Gjest Adriane Skrevet 7. februar 2013 #583 Skrevet 7. februar 2013 Adriane: så du skal ha bukett på dagen for festen også? Pga bildene tenker du da? Jeg tror jeg dropper blomster på festen, men så skal jo ikke vi ha noen stor fest og jeg tenker liksom at ingen sikkert gidder å ta bilder Nå har jeg fått bestilt bordpynt! Det tar nå form Ja, på festen pga vi da har proff fotograf som skal ta både bilder av oss, forlovere etc, men også gjennom dagen. Da syns jeg at det blir riktig å ha bukett den dagen På vielsesdagen blir det bare oss og forlovere, og en venn som tar bilder. Derfor tenker jeg at den dagen holder det kanskje å bare ha et par liljer eller noe sånt? Så deilig at bordpynt er på plass - det er så godt hver gang det faller på plass en brikke i dette puslespillet for noen nydelige små vidunderligheter den øverste var alldeles praktfull, hva er de små blåaktige stjerneblomstene ... ? Ikke sant? Jeg liker den øverste spesielt godt! Jeg tror de små stjernblomst-greiene rett og slett er noe sånn dekorgreier, og ikke ekte blomster? Den første du viste, Adriane, var virkelig nydelig! Ikke sant? Jeg syns den er vidunderlig flott, og heller så absolutt mest mot noe sånt (forutsatt at den lokale blomsterhandleren kan levere noe sånt)
Gjest Adriane Skrevet 7. februar 2013 #584 Skrevet 7. februar 2013 For en herlig markblomstbukett, Petalouda! Du kan jo faktisk ha markblomster du, for midt i juli bør det jo være fullt mulig å finne masse vakre markblomster. Når vi er et stykke ut i august derimot, er dessverre mange av markblomstene relativt utblomstret og "slitne". Jeg har sikkert nevnt dette før på forumet her, men min absolutte perfekte bukett ville bestått av bare, eller iallfall i stor del, av liljekonvall. Det er en av de vakreste blomstene jeg vet om - har alltid elsket liljekonvall. Men august er definitivt ikke måneden for den vakre blomsten, dessverre 1
Petalouda Skrevet 7. februar 2013 #585 Skrevet 7. februar 2013 For en herlig markblomstbukett, Petalouda! Du kan jo faktisk ha markblomster du, for midt i juli bør det jo være fullt mulig å finne masse vakre markblomster. Når vi er et stykke ut i august derimot, er dessverre mange av markblomstene relativt utblomstret og "slitne". Jeg har sikkert nevnt dette før på forumet her, men min absolutte perfekte bukett ville bestått av bare, eller iallfall i stor del, av liljekonvall. Det er en av de vakreste blomstene jeg vet om - har alltid elsket liljekonvall. Men august er definitivt ikke måneden for den vakre blomsten, dessverre Jeg tror faktisk at dette er det nærmeste jeg kommer perfekt for min del Og der vi skal gifte oss kryr det av disse blomstene ... hurra og brudgommens tante har sin egen blomsterbutikk så hun kan fint sette det sammen til noe brukandes, så dette blir gull tenker jeg jeg er også glad i liljekonvall. men de er best i mai/ juni ja .......
Gjest Adriane Skrevet 7. februar 2013 #586 Skrevet 7. februar 2013 Så bra at du har funnet din perfekte bukett - herlig følelse, eh? Du er heldig som kjenner noen som kan sette sammen bukett for deg også - så godt å føle at ting faller litt på plass! Jepp, dessverre... Men, men - blir det den første buketten jeg la ut bilde av, så er ikke det noen dårlig erstatning syns jeg .)
Petalouda Skrevet 7. februar 2013 #587 Skrevet 7. februar 2013 nei den første av de bukettene dine var alldeles vidunderlig skjønn det er innmari deilig når ting detter på plass. jeg syns på en eller annen merkelig måte at jeg er veldig mye mindre stresset rundt dette bryllupet enn jeg kanskje burde være, og tar meg i å lure på om jeg har glemt noe vesentlig. Hva jeg mangler på en måte. For jeg syns lissom alle mener at man skal være stresset når man er brud ... ?
Gjest Adriane Skrevet 7. februar 2013 #588 Skrevet 7. februar 2013 nei den første av de bukettene dine var alldeles vidunderlig skjønn det er innmari deilig når ting detter på plass. jeg syns på en eller annen merkelig måte at jeg er veldig mye mindre stresset rundt dette bryllupet enn jeg kanskje burde være, og tar meg i å lure på om jeg har glemt noe vesentlig. Hva jeg mangler på en måte. For jeg syns lissom alle mener at man skal være stresset når man er brud ... ? Det syns jeg også Hehe, jeg kjenner meg så godt igjen. Jeg er nok altfor lite stresset hva bryllupet angår, og burde vel kanskje være litt mer, om ikke stresset, så iallfall frampå Men jeg liker ikke å stresse, det er det verste jeg vet, så jeg syns det er bedre å være litt avslappet i forhold til det hele. Så lenge vi ikke glemmer noen av de store og viktige tingene, så går det så fint så
Petalouda Skrevet 7. februar 2013 #589 Skrevet 7. februar 2013 .. men så var det det da, hva eeeer de store og viktige tingene egentlig ... hi hi
Gjest Kiara! Skrevet 7. februar 2013 #590 Skrevet 7. februar 2013 Stresset når man er brud hvorfor det? Stresser ikke så jeg etter å ha vært på mitt første GR kursmøte idag, dette kommer til å gå kjempefint mht kjolen. Den HAR stresset meg noe vanvittig. 2
Petalouda Skrevet 7. februar 2013 #591 Skrevet 7. februar 2013 klart det kommer til å gå kjempebra jeg skal ut på kjolejakt om femten dager, gleder meg veldig
Gjest Adriane Skrevet 7. februar 2013 #592 Skrevet 7. februar 2013 .. men så var det det da, hva eeeer de store og viktige tingene egentlig ... hi hi Hehe, joda, godt poeng
Gjest Adriane Skrevet 7. februar 2013 #593 Skrevet 7. februar 2013 Stresset når man er brud hvorfor det? Stresser ikke så jeg etter å ha vært på mitt første GR kursmøte idag, dette kommer til å gå kjempefint mht kjolen. Den HAR stresset meg noe vanvittig. Kjære kiara, du kommer til å rocke den kjolen!!
Gjest Kiara! Skrevet 7. februar 2013 #594 Skrevet 7. februar 2013 Ja, jeg må bare få av meg noen kilo først. Petalouda skal du ha ny kjole?????
Arkivskap Skrevet 7. februar 2013 #595 Skrevet 7. februar 2013 Ønsker meg et lukket forum for oss jeg! Ønsker å dele så mye med dere, men ikke på åpent nett... (dagens sukk fra meg). 3
Gjest Adriane Skrevet 7. februar 2013 #596 Skrevet 7. februar 2013 Ønsker meg et lukket forum for oss jeg! Ønsker å dele så mye med dere, men ikke på åpent nett... (dagens sukk fra meg). Det kan jeg skjønne! Jeg har vært med på lukkede tråder på PM med flere involvert i tråden - det har vært kjempehyggelig, og er jo en mulig løsning hvis du ønsker det (Man kan "invitere" flere til pm-tråder, men det vet du kanskje?) Jeg har også ting jeg har lyst til å dele, men ikke alt jeg ønsker å dele på det åpne forumet jeg heller
Moderfavn Skrevet 7. februar 2013 #597 Skrevet 7. februar 2013 Min pakke har kommet, og enn så perfekt underskjørt og kaketopp var, kommer jeg ikke over at de har sendt oss BLÅ servietter og ikke grønne. De har til og med merket innpakningen med colour green. Frustrerende! Så da blir det ikke personlige servietter på oss likevel da. Til gjengleld blir det lenge til neste gang vi slipper fri for middagsservietter her hjemme. Aldri så galt at det ikke er godt for noe. Og nå som jeg har fått det ut her, skal jeg omstille meg til å glede meg over de andre tingene som tross alt var helt perfekte!
pusla Skrevet 7. februar 2013 #598 Skrevet 7. februar 2013 Moderfavn: æsj, så irriterende når man ikke får det man har bestilt Petoulada: det blir garantert en nydelig bukett Adriane: jo, med de to dagene på den måten dere skal ha dem, forstår jeg ar du vil ha en skikkelig bukett når det er fest. For oss er det motsatt egentlig. Tiara og slør kom i dag og selvom jeg ikke hopper i taket, er begge deler helt fine og kan brukes. Sløret Jar liggi innpakka og var litt stivt, men antar det henger seg til. Uansett vil jeg nok bare bruke det et par-tre timer s det holder i massevis
Petalouda Skrevet 7. februar 2013 #599 Skrevet 7. februar 2013 Ja, jeg må bare få av meg noen kilo først. Petalouda skal du ha ny kjole????? Petalouda skal ha ny torsdagskjole ja ... vielseskjolen og jeg er fortsatt bestevenner :)
Petalouda Skrevet 7. februar 2013 #600 Skrevet 7. februar 2013 Hemmelig forum hadde vært noe ..... det er lissom noen ganger man har lyst til å dele noe med noooen, men ikke med maaaaange ....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå