldeles nydelig! *sukk*
Skjønningen Skrevet 16. februar 2013 #809 Skrevet 16. februar 2013 Jeg tror jeg faller død om. Mine kjære, gamle, ikke så bemidlede besteforeldre har ringt cateringen. Der har de forhørt seg om hva vi kommer til å måtte betale. Regningen tar nemlig de. Det er bryllupsgaven fra dem. Ikke så rent lite, og ca 10.000 mer enn jeg hadde turt å drømme om. Det er helt utrolig. Først heldagsfotograf fra min søster, og nå dette. Jeg har litt av en familie. :D Så snilt gjort! Min mor har bestemt seg for å betale alle utgiftene våre på mat-posten. Nå skal vi lage maten selv, men det koster jo en del å kjøpe gode råvarer. Så jeg er kjempeglad selv. De skal også betale halvparten av alkoholen. 1
augustbrud2013 Skrevet 16. februar 2013 #810 Skrevet 16. februar 2013 Der fikk du meg til å gå i tenkeboksen! Den var alldeles nydelig! *sukk* Ja jeg synes det:D bestemte meg på dagen for at jeg ville ha en sånn. Tenkte uansett å ha innslag av sølv i buketten, men når jeg så de der sa det bare klikk:D så mange varianter man kan ha, også med farger. Litt utradisjonelt, men det liker jeg:) til og med de eldre damene i familien synes det var en super ide, og kommer stadig med brosjer som bidrag til buketten. Også varer den evig<3
Arkivskap Skrevet 17. februar 2013 #811 Skrevet 17. februar 2013 Sukk... På morsiden min så ser det ut som at 2 av de 21 som er bedt kommer (har bedt alle onkler, tanter og søskenbarn). Slik er det når det er litt interne stridigheter. Bare synd det skal gå utover meg, som er helt uskyldig i det hele.. Men, men. Vi blir ganske fulltallig ellers da. Jeg sier jeg ikke bryr meg, men innerst inne blir jeg litt trist.
Lunaire Skrevet 17. februar 2013 #812 Skrevet 17. februar 2013 Arkivskap: skjønner godt at du synes det er leit. Får nå håpe dere klarer å nyte dagen uansett, men sånt er jo likevel aldri noe gøy.
Moderfavn Skrevet 17. februar 2013 #813 Skrevet 17. februar 2013 Sjelden jeg blir rørt av denne tråden men nå måtte jeg puste ut Moderfavn! Jeg ble rørt selv. Det ligger så mye omsorg i disse gavene. Det betyr mer enn de fleste med mer bemidlede familier forstår. Jeg gleder meg mer og mer til den store dagen, ikke bare fordi jeg skal bli kona til han som jeg synes er best i verden, men også fordi det virkelig kommer til å bli en fantastisk hyggelig familiesammenkomst. 2
Moderfavn Skrevet 17. februar 2013 #814 Skrevet 17. februar 2013 Sukk... På morsiden min så ser det ut som at 2 av de 21 som er bedt kommer (har bedt alle onkler, tanter og søskenbarn). Slik er det når det er litt interne stridigheter. Bare synd det skal gå utover meg, som er helt uskyldig i det hele.. Men, men. Vi blir ganske fulltallig ellers da. Jeg sier jeg ikke bryr meg, men innerst inne blir jeg litt trist. Det hadde ikke jeg funnet meg i. Jeg ville nok ha tatt noen telefoner og forhørt meg om fredsavtaler for akkurat denne dagen kunne la seg gjøre, dersom de ikke måtte sitte rett ved hverandre og alle involverte lovde å unngå ømfintlige tema. Det må da være mulig? 1
Lunaire Skrevet 17. februar 2013 #815 Skrevet 17. februar 2013 Jeg har bestemt meg for brudekjole nå, og den blir forhåpentligvis fantastisk ♡ Jeg har bestemt meg for å bestille en custom made kjole fra weddingdressfantasy.com, så dettw skal bli spennende. Lønna kommer i slutten av måneden, så da blir det stas :D 1
Gjest Adriane Skrevet 17. februar 2013 #816 Skrevet 17. februar 2013 Sukk... På morsiden min så ser det ut som at 2 av de 21 som er bedt kommer (har bedt alle onkler, tanter og søskenbarn). Slik er det når det er litt interne stridigheter. Bare synd det skal gå utover meg, som er helt uskyldig i det hele.. Men, men. Vi blir ganske fulltallig ellers da. Jeg sier jeg ikke bryr meg, men innerst inne blir jeg litt trist. Så utrolig trist...! Skjønner godt at du blir trist og lei deg, men også at du prøver å holde maska. Men faktisk, i det tilfellet her, så syns jeg det er lov å si at man syns det er trist at de ikke kan legge alle stridigheter til side én stakkars dag for din skyld - og for familiens. Kanskje de til og med kunne ha godt av å møtes i gledelig anledning hvor uvennskap er "forbudt"; kanskje de husker hvor godt de egentlig trives sammen!
Skjønningen Skrevet 17. februar 2013 #817 Skrevet 17. februar 2013 Jeg har bestemt meg for brudekjole nå, og den blir forhåpentligvis fantastisk ♡ Jeg har bestemt meg for å bestille en custom made kjole fra weddingdressfantasy.com, så dettw skal bli spennende. Lønna kommer i slutten av måneden, så da blir det stas :D Tror jeg du gjør godt i. Jeg kikka på den sida i to år før jeg kjøpte min kjole et annet sted (kun fordi jeg ikke hadde råd til å bestille fra weddingdressfantasy). De kjolene der er etter min mening de vakreste i hele verden.
Gjest Adriane Skrevet 17. februar 2013 #818 Skrevet 17. februar 2013 Jeg har bestemt meg for brudekjole nå, og den blir forhåpentligvis fantastisk ♡ Jeg har bestemt meg for å bestille en custom made kjole fra weddingdressfantasy.com, så dettw skal bli spennende. Lønna kommer i slutten av måneden, så da blir det stas :D Såååå gøy at du også bestiller deg kjole derfra Lunaire! Spennende!
Lunaire Skrevet 17. februar 2013 #819 Skrevet 17. februar 2013 Aller helst ville jeg hatt denne kjolen her, jeg http://www.faeriebrides.com/wedding-gowns-cinderellas-gown.php Kunne gjerne tatt kroppen med på kjøpet
Arkivskap Skrevet 18. februar 2013 #820 Skrevet 18. februar 2013 Takker for sympati. Jeg vil ikke begynne å mase på den. De har jo så gode unnskyldninger for ikke å komme... De begynner å bli gamle og syke må vite... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå