Arkivskap Skrevet 13. februar 2013 #741 Skrevet 13. februar 2013 Lykke til Chiki! Men altså... Vielsen tar sikkert 15 minutter. Så pynte seg "bare" for det liksom... Tror det blir avgjørende hvordan det blir med fotograferinga. Hadde sikkert vært lurt å gjort det på fredagen. Mer ro og fred da. Men jeg tror ikke jeg kommer til å gå rundt i en lykkerus. Har tross alt vært sammen i mange år. Skal da bare skrive under på noen papirer
Gjest lisha Skrevet 13. februar 2013 #742 Skrevet 13. februar 2013 Lykke til Chiki Nå er invitasjonene mine ferdig!! Så de skal sendes iløpet av dagen! Men hjelpes så dyrt det blir med frimerker! invitasjonene våres er 24 g, så går over den vanlige taksten på 20g.. æsj! rimelig dyrt med 15 kr frimerket syns jeg!
pusla Skrevet 13. februar 2013 #743 Skrevet 13. februar 2013 Lykke til i morgen og nyyyt dagen, chiki
Arkivskap Skrevet 13. februar 2013 #744 Skrevet 13. februar 2013 Lykke til Chiki Nå er invitasjonene mine ferdig!! Så de skal sendes iløpet av dagen! Men hjelpes så dyrt det blir med frimerker! invitasjonene våres er 24 g, så går over den vanlige taksten på 20g.. æsj! rimelig dyrt med 15 kr frimerket syns jeg! Mine invitasjoener ble også for tunge for den vanlige taksten. Litt irriterende!
Gjest Kiara! Skrevet 13. februar 2013 #745 Skrevet 13. februar 2013 Våre er også klare! Endelig skal de ut! Krysser fingrene for at de er akkurat 20g. Gikk fint med de to som er sendt ut hvertfall. Utrolig kjekt å endelig ha dette på plass.
skravlus Skrevet 13. februar 2013 #746 Skrevet 13. februar 2013 Ønsker dere en flott dag i morgen, Chiki! Håper du vil gi oss en liten rapport når dere er vel hjemme igjen. Masse lykke til! 1
sofie777 Skrevet 13. februar 2013 #747 Skrevet 13. februar 2013 Snipp Sjekk om det er et konferansehotell i nærheten, de har kanskje konferanserom som kan gjøres om til soverom ved overbooking (jeg har jobbet på et sånt hotell). Spør om dere kan leie det. Understrek at dere bare skal skifte, men ha mulighet til å bruke badet som er der.
Arkivskap Skrevet 13. februar 2013 #748 Skrevet 13. februar 2013 Sjekk om det er et konferansehotell i nærheten, de har kanskje konferanserom som kan gjøres om til soverom ved overbooking (jeg har jobbet på et sånt hotell). Spør om dere kan leie det. Understrek at dere bare skal skifte, men ha mulighet til å bruke badet som er der. Vet det er et hotel rett i nærheten. Må ta en telefon dit sikkert. Tror ikke det er noe konferanserom der, men får sjekke ut. Takk for tips.
Rakkerunge Skrevet 13. februar 2013 #749 Skrevet 13. februar 2013 I morgen er den store dagen, gleder meg sånn! Krysser alt jeg har for at det blir fint vær. Tror til og med vimsette meg har husket alt, har fått skrevet ned det viktigste heldigvis. Henter brudebuketten kl9. Frisøren kommer kl10. Sjåfør med bil kommer kl13.30. Vielsen kl. 14.20, fotografen møter oss her. Så har vi fotograf og bil i 3 timer, og blir kjørt hjem etterpå. Middagen bestemte vi oss for å ta fredagenvsiden vi ikke vet når vi får skiftet, og det er valentinesday og veldig fullbooket i roma. Så må jeg huske passene, viss ikke blir det ingen vielse har heldigvis ordnet backup plan om været er dårlig. Men har vært meldt sol i flere dager, så det må vell gå bra. Skulle ønske jeg var like rolig som kiara pusen Eneste "bekymringen" nå er om det er lurest å vaske håret i kveld, slik jeg ikke må stresse med det i morgen. Det tar så lang tid å få tørt:p Lykke til, Chicki, og til lykke med den store dagen til dere begge Ang håret ville jeg vasket det i kveld, og droppet balsam. Det gjør det lettere for frisør å sette opp håret i morgen ;-)
Rakkerunge Skrevet 13. februar 2013 #750 Skrevet 13. februar 2013 Lykke til Chiki Nå er invitasjonene mine ferdig!! Så de skal sendes iløpet av dagen! Men hjelpes så dyrt det blir med frimerker! invitasjonene våres er 24 g, så går over den vanlige taksten på 20g.. æsj! rimelig dyrt med 15 kr frimerket syns jeg! Relativt dyrt ja, men samtidig ikke en stor post i budsjettet (håper jeg) ;-) Synd at man ikke lenger sparer stort på å sende som B-post. Før var jo det omtrent halve prisen eller noe. Nå er det bare 50 øre billigere pr brev...
Gjest lisha Skrevet 13. februar 2013 #751 Skrevet 13. februar 2013 Relativt dyrt ja, men samtidig ikke en stor post i budsjettet (håper jeg) ;-) Synd at man ikke lenger sparer stort på å sende som B-post. Før var jo det omtrent halve prisen eller noe. Nå er det bare 50 øre billigere pr brev... Nei, det er jo ikke den største posten! men likevel litt surt å betale tett på 500 kr i frimerker syns jeg Hele familien til sambo bor i andre deler av landet, så blir mange vi ikke får muligheten til å levere til selv. tror ikke det var 50 øre i forskjell engang jeg, på A og B post..
Rakkerunge Skrevet 13. februar 2013 #752 Skrevet 13. februar 2013 Nei, det er jo ikke den største posten! men likevel litt surt å betale tett på 500 kr i frimerker syns jeg Hele familien til sambo bor i andre deler av landet, så blir mange vi ikke får muligheten til å levere til selv. tror ikke det var 50 øre i forskjell engang jeg, på A og B post.. Ja jøss, jeg er enig i det Skjønner ikke hvorfor de gidder ha A og B post lenger jeg, når det knapt er noe å spare på det. Idiotisk... ;-)
Gjest chiki Skrevet 13. februar 2013 #753 Skrevet 13. februar 2013 Lykke til, Chicki, og til lykke med den store dagen til dere begge Ang håret ville jeg vasket det i kveld, og droppet balsam. Det gjør det lettere for frisør å sette opp håret i morgen ;-) Har hairextension, små må nesten bruke balsam/kur ytterst, viss ikke blir det så utrolig vanskelig å børste det:p rådførte meg med mamma, hun mente det skulle gå greit så lenge jeg vasket det i dag håper det blir bra:) Tusen takk til allesom har ønsket lykke til:D
Gjest Kiara! Skrevet 13. februar 2013 #754 Skrevet 13. februar 2013 Har hairextension, små må nesten bruke balsam/kur ytterst, viss ikke blir det så utrolig vanskelig å børste det:p rådførte meg med mamma, hun mente det skulle gå greit så lenge jeg vasket det i dag håper det blir bra:) Tusen takk til allesom har ønsket lykke til:D Kjære deg imorgen er du FRUE! Nyt dagen, øyeblikket og ikke minst hverandre! 1
Gjest chiki Skrevet 13. februar 2013 #755 Skrevet 13. februar 2013 Kjære deg imorgen er du FRUE! Nyt dagen, øyeblikket og ikke minst hverandre! Det sal vi gjør:D allerede storkost oss i Roma i en uke. Deilig å være bare kjærester, og i morgen er vi gift:D merker jeg begynner å savne frøkna på to år somer hjemme i norge, så blir litt godt å reise hjem på søndag. Er nok mange sjokkerte da, siden vi ikke har kringkastet giftemålet på facebook enda:p er mest de nærmeste og de på jobb som vet om det
Moderfavn Skrevet 14. februar 2013 #756 Skrevet 14. februar 2013 Ååå! I dag lever jeg litt gjennom chiki, merker jeg. Romantisk Romabryllup på valentines... drømme, drømme.
Gjest chiki Skrevet 14. februar 2013 #757 Skrevet 14. februar 2013 Ååå! I dag lever jeg litt gjennom chiki, merker jeg. Romantisk Romabryllup på valentines... drømme, drømme. I dag bråvåknet jeg av vekkerklokken til de i leiligheten over oss(de har superhøy vekkerklokke!!) kl7 og var sikker på jeg hadde forovet meg. Sov ikke særlig godt frem til halv9 og min ringte:p Solen skinner ute:D har hente brudebuketten som var nydelig ! Snart kommer frisøren, kjenner det kribler i ele kroppen nå av spenning
Moderfavn Skrevet 14. februar 2013 #758 Skrevet 14. februar 2013 Du har vel neppe tid til å titte inn hit mer, men lykke til!!!!
Gjest Adriane Skrevet 14. februar 2013 #759 Skrevet 14. februar 2013 I dag bråvåknet jeg av vekkerklokken til de i leiligheten over oss(de har superhøy vekkerklokke!!) kl7 og var sikker på jeg hadde forovet meg. Sov ikke særlig godt frem til halv9 og min ringte:p Solen skinner ute:D har hente brudebuketten som var nydelig ! Snart kommer frisøren, kjenner det kribler i ele kroppen nå av spenning Kjenner jeg får frysninger av forventning på dine vegne, Chiki! Sååå herlig - om noen få timer er du gift! Ønsker dere en vakker og minneverdig dag, kjære deg,og alt godt for fremtiden! 1
Moderfavn Skrevet 14. februar 2013 #760 Skrevet 14. februar 2013 Min søster ringte nettopp for å fortelle hva de gir oss i bryllupsgave. En fotograf som følger oss gjennom hele dagen. Wow!!! :D Det er helt utrolig bra gjort. De har ikke så romslig økonomi, men er venn med byens nye fotograf, og har klart å få til en vennedeal. Jeg som hadde akseptert at vi måtte ta bilder av hverandre, på rundgang, og med selvutløser utenfor kirken. Nå blir det skikkelige bryllupsbilder på oss likevel. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå