Petalouda Skrevet 23. januar 2013 #481 Skrevet 23. januar 2013 tror du får en del grinete gjester dersom du ikke har gavebord ja ... og så er det jo en icebreaker for enkelte også, som er spesielt gaveopptatte (og ikke vet hva annet de skal ta seg til der) men jeg er enig, hadde vært bedre å fått alt tilsendt hjem.
Gjest lisha Skrevet 23. januar 2013 #482 Skrevet 23. januar 2013 Der er jeg enig med deg! har igrunn mest lyst å ikke pakke opp der og da, men heller kose oss med det i stille og rolige former hjemme vi ønsker jo oss i hovedsak penger, det kan man iallefall ikke sett frem! men når jeg har vært gjest, så syns jeg det er litt koslig å kikke på gavene, men jeg hadde ikke reagert om brudeparet ikke hadde gavebord!
pusla Skrevet 23. januar 2013 #483 Skrevet 23. januar 2013 Gavebord er vel em forventning vil jeg tro. Jeg blir rimelig satt ut om noen av gjestene på festen tropper opp med sang, oddsen sank vel betraktelig når vi kutta ut tanter og onkler sanger er virkelig ikke noe ønske hos oss, men skulle noen ønske å ta med sang så får vi bare smile pent Invitasjonene er helt ferdig nå og kjære skal sende dem i morra. Hjælp, nå ble dette veldig på ordentlig 1
Arkivskap Skrevet 26. januar 2013 #484 Skrevet 26. januar 2013 I dag skulle jeg begynne å se etter kjole. Gikk på en salong og fikk god hjelp. Jeg hadde tenkt å bruke en vanlig selskapskjole. Skulle iallefall ikke ha en ordinær hvit brudekjole. Men hva skjer...... Joda, jeg prøvde en hvit kjole med sorte detaljer mer for moro, og nå er den kjøpt!! Har også kjøpt kjole til dattera mi, så nå er det bare gutta igjen.. Ikke ble det alt for dyrt heller! 2
Ea_ Skrevet 26. januar 2013 #485 Skrevet 26. januar 2013 I dag skulle jeg begynne å se etter kjole. Gikk på en salong og fikk god hjelp. Jeg hadde tenkt å bruke en vanlig selskapskjole. Skulle iallefall ikke ha en ordinær hvit brudekjole. Men hva skjer...... Joda, jeg prøvde en hvit kjole med sorte detaljer mer for moro, og nå er den kjøpt!! Har også kjøpt kjole til dattera mi, så nå er det bare gutta igjen.. Ikke ble det alt for dyrt heller! Grattis med kjole!!
Gjest lisha Skrevet 26. januar 2013 #486 Skrevet 26. januar 2013 Igår var jeg og mannen og fant vest og kravat til han! Jeg hadde vært og kikket før jul, for jeg lurte på å gi i julegave til han, men butikkmannen anbefalte at han kom og prøvde selv! Vi kommer inn i butikken, og der faller sambo for den samme vesten jeg falt for! Det var litt artig Utstillingsdukken var heldigvis hans modell, for butikken visste ikke om de fikk akkurat det mønsteret inn igjen. Ååå, han kommer til å se så super-smashing ut på bryllupsdagen!! :D
Arkivskap Skrevet 26. januar 2013 #488 Skrevet 26. januar 2013 Få se bilde da, Arkivskap Jeg holder på å lete på nett, men finner den ikke. Det er en d'zage kjole. Modell d28384. Tok ett bilde i salongen, men det vil jeg ikke legge ut :-)
Petalouda Skrevet 26. januar 2013 #489 Skrevet 26. januar 2013 Jeg holder på å lete på nett, men finner den ikke. Det er en d'zage kjole. Modell d28384. Tok ett bilde i salongen, men det vil jeg ikke legge ut :-) crop det da vel, du behøver ikke legge ut hodet ditt ...
pusla Skrevet 26. januar 2013 #490 Skrevet 26. januar 2013 Arkivskap: gratulerer med kjole høres kjent ut å finne noe annet enn planlagt
Arkivskap Skrevet 27. januar 2013 #491 Skrevet 27. januar 2013 Da ligger det bilde i tråden for brudekjoler!
Gjest kiara_pusen Skrevet 27. januar 2013 #492 Skrevet 27. januar 2013 Jaaaaaaaa! Vi har en fotograf som skal følge oss hele dagen som en klegg! Jeg hadde nesten gitt opp håpet her, alle anbudene som rant inn var jo kun på 15 000,- + + + og på andre siden av landet. Men det gikk! Takk og lov! :D
Gjest Daenerys Skrevet 28. januar 2013 #493 Skrevet 28. januar 2013 Noen som har en fin måte å spørre om venninne/venninner vil være forlover?
liv Skrevet 28. januar 2013 #494 Skrevet 28. januar 2013 I kveld skal jeg sitte å lage invitasjoner - mens gubben rydder og vasker! Det er bra arbeidsfordeling det
Petalouda Skrevet 28. januar 2013 #495 Skrevet 28. januar 2013 Det høres bra ut liv Jeg fikk underskjørtet mitt i posten i dag, dette: http://www.lightinthebox.com/no/nylon-ball-kappe-fulle-kappe-3-lags-fotsid-slip-stil-bryllup-underskjoert_p165641.html?litb_from=sysmail Gikk usedvanlig kjapt Har bare såvidt dratt det på meg under kjolen, og det ser ut til at det kan funke sånn helt greit. Kjolen blir vesentlig fluffyere enn jeg liker, men det kan ha noe å gjøre med at det er umulig å snøre sånn knyting bak selv, så jeg håper det blir bedre når jeg får hjelp. Men da er det muligheter i siktet iallefall ENeste er at underskjørtet ikke i det hele tatt ser ut som det på bildet .. mitt har fex et silkelag på utsiden, og det er en helt annen lukkemekanisme enn forespeilet .. men det er bagateller
Moderfavn Skrevet 28. januar 2013 #496 Skrevet 28. januar 2013 Det høres bra ut liv Jeg fikk underskjørtet mitt i posten i dag, dette: http://www.lightinthebox.com/no/nylon-ball-kappe-fulle-kappe-3-lags-fotsid-slip-stil-bryllup-underskjoert_p165641.html?litb_from=sysmail Gikk usedvanlig kjapt Har bare såvidt dratt det på meg under kjolen, og det ser ut til at det kan funke sånn helt greit. Kjolen blir vesentlig fluffyere enn jeg liker, men det kan ha noe å gjøre med at det er umulig å snøre sånn knyting bak selv, så jeg håper det blir bedre når jeg får hjelp. Men da er det muligheter i siktet iallefall ENeste er at underskjørtet ikke i det hele tatt ser ut som det på bildet .. mitt har fex et silkelag på utsiden, og det er en helt annen lukkemekanisme enn forespeilet .. men det er bagateller Nå er jeg spent, for jeg har bestilt underskjørt derfra jeg også. Et annet et, men likevel... håper det passer.
Petalouda Skrevet 28. januar 2013 #497 Skrevet 28. januar 2013 Det var trangere enn jeg trodde det skulle være. Det står at det passer fra 64 til 80 cm rundt midjen, Jeg er 72 cm rundt og kjenner at det så absolutt ikke kan være trangere. Det går fint igjen og sånn, men det er fordi det er strikk, som er litt ubehagelig i ha på seg når den står litt i spenn hvis du skjønner. Men det blir som det skal, jeg bare håper det ikke syns gjennom når kjolen min er snørt skikkelig sammen.
Gjest lisha Skrevet 28. januar 2013 #498 Skrevet 28. januar 2013 jeg går og venter på bordkort og noe bordpynt fra lightinthebox.com, nå er det over en mnd siden jeg bestilte, den ene skulle komme etter max 5 dager, den andre 10-20 dager.. har prøvd å kontakte de på slikt skjema gjennom nettsiden, men jeg får ikke noe svar jeg.. Irriterende! :/ Noen andre som ikke har fått tingene sine fra denne siden?
Moderfavn Skrevet 29. januar 2013 #499 Skrevet 29. januar 2013 (endret) Jeg er 70 rundt midjen, men kanskje mindre til sommeren, så da bør det gå. Jeg stresser mer på lengden, for jeg er 172, og det går jo ikke å gjøre noe med om det blir for kort. Pakken ble sendt fra dem fredag, så det gjenstår å se hvor lang tid de bruker. Tenker det er som med jjshouse. 3-5 dagel til "major destinations", altså en større by der de har endestasjon og annet firma overtar. Kjolen min fra jjs kom morran etter at den ankom Norge. (Jeg fulgte med daglig på pakkesporing.) Da ble den levert av en eller annen munter fyr i privatbil. Min søsters kjole tok godt over en uke ekstra, før den kom med vanlig post. Edit: Det som irriterte meg var at det ikke har kommet noe sporingsnummer fra lightinthebox, og det liker jeg aldeles ikke. Endret 29. januar 2013 av Moderfavn
Petalouda Skrevet 29. januar 2013 #500 Skrevet 29. januar 2013 Jeg er 70 rundt midjen, men kanskje mindre til sommeren, så da bør det gå. Jeg stresser mer på lengden, for jeg er 172, og det går jo ikke å gjøre noe med om det blir for kort. Pakken ble sendt fra dem fredag, så det gjenstår å se hvor lang tid de bruker. Tenker det er som med jjshouse. 3-5 dagel til "major destinations", altså en større by der de har endestasjon og annet firma overtar. Kjolen min fra jjs kom morran etter at den ankom Norge. (Jeg fulgte med daglig på pakkesporing.) Da ble den levert av en eller annen munter fyr i privatbil. Min søsters kjole tok godt over en uke ekstra, før den kom med vanlig post. Edit: Det som irriterte meg var at det ikke har kommet noe sporingsnummer fra lightinthebox, og det liker jeg aldeles ikke. Jeg er 175 og merket meg at det er i korteste laget, men for alt jeg kunne se var det ikke noe problem for meg og min kjole iallefall.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå