Gå til innhold

Bryllupsskravling

Gjest 2013 bryllup

Fremhevede innlegg

Skrevet

Adriane :

duct_tape_kid_to_wall.jpg

*venter utålmodig på kjoleprøveresultat*

:ler:

Tipset er notert ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten samme situasjon her, faktisk. Venninna mi vet ar vi skulle gifte oss da, men ikke at hun ville bli invitert tror jeg. Kjenner jeg hadde håpet på en rask respons fra henne, men det kommer vel.

(jeg som klikket på liker, det ble litt feil...)

Syns sånn er litt trist. Jeg tar meg iallefall litt nær av det. Men så skjønner jeg at mitt bryllup ikke trenger å være årets høydepunkt for alle inviterte da (såpass har jeg lært av å lese her inne).

Skrevet (endret)

Arkivskap: sånn har jeg også skjønt at jeg må tenke - at dette er jo mye mer viktig for meg enn de rundt oss. Og jeg har jo selv fått mange bryllupsinvitasjoner, tenkt “så koselig“ og sjekka svarfristen, liksom.

Endret av pusla
Skrevet

Vi sendte ut for snart en måned siden, og det er maaange vi ikke har hørt et ord ifra ... men sånn er nå enkelte folk igrunn :)

nå er kjæresten og henter gifteringene våre hos gullsmeden etter gravering, krysser fingre for at de er blitt perfekte !! :)

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

ååå, Adriane! Jeg er så misunnelig! Jeg har ikke bestilt min kjole engang. hehe.. Jeg bare drømmer om dagen da min kjole kommer! Kjenner også til problemet med unger i veien! Jeg har svart hund i tillegg, så her måtte jeg nesten ha forlatt huset for å kunne prøve brudekjole :fnise:

har du kjøpt sko også?

Hehe, akkurat nå er jeg veldig glad vi verken har hund eller katt ;)

Ja, jeg har kjøpt sko og underskjørt (men kan se ut som underskjørtet er overflødig)

Har du fått kjole tilsendt fra nettbutikk, eller omsydd fra salong? Kjenner jeg må smile litt når du er så entusiastisk. Det smitter :D

Tilsendt fra salong i New Jersey faktisk, men bestilt via deres nettside ja :) Fantastisk service og oppfølging, overkommelige priser uten å være mistenkelig billig, og kjolen er helt utrolig nydelig. Fikk også kun forenklet tollgebyr, så det ble bare litt over 400 ekstra å betale for å få den inn i landet. Jeg skylder Amens - en annen bruker her inne - stor takk for å ha tipset om denne salongen! :jepp:

Hehe, så hyggelig at gleden og entusiasmen smitter da! :laugh: Nå gleder jeg meg enormt til å få hjelp til å prøve kjolen skikkelig, ikke bare sånn at den henger og slenger liksom, haha :fnise:

• Liker 1
Gjest Adriane
Skrevet

Vi sendte ut for snart en måned siden, og det er maaange vi ikke har hørt et ord ifra ... men sånn er nå enkelte folk igrunn :)

nå er kjæresten og henter gifteringene våre hos gullsmeden etter gravering, krysser fingre for at de er blitt perfekte !! :)

Var ringene perfekte? Spennende å høre :)

Skrevet

Ahh, stemmer jo det, Adriane! Så i en annen tråd at noen ventet på kjole derfra, men gikk meg hus forbi at det var deg. Jeg er også fristet til å kjøpe kjole derfra, så det er jo kjempeflott å høre at du er så fornøyd :))

Skrevet

Når var det dere skulle gifte dere? Spennende med gifteringene, håper de er akkurat som dere har ønsket!

Skrevet

I går fikk jeg kjøpt meg underskjørt, sko og tiara :) Yeeey :biggrin:

Idag tenker jeg å få bestilt invitasjonene.. Er vel på tide å få sendt dem ut. Skal invitere 100 personer og bryllupet er i fellesferien.. Så må få gitt ut beskjed fortere enn svint :) Har dere opplevd at mange sier det ikke passer å komme? Er så spent på tilbakemeldingene jeg!

Skrevet

Gifteringene våre er perfeeeeeekte !!! Hipp hipp hurra, vi er kjempefornøyde !!!

• Liker 2
Skrevet

Min første post, folkens! :) Etter å ha snoket rundt på bryllupsforumet her i noen uker, var det vel på tide å registrere seg.

Gifter meg i 2014, og har ikke én ting i boks. Uæh :)

Skrevet

Hei pilutta! Du har god tid til 2014, så bare å puste med magen :)

Skrevet

Vi har fotograf i boks! Vi får heldags for rundt 10.000 kroner. Noe jeg er veldig fornøyd med. Jeg kjenner hun som skal ta bildene litt fra før, og har sett mange eksempeler på at hun er veldig dyktig :)

Gjest Daenerys
Skrevet

Min første post, folkens! :) Etter å ha snoket rundt på bryllupsforumet her i noen uker, var det vel på tide å registrere seg.

Jeg har heller ingenting i boks :)

Gjest Adriane
Skrevet

Ahh, stemmer jo det, Adriane! Så i en annen tråd at noen ventet på kjole derfra, men gikk meg hus forbi at det var deg. Jeg er også fristet til å kjøpe kjole derfra, så det er jo kjempeflott å høre at du er så fornøyd :))

Jepp, det var meg :) Og jeg kan absolutt anbefale den salongen på det sterkeste! :jepp:

Gjest Adriane
Skrevet

Gifteringene våre er perfeeeeeekte !!! Hipp hipp hurra, vi er kjempefornøyde !!!

Sååå koselig å høre, Petalouda! :klemmer:

Gjest Adriane
Skrevet

Velkommen ;)

Hehe, ta det heeeelt med ro - du har god tid! ;) Vi gifter oss i august i år, og det er mye som ikke er på plass ennå. Så jeg burde kanskje begynne å bli småstressa, hehe, men det tar jeg med knusende ro gitt ;)

Skrevet

Velkommen! :biggrin: Jeg skal også gifte meg i 2014 og har noen av de store tingene i boksen (vigsler/lokale/fotograf), men resten blir litt sånn av og til når jeg har ånden over meg.

Skrevet (endret)

Velkommen! :biggrin: Jeg skal også gifte meg i 2014 og har noen av de store tingene i boksen (vigsler/lokale/fotograf), men resten blir litt sånn av og til når jeg har ånden over meg.

Ja, jeg rotet meg borti 2014-brud-tråden, og der var det jamen mange som hadde lokaler og kirke i boks ;) Hehe. Men vi er på saken iallefall!

Velkommen ;)

Hehe, ta det heeeelt med ro - du har god tid! ;) Vi gifter oss i august i år, og det er mye som ikke er på plass ennå. Så jeg burde kanskje begynne å bli småstressa, hehe, men det tar jeg med knusende ro gitt ;)

Ja, det er jo egentlig et haaaaav av tid til. Men etter å ha kikket litt på noen lokaler og hørt at de allerede har booket halvparten av helgene neste sommer ( :sjokkert: ) fikk jeg litt angst. Ser for meg bryllupsmiddag på Mækkern ;)

Når lokaler er på plass, skal jeg puste med magen igjen. Hihi :)

Edit: La til et mellomrom.. hehe

Endret av pilutta_
Skrevet

Men halloooo, har du prøvd kjolen eller .... ???

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...