Tarzani Skrevet 9. februar 2013 #641 Skrevet 9. februar 2013 ja, Adriane, nå er det på høy tid å oppdatere oss!! Håper den var like perfekt som du håpte på
Petalouda Skrevet 9. februar 2013 #642 Skrevet 9. februar 2013 nemlig!! man er jo spent her må vite .....
Tarzani Skrevet 10. februar 2013 #643 Skrevet 10. februar 2013 Uff, jeg begynner å bli lei! Planlegging av store fester og gjennomførte detaljer har aldri helt vært min ting.. Nå sliter jeg med invitasjonene.. Kunne tenkt meg å bare hatt et enkelt kort uten bilder og blonder, bare med tekst. Enkelt og greit. Men hvor skal jeg lete? Vet at dersom jeg hadde vært hakket flinkere så kunne jeg laget dette selv, men mangel på tid (og interesse) gjør at jeg ikke orker Noen som har tips? Har vært på de vanlige fotobutikkene på nett, men der er det bare svære, firesiders kort med masse bilder og dill. Har aldri i mitt liv fått en bryllupsinvitasjon heller, så vet liksom ikke hva jeg synes er fint..
Gjest Kiara! Skrevet 10. februar 2013 #644 Skrevet 10. februar 2013 Uff, jeg begynner å bli lei! Planlegging av store fester og gjennomførte detaljer har aldri helt vært min ting.. Nå sliter jeg med invitasjonene.. Kunne tenkt meg å bare hatt et enkelt kort uten bilder og blonder, bare med tekst. Enkelt og greit. Men hvor skal jeg lete? Vet at dersom jeg hadde vært hakket flinkere så kunne jeg laget dette selv, men mangel på tid (og interesse) gjør at jeg ikke orker Noen som har tips? Har vært på de vanlige fotobutikkene på nett, men der er det bare svære, firesiders kort med masse bilder og dill. Har aldri i mitt liv fått en bryllupsinvitasjon heller, så vet liksom ikke hva jeg synes er fint.. Vistaprint eller noe slikt tror jeg det heter. Sett det bort å ikke ha det liggende over deg. Hvis ikke får du sende meg en mld skal jeg sette deg i kontakt med min invitasjons-engel hun lager alt uten at jeg trenger å gjøre noe.
Tarzani Skrevet 10. februar 2013 #645 Skrevet 10. februar 2013 men er ikke det ekstremt dyrt å få andre til å gjøre det? Vi trenger jo ca 80 invitasjoner, så det kan fort bli dyrt også..
Gjest Kiara! Skrevet 10. februar 2013 #646 Skrevet 10. februar 2013 Det blir så dyrt som du vil ha det et min erfaring. Skal du ha perlemorskimmer papir, trykte konvolutter, en spesiell farge, detaljrike vedlegg + + + blir det dyrt, men da gjør man det dyrt. Men skal du ha 80stk hadde jeg satset på http://www.vistaprint.no der kan du jo få alt for godt under tusenlappen, det er "billig" for så mange å du slipper jobben selv.
Tarzani Skrevet 10. februar 2013 #647 Skrevet 10. februar 2013 Er 1000 jeg har satt som max på invitasjonene.. Får ta meg en tur innom vistaprint og se om jeg finner ut av det Gleder meg sånn til de er sendt! Da du sendte dine, skrev du navn og nr til toastmaster i invitasjonen? Er det vanlig?
pusla Skrevet 10. februar 2013 #648 Skrevet 10. februar 2013 Tanzani: jeg skjønner innmar godt hva du mener, for vi er jo igrunn veldig der at vi ikke vil ha masse dill vi heller. Endte opp med å kjøpe på kortbutikken.no. Det ble ikke sånn kjempebillig i lengden, men det velger du jo litt sjøl og. De har masse p velge i der, både enkle og mer detaljerte. Vi ble veldig fornøyd. Inkl frakta betalte vi vel 600 kr for 30 invitasjoner.
pusla Skrevet 10. februar 2013 #649 Skrevet 10. februar 2013 Vistaprint er sikkert lurt ja, de er rimelige
Gjest Kiara! Skrevet 10. februar 2013 #650 Skrevet 10. februar 2013 Jeg er redd for at de vi har spurt om slike tjenester som er våre venner skal føle det som et mas... så jeg satte bare opp mitt eget telefonnummer og mailadresse til vår felleskonto. Men jeg tror og mener det er ganske vanlig, evt sett opp en mail. Vi får lage vårt eget speakerscorner i teltet å ta talene der og da.
liv Skrevet 10. februar 2013 #651 Skrevet 10. februar 2013 Vi skrev ikke telefon nr eller noe sånt men alle inviterte har det fra før da det bare er nær familie
Gjest lisha Skrevet 10. februar 2013 #652 Skrevet 10. februar 2013 æsj, idag er jeg lei alt som har med bryllup å gjøre! MEGALEI!! får håpe denne følelsen går fort over, så jeg får gjort ferdig innbydelsene og sendt de av sted..
Tarzani Skrevet 10. februar 2013 #653 Skrevet 10. februar 2013 Det er sånn jeg har det også, lisha!! Kunne ønske mannen i huset hadde litt mer interesse for planleggingen.. Han sier bare at det beste resultatet får vi om jeg gjør nøyaktig det jeg føler er bra.. hehe..
Fanteria Skrevet 10. februar 2013 #654 Skrevet 10. februar 2013 Jeg skulle ønske JEG hadde litt mer interesse :/ all energi har gått til jobb. Men jeg er så heldig at kjæresten har tatt kontakt med kokker og ordnet møte med de, vært i kontakt med musiker så den posten ser ut til å være i boks, han har funnet hotell til bryllupsreisen og tatt kontakt med vigsler. Jeg er så takknemlig for at han har vist interesse! Det er godt å være to om alt. Nå er det invitasjonene vi plundrer med. De må jo ut snart!
Lunaire Skrevet 10. februar 2013 #655 Skrevet 10. februar 2013 Jeg har brukt Vistaprint til personlig kalender i gave til mannen i huset. Greit og effektivt. Det eneste du må huske på er at det må fortolles (eller, det er vel kanskje merverdiavgift som legges på?). I alle tilfeller må du huske å legge på den summen på totalsummen i kassa, så slipper du å bruke tusen kroner der, og ekstra penger i fortolling, hvis du har en maksgrense.
pusla Skrevet 10. februar 2013 #656 Skrevet 10. februar 2013 Å gå litt lei har jeg skjønt er helt normalt. Jeg synes vi har fått skikkelig fart på flere ting i det siste og nå er det ikke sånn kjempemasse stort som står igjen. Eller jo, endel å tenke på såklart, men synes vi har kontroll og til uka er det bare fire måneder igjen
Arkivskap Skrevet 11. februar 2013 #657 Skrevet 11. februar 2013 Vi begynner å få masse påmeldinger nå, da fristen vår snart går ut. Det er faktisk litt slitsomt psykisk. Jeg blir glad når jeg får hyggelige tilbakemeldinger på opplegget vårt og at folk kommer. Samtidig så er det noen jeg forventer skal komme, som ikke har latt høre fra seg enda. Merker jeg er spent!
Gjest Adriane Skrevet 11. februar 2013 #658 Skrevet 11. februar 2013 Ja, det er jo egentlig et haaaaav av tid til. Men etter å ha kikket litt på noen lokaler og hørt at de allerede har booket halvparten av helgene neste sommer ( ) fikk jeg litt angst. Ser for meg bryllupsmiddag på Mækkern Når lokaler er på plass, skal jeg puste med magen igjen. Hihi Edit: La til et mellomrom.. hehe Ojsann, ja, da kan jeg skjønne du blir litt stresset ang det med lokaler iallfall
Gjest Adriane Skrevet 11. februar 2013 #659 Skrevet 11. februar 2013 Men halloooo, har du prøvd kjolen eller .... ??? ja, Adriane, nå er det på høy tid å oppdatere oss!! Håper den var like perfekt som du håpte på nemlig!! man er jo spent her må vite ..... Hehe, beklager at jeg ikke har oppdatert dere i løpet av helga - har ikke hatt tid til å være inne på forumet, travel helg Jeg har ikke fått prøvd den skikkelig ennå, igjenknytt og alt. Forloveren min bor ca 3 timer unna meg, og jeg har ikke lyst til at samboeren min skal være den som hjelper meg med å få prøvd kjolen ordentlig. Han har sett kjolen, men det er jo noe annet å se kjolen med meg inni Akkurat det vil jeg gjerne spare til den store dagen Jeg kunne spurt svigerinne eller svigermor eller noe, men egentlig vil jeg jo ikke at de heller skal se kjolen før bryllupet. Såååå.... jeg må få fatt i noen som kan hjelpe meg, som ikke gjør noe at ser kjolen og meg inni, haha Men jeg har altså prøvd kjolen uten å få knytt den igjen, og jeg ser at den passer, men man ser jo uansett ikke skikkelig før den er knytt og snurpet igjen
Gjest Adriane Skrevet 11. februar 2013 #660 Skrevet 11. februar 2013 Uff, jeg begynner å bli lei! Planlegging av store fester og gjennomførte detaljer har aldri helt vært min ting.. Nå sliter jeg med invitasjonene.. Kunne tenkt meg å bare hatt et enkelt kort uten bilder og blonder, bare med tekst. Enkelt og greit. Men hvor skal jeg lete? Vet at dersom jeg hadde vært hakket flinkere så kunne jeg laget dette selv, men mangel på tid (og interesse) gjør at jeg ikke orker Noen som har tips? Har vært på de vanlige fotobutikkene på nett, men der er det bare svære, firesiders kort med masse bilder og dill. Har aldri i mitt liv fått en bryllupsinvitasjon heller, så vet liksom ikke hva jeg synes er fint.. Jeg ser du har fått tips om Vistaprint. Jeg kan også slå et slag for Optimalprint - de har alt fra enkle ensides invitasjoner til 4 siders med bilder i alle bauger og kanter, hehe De er heller ikke ille på pris, og de holder til i Norge
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå