Fanteria Skrevet 11. februar 2013 #681 Skrevet 11. februar 2013 Litt teit å lage en egen post; men.... I dag fikk vi bekreftet at vigsler gjennom sosialhumanistene er i orden!! Vi gifter oss 29. juni kl 15:00 4
Fanteria Skrevet 11. februar 2013 #682 Skrevet 11. februar 2013 Ikke at vi ikke vil ha de der, men det er andre venner jeg ville prioritert før dem. Dessuten får jeg prestasjonsangst for vår gjesteliste, for folk har tydligvis ulike på preferanser på hvem som skal inviteres. Hva om jeg har flere venner som tror de skal bli invitert, men som jeg overhodet ikke har tenkt på!! Anonym poster: e4d05aa8f3f41d13052360af9821da04 Det problemet har vi også møtt. Vi har i utgangspunktet mange venner. Men vanskelig å sette en grense. Ikke fullt så gøy at noen finner på å invitere seg selv. Absolutt ikke gøy når vi må si nei
Gjest Kiara! Skrevet 11. februar 2013 #683 Skrevet 11. februar 2013 Litt teit å lage en egen post; men.... I dag fikk vi bekreftet at vigsler gjennom sosialhumanistene er i orden!! Vi gifter oss 29. juni kl 15:00 Akkurat samme som oss! 1
liv Skrevet 11. februar 2013 #684 Skrevet 11. februar 2013 3 mnd igjen til bryllupet i dag Det meste er i boks, men må få ut invitasjonene. De er laget og ligger i klare, bare få kjøpt konvolutter igjen. 1
Ea_ Skrevet 11. februar 2013 #685 Skrevet 11. februar 2013 Litt teit å lage en egen post; men.... I dag fikk vi bekreftet at vigsler gjennom sosialhumanistene er i orden!! Vi gifter oss 29. juni kl 15:00 Gratulerer! Vi skal også bruke sosialhumanistene (men innen da har de vel skiftet navn, jeg er spent på hva det nye navnet blir..) Jeg har veldig godt inntrykk av dem! Kan jeg spørre deg om hvordan dere har lagt opp selve sermonien rundt selve vielsen?
pusla Skrevet 11. februar 2013 #686 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Litt teit å lage en egen post; men.... I dag fikk vi bekreftet at vigsler gjennom sosialhumanistene er i orden!! Vi gifter oss 29. juni kl 15:00 Så gøy med dato da Jeg sitter og kikker på bilder av kaker som ei venninne har laga, hun har kakepynting som hobby. Og har sagt hun kan hjelpe meg med bryllupskake. Vi tenkte vel egentlig å ikke ha noen spesiell bryllupskake, men må si jeg blir mer positiv når jeg ser at det er innenfor rekkevidde Endret 11. februar 2013 av pusla
Gjest Daenerys Skrevet 11. februar 2013 #687 Skrevet 11. februar 2013 Litt teit å lage en egen post; men.... I dag fikk vi bekreftet at vigsler gjennom sosialhumanistene er i orden!! Vi gifter oss 29. juni kl 15:00 Kan jeg bare spørre, holder det om én er medlem for å kunne bestille vielse gjennom sosialhumanistene?
Ea_ Skrevet 11. februar 2013 #688 Skrevet 11. februar 2013 Kan jeg bare spørre, holder det om én er medlem for å kunne bestille vielse gjennom sosialhumanistene? Ja, man kan til og med bruke dem om ingen er medlem, men da kan man ikke booke før 60 dager før. Her får du svar på det meste: http://www.sosialhumanistene.no/vigselfaq.php
Gjest Daenerys Skrevet 11. februar 2013 #689 Skrevet 11. februar 2013 Ja, man kan til og med bruke dem om ingen er medlem, men da kan man ikke booke før 60 dager før. Her får du svar på det meste: http://www.sosialhum...o/vigselfaq.php Det var slik det var ja Vet ikke om jeg tør sjanse på 60 dager da Takk for link!
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2013 #690 Skrevet 11. februar 2013 Jeg har brukt Vistaprint til personlig kalender i gave til mannen i huset. Greit og effektivt. Det eneste du må huske på er at det må fortolles (eller, det er vel kanskje merverdiavgift som legges på?). I alle tilfeller må du huske å legge på den summen på totalsummen i kassa, så slipper du å bruke tusen kroner der, og ekstra penger i fortolling, hvis du har en maksgrense. Trykksaker skal være både toll- og momsfritt! Anonym poster: 3d16dbdebf5c44ef025318f8adab39a0
Carline Skrevet 11. februar 2013 #691 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Puh... Vært på brudevalstime i dag og fått litt angst!! Kjenner at vi ikke er to naturlige dansere..... Vel, vel. Under to uker igjen, så det er vel bare å øve hver kveld Endret 11. februar 2013 av Carline
Fanteria Skrevet 11. februar 2013 #692 Skrevet 11. februar 2013 Vi er begge medlemmer. Ingen av oss som er døpt og dette var veldig riktig for oss Vi har ikke møtt vigsler enda, kun fått utdelt hvem som skal vie oss. Kan oppdatere dere når tiden nærmer seg og vi vet mer Datoen visste jeg var den samme Kiara, men skal dere også vies av Sosialhumanistene?
Evie Skrevet 11. februar 2013 #693 Skrevet 11. februar 2013 Valstime ja. Det bør vi og. Hvor tar dere timer? Noen som har tips i oslo området? Puh... Vært på brudevalstime i dag og fått litt angst!! Kjenner at vi ikke er to naturlige dansere..... Vel, vel. Under to uker igjen, så det er vel bare å øve hver kveld
Lunaire Skrevet 11. februar 2013 #694 Skrevet 11. februar 2013 Trykksaker skal være både toll- og momsfritt! Anonym poster: 3d16dbdebf5c44ef025318f8adab39a0 Hmm, jeg bestilte et par bildekalendere og et par nøkkelringer, og de kom i hvertfall i oppkrav. Kanskje vanlig print ikke faller under den kategorien, i såfall er det jo ikke så ille
Gjest Adriane Skrevet 11. februar 2013 #695 Skrevet 11. februar 2013 Kan si at bryllupsnerver går i bølger. Jeg var ganske rolig dagen før, men sov likevel rundt en time den natta... Jeg er forøvrig meget fornøyd WeddingDressFantasy kunde, så om du lurer på noe kan du gjerne spørre Lunaire^_^ Adriane og jeg har har hatt jevnlig kommunikasjon siden hun fant kjolen sin der;) Dette vil jeg bare understøtte til fulle! Amens har vært fantastisk å spørre til råds og "sparre" med underveis - herlig jente Jeg er også særdeles fornøyd Weddingdressfantasy.com-kunde, som du sikkert har fått med deg
Gjest Adriane Skrevet 11. februar 2013 #696 Skrevet 11. februar 2013 Karoline? Jeg trodde du het Petalouda og var russisk. lol Anonym poster: c4adeb2125a468e8c32a75df9a56c24d hi hi Petalouda betyr sommerfugl på gresk Det visste jeg faktisk, men bare fordi jeg googlet Petalouda for en stund tilbake, og mistenkte at det hadde noe med sommerfugl å gjøre, siden du hele tiden har hatt avatar med sommerfugl(er). Mener også å ha plukket opp underveis at du er svært glad i sommerfugler, so it all made sense
Gjest Adriane Skrevet 11. februar 2013 #697 Skrevet 11. februar 2013 Litt teit å lage en egen post; men.... I dag fikk vi bekreftet at vigsler gjennom sosialhumanistene er i orden!! Vi gifter oss 29. juni kl 15:00 Så koselig, og så deilig å ha det på plass! (og overhodet ikke teit å lage egen post om - i denne tråden deler vi alt! ) 1
Gjest Adriane Skrevet 11. februar 2013 #698 Skrevet 11. februar 2013 3 mnd igjen til bryllupet i dag Det meste er i boks, men må få ut invitasjonene. De er laget og ligger i klare, bare få kjøpt konvolutter igjen. Tida flyr! Jeg kjenner jeg begynner å bli litt sånn smånervøs, nå som det er under seks måneder igjen. Mon tro hvordan jeg er når det bare er tre måneder igjen... Godt at dere har det meste i boks, og blir nok godt å få ut invitasjonene også
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2013 #699 Skrevet 12. februar 2013 Det er vel det som er naturlig AB. Det er hvertfall det vi gjør Bare lurte fordi jeg har ikke fått invitasjon fra en venninne, men en annen venninne har. Det er ikke en nær venninne så hadde egentlig ikke forventet å bli bedt, men ble bedt på utdrikningslaget og trodde det var en selvfølge å også være bedt i selve bryllupet da... Det er jo bare 7-8 jenter som er bedt i utdrikningslaget. Anonym poster: 2f688d88d5ea967eb506b529fc962879
pusla Skrevet 12. februar 2013 #700 Skrevet 12. februar 2013 Bare lurte fordi jeg har ikke fått invitasjon fra en venninne, men en annen venninne har. Det er ikke en nær venninne så hadde egentlig ikke forventet å bli bedt, men ble bedt på utdrikningslaget og trodde det var en selvfølge å også være bedt i selve bryllupet da... Det er jo bare 7-8 jenter som er bedt i utdrikningslaget. Anonym poster: 2f688d88d5ea967eb506b529fc962879 Jeg har vært i utdrikningslag uten å være bedt i bryllupet. Men da visste jeg om det på forhånd. Tror det er vanlig å sende alle invitasjonene sammen ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå