Gjest Adriane Skrevet 5. februar 2013 #561 Skrevet 5. februar 2013 Så koselig å se at du er med oss igjen Kiara! Bordpynt og sånt har jeg ikke skjenket en tanke ennå... Antakelig på tide det da, kanskje?
liv Skrevet 5. februar 2013 #562 Skrevet 5. februar 2013 hva kan sånn englehår løper hete på engelsk?
Gjest Adriane Skrevet 5. februar 2013 #563 Skrevet 5. februar 2013 Hva i alle dager er en englehårløper? (er fullstendig uvitende på dette merker jeg...)
Gjest Kiara! Skrevet 5. februar 2013 #564 Skrevet 5. februar 2013 hva kan sånn englehår løper hete på engelsk? Sizoflor? Idag har jeg vært i bryllupsrus! Hentet invitasjonene våre på postkontoret og de er helt utrolig fine! Klarte jo selvfølgelige ikke vente med på å pakke de opp så jeg kastet meg over de på bussen hjem, og endte med å snakke om bryllupet mitt til en helt fremmen godt voksen mann. Også på 37 bussen av alle steder. Plage ukjente med mitt babbel og lykkerus. 4
Moderfavn Skrevet 6. februar 2013 #565 Skrevet 6. februar 2013 Nå må jeg smile. Jeg overrumplet fraktmannen med jubel og babling da han leverte brudekjolen min. Det er lett å bli ivrig. Lar dere forresten folk få se brudekjolen på forhånd, dller? Min mor vil gjerne se den, og det regner jeg sterkt med at min søster også forventer å få, siden hun er forlo er. Men jeg har litt angst for å prøve den for mye. Vil ikke krølle den. :D 2
Gjest lisha Skrevet 6. februar 2013 #566 Skrevet 6. februar 2013 jeg har vist kjolen til mamma og pappa,og til to av forloverne mine nå får ingen andre se den! hehe, kjenner meg godt igjen i forhold til lykkerus og jubel når bryllupsrelaterte ting kommer i posten!
Gjest lisha Skrevet 6. februar 2013 #567 Skrevet 6. februar 2013 så har visst jeg bestemt at det blir fotografering før vielsen. sambo var ikke helt gira på den, men han gikk med på det. Jeg har lovd han at det første synet av meg blir veldig spesielt alikevel, så jeg får finne en fin og litt spesiell måte å "avsløre" meg på før bildene taes. Tips? tenkte at han skulle få bind over øynene og stå med ryggen til når jeg nærmer meg, så kan vi skape litt spenning før han får ta tørklet av og snu seg? Har kikket og studert på kjøreplanen for bryllupet, og det er for å slippe stress jeg har lyst å ta bildene før, samtidig som jeg tenker at jeg har lyst å ha mer tid sammen med gjestene. Og at jenta mi er mer opplagt til bildetaking sammen med oss før kirken, enn etter! 1
pusla Skrevet 6. februar 2013 #568 Skrevet 6. februar 2013 og endte med å snakke om bryllupet mitt til en helt fremmen godt voksen mann. Også på 37 bussen av alle steder. Plage ukjente med mitt babbel og lykkerus. Jeg har enda til gode å bable bryllup til fremmede folk, men kollegaene mine derimot - stakkars folk Mamma og søs har sett kjolen med meg inni, ellers har min beste venninne og et par kollegaer sett bilde av den. Jeg vil ikke at flere skal se den nå, egentlig. Svigermor så skikkelig muggen ut i jula når jeg sa den hang i skapet og hun ikke fikk se den. I går fikk jeg endelig bekreftelse på at tiara og slør er på vei Ble bestilt ca 15. oktober, så på tide Nå mangler det vel bare at noe er feil da, så jeg jubler ikke for høyt før jeg har fått pakka og sett at det er som forventa.
Gjest Adriane Skrevet 6. februar 2013 #569 Skrevet 6. februar 2013 Nå må jeg smile. Jeg overrumplet fraktmannen med jubel og babling da han leverte brudekjolen min. Det er lett å bli ivrig. Lar dere forresten folk få se brudekjolen på forhånd, dller? Min mor vil gjerne se den, og det regner jeg sterkt med at min søster også forventer å få, siden hun er forlo er. Men jeg har litt angst for å prøve den for mye. Vil ikke krølle den. :D Hehe, jeg skjønner deg veeeeldig godt! Min kjole er nå endelig innenfor landets grenser, så nå er det bare å vente veldig utålmodig på at den skal komme hit! Jeg blir helt gal av forventning og spenning, hehe Jeg har egentlig ikke tatt stilling til hvem som får se kjolen. Men forloveren iallfall, selvsagt. Egentlig ønsker jeg ikke at noen flere skal se den, men vet ikke helt hvordan jeg skal unngå det når den blir hengende her i så mange måneder. Har en veldig nysgjerrig svigermor nemlig 1
Gjest Adriane Skrevet 6. februar 2013 #570 Skrevet 6. februar 2013 Sizoflor? Idag har jeg vært i bryllupsrus! Hentet invitasjonene våre på postkontoret og de er helt utrolig fine! Klarte jo selvfølgelige ikke vente med på å pakke de opp så jeg kastet meg over de på bussen hjem, og endte med å snakke om bryllupet mitt til en helt fremmen godt voksen mann. Også på 37 bussen av alle steder. Plage ukjente med mitt babbel og lykkerus. Syns det er herlig jeg! Tenker han bare syns det var morsomt å se noen som bobler så over av lykke og glede, og det "smittet" helt sikkert, så han kom hjem med et smil om munnen 2
Lunaire Skrevet 6. februar 2013 #571 Skrevet 6. februar 2013 Jeg har fått tilbud på et lokale som er veldig ålreit, men har ikke peiling på hva som er vanlig prismessig. Hva synes dere om 5000kr i lokalleie, rundt 5-600kr for 3-5 retters middag, og ca 80kr for vin? Alkoholen var generelt litt dyr der, men jeg tenker å kjøre bonger til festen. Aner ikke om leien inkluderer folk i baren og til servering, da ville jeg vel tro det kostet mer? Er helt grønn på dette jeg gitt Det er på bygda, hvis det skulle bety noe.
Gjest Adriane Skrevet 6. februar 2013 #572 Skrevet 6. februar 2013 Hvis lokalleien inkluderer rengjøring samt personale dere trenger, og dere får ha lokalet fra fredag til søndag, syns jeg den prisen er ok. Middagen hørtes særdeles billig ut. Vinen, det kommer an på om det er pr glass eller hva det er?
pusla Skrevet 6. februar 2013 #573 Skrevet 6. februar 2013 Lunaire: synes det høres ut som en god pris på maten iallefall - vinprisen er det per glass? Avhenger jo også av hva som inngår da, er det serveringshjelp med er jo det bra. Vi har fått tilbud fra cateringselskapet. Buffet til 40 stk, leie av en haug med servise, bestikk, bord, karafler glass og sånt kommer på 16.000. Jeg har budsjettert med rundt 10 til maten, mens leie av alt stasjet har vært en litt sånn uviss diversepost. Men at vi går mot budsjettsprekk, står ganske klart for meg nå.
Gjest Adriane Skrevet 6. februar 2013 #574 Skrevet 6. februar 2013 (endret) Jeg sliter med brudebukett ... Noen som har noen fine bilder å vise frem .. ? Har ikke lyst på sånn tradisjonell dråpekvast ..... Det der sliter jeg litt med også, spesielt siden vielsen er én dag, og selskapet noen dager senere. Tror ikke en brudebukett vil holde seg pen i dagesvis. Derfor må jeg velge veldig enkle blomster den ene dagen og bukett den andre. Tror jeg har blitt enig med meg selv om at jeg vil ha bare et par liljer eller noe sånt til vielsen, og ha bukett når selskapet skal være (det er også da det vil bli tatt mest bilder). Jeg ønsker meg noe enkelt og "diskret" egentlig - kan jo legge ut noen få bilder av noen jeg liker iallfall. Min foreløpige favoritt er denne enkle saken: Men jeg liker også disse: Endret 6. februar 2013 av Adriane
pusla Skrevet 6. februar 2013 #575 Skrevet 6. februar 2013 Adriane: så du skal ha bukett på dagen for festen også? Pga bildene tenker du da? Jeg tror jeg dropper blomster på festen, men så skal jo ikke vi ha noen stor fest og jeg tenker liksom at ingen sikkert gidder å ta bilder Nå har jeg fått bestilt bordpynt! Det tar nå form
Petalouda Skrevet 6. februar 2013 #576 Skrevet 6. februar 2013 for noen nydelige små vidunderligheter den øverste var alldeles praktfull, hva er de små blåaktige stjerneblomstene ... ?
pusla Skrevet 6. februar 2013 #577 Skrevet 6. februar 2013 Den første du viste, Adriane, var virkelig nydelig!
Gjest Daenerys Skrevet 7. februar 2013 #578 Skrevet 7. februar 2013 Mai eller august/september? Hmm...
Petalouda Skrevet 7. februar 2013 #579 Skrevet 7. februar 2013 hva da ... ? skal du velge bryllupsdato ... ?
Gjest Daenerys Skrevet 7. februar 2013 #580 Skrevet 7. februar 2013 Ja Ikke lett. Kjæresten kan tenke seg sommerbryllup, jeg heller mer mot vår/høst.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå