pusla Skrevet 8. februar 2013 #621 Skrevet 8. februar 2013 Adriane : *venter utålmodig på kjoleprøveresultat* Tipset er notert
Arkivskap Skrevet 8. februar 2013 #622 Skrevet 8. februar 2013 Nesten samme situasjon her, faktisk. Venninna mi vet ar vi skulle gifte oss da, men ikke at hun ville bli invitert tror jeg. Kjenner jeg hadde håpet på en rask respons fra henne, men det kommer vel. (jeg som klikket på liker, det ble litt feil...) Syns sånn er litt trist. Jeg tar meg iallefall litt nær av det. Men så skjønner jeg at mitt bryllup ikke trenger å være årets høydepunkt for alle inviterte da (såpass har jeg lært av å lese her inne).
pusla Skrevet 8. februar 2013 #623 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Arkivskap: sånn har jeg også skjønt at jeg må tenke - at dette er jo mye mer viktig for meg enn de rundt oss. Og jeg har jo selv fått mange bryllupsinvitasjoner, tenkt “så koselig“ og sjekka svarfristen, liksom. Endret 8. februar 2013 av pusla
Petalouda Skrevet 8. februar 2013 #624 Skrevet 8. februar 2013 Vi sendte ut for snart en måned siden, og det er maaange vi ikke har hørt et ord ifra ... men sånn er nå enkelte folk igrunn nå er kjæresten og henter gifteringene våre hos gullsmeden etter gravering, krysser fingre for at de er blitt perfekte !! 1
Gjest Adriane Skrevet 8. februar 2013 #625 Skrevet 8. februar 2013 ååå, Adriane! Jeg er så misunnelig! Jeg har ikke bestilt min kjole engang. hehe.. Jeg bare drømmer om dagen da min kjole kommer! Kjenner også til problemet med unger i veien! Jeg har svart hund i tillegg, så her måtte jeg nesten ha forlatt huset for å kunne prøve brudekjole har du kjøpt sko også? Hehe, akkurat nå er jeg veldig glad vi verken har hund eller katt Ja, jeg har kjøpt sko og underskjørt (men kan se ut som underskjørtet er overflødig) Har du fått kjole tilsendt fra nettbutikk, eller omsydd fra salong? Kjenner jeg må smile litt når du er så entusiastisk. Det smitter :D Tilsendt fra salong i New Jersey faktisk, men bestilt via deres nettside ja Fantastisk service og oppfølging, overkommelige priser uten å være mistenkelig billig, og kjolen er helt utrolig nydelig. Fikk også kun forenklet tollgebyr, så det ble bare litt over 400 ekstra å betale for å få den inn i landet. Jeg skylder Amens - en annen bruker her inne - stor takk for å ha tipset om denne salongen! Hehe, så hyggelig at gleden og entusiasmen smitter da! Nå gleder jeg meg enormt til å få hjelp til å prøve kjolen skikkelig, ikke bare sånn at den henger og slenger liksom, haha 1
Gjest Adriane Skrevet 8. februar 2013 #626 Skrevet 8. februar 2013 Vi sendte ut for snart en måned siden, og det er maaange vi ikke har hørt et ord ifra ... men sånn er nå enkelte folk igrunn nå er kjæresten og henter gifteringene våre hos gullsmeden etter gravering, krysser fingre for at de er blitt perfekte !! Var ringene perfekte? Spennende å høre
Lunaire Skrevet 8. februar 2013 #627 Skrevet 8. februar 2013 Ahh, stemmer jo det, Adriane! Så i en annen tråd at noen ventet på kjole derfra, men gikk meg hus forbi at det var deg. Jeg er også fristet til å kjøpe kjole derfra, så det er jo kjempeflott å høre at du er så fornøyd )
Tarzani Skrevet 9. februar 2013 #628 Skrevet 9. februar 2013 Vi sendte ut for snart en måned siden, og det er maaange vi ikke har hørt et ord ifra ... men sånn er nå enkelte folk igrunn nå er kjæresten og henter gifteringene våre hos gullsmeden etter gravering, krysser fingre for at de er blitt perfekte !! Når var det dere skulle gifte dere? Spennende med gifteringene, håper de er akkurat som dere har ønsket!
Tarzani Skrevet 9. februar 2013 #629 Skrevet 9. februar 2013 I går fikk jeg kjøpt meg underskjørt, sko og tiara Yeeey Idag tenker jeg å få bestilt invitasjonene.. Er vel på tide å få sendt dem ut. Skal invitere 100 personer og bryllupet er i fellesferien.. Så må få gitt ut beskjed fortere enn svint Har dere opplevd at mange sier det ikke passer å komme? Er så spent på tilbakemeldingene jeg!
Petalouda Skrevet 9. februar 2013 #630 Skrevet 9. februar 2013 Gifteringene våre er perfeeeeeekte !!! Hipp hipp hurra, vi er kjempefornøyde !!! 2
pilutta_ Skrevet 9. februar 2013 #631 Skrevet 9. februar 2013 Min første post, folkens! Etter å ha snoket rundt på bryllupsforumet her i noen uker, var det vel på tide å registrere seg. Gifter meg i 2014, og har ikke én ting i boks. Uæh
pusla Skrevet 9. februar 2013 #632 Skrevet 9. februar 2013 Hei pilutta! Du har god tid til 2014, så bare å puste med magen
Kalbakk85 Skrevet 9. februar 2013 #633 Skrevet 9. februar 2013 Vi har fotograf i boks! Vi får heldags for rundt 10.000 kroner. Noe jeg er veldig fornøyd med. Jeg kjenner hun som skal ta bildene litt fra før, og har sett mange eksempeler på at hun er veldig dyktig
Gjest Daenerys Skrevet 9. februar 2013 #634 Skrevet 9. februar 2013 Min første post, folkens! Etter å ha snoket rundt på bryllupsforumet her i noen uker, var det vel på tide å registrere seg. Gifter meg i 2014, og har ikke én ting i boks. Uæh Jeg har heller ingenting i boks
Gjest Adriane Skrevet 9. februar 2013 #635 Skrevet 9. februar 2013 Ahh, stemmer jo det, Adriane! Så i en annen tråd at noen ventet på kjole derfra, men gikk meg hus forbi at det var deg. Jeg er også fristet til å kjøpe kjole derfra, så det er jo kjempeflott å høre at du er så fornøyd ) Jepp, det var meg Og jeg kan absolutt anbefale den salongen på det sterkeste!
Gjest Adriane Skrevet 9. februar 2013 #636 Skrevet 9. februar 2013 Gifteringene våre er perfeeeeeekte !!! Hipp hipp hurra, vi er kjempefornøyde !!! Sååå koselig å høre, Petalouda!
Gjest Adriane Skrevet 9. februar 2013 #637 Skrevet 9. februar 2013 Min første post, folkens! Etter å ha snoket rundt på bryllupsforumet her i noen uker, var det vel på tide å registrere seg. Gifter meg i 2014, og har ikke én ting i boks. Uæh Velkommen Hehe, ta det heeeelt med ro - du har god tid! Vi gifter oss i august i år, og det er mye som ikke er på plass ennå. Så jeg burde kanskje begynne å bli småstressa, hehe, men det tar jeg med knusende ro gitt
Ea_ Skrevet 9. februar 2013 #638 Skrevet 9. februar 2013 Min første post, folkens! Etter å ha snoket rundt på bryllupsforumet her i noen uker, var det vel på tide å registrere seg. Gifter meg i 2014, og har ikke én ting i boks. Uæh Velkommen! Jeg skal også gifte meg i 2014 og har noen av de store tingene i boksen (vigsler/lokale/fotograf), men resten blir litt sånn av og til når jeg har ånden over meg.
pilutta_ Skrevet 9. februar 2013 #639 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Velkommen! Jeg skal også gifte meg i 2014 og har noen av de store tingene i boksen (vigsler/lokale/fotograf), men resten blir litt sånn av og til når jeg har ånden over meg. Ja, jeg rotet meg borti 2014-brud-tråden, og der var det jamen mange som hadde lokaler og kirke i boks Hehe. Men vi er på saken iallefall! Velkommen Hehe, ta det heeeelt med ro - du har god tid! Vi gifter oss i august i år, og det er mye som ikke er på plass ennå. Så jeg burde kanskje begynne å bli småstressa, hehe, men det tar jeg med knusende ro gitt Ja, det er jo egentlig et haaaaav av tid til. Men etter å ha kikket litt på noen lokaler og hørt at de allerede har booket halvparten av helgene neste sommer ( ) fikk jeg litt angst. Ser for meg bryllupsmiddag på Mækkern Når lokaler er på plass, skal jeg puste med magen igjen. Hihi Edit: La til et mellomrom.. hehe Endret 9. februar 2013 av pilutta_
Petalouda Skrevet 9. februar 2013 #640 Skrevet 9. februar 2013 Men halloooo, har du prøvd kjolen eller .... ??? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå