Leya Skrevet 14. januar 2013 #401 Skrevet 14. januar 2013 Nå er invitasjonene under produksjon! Jeg lager dem selv, til stor irritasjon og ergrelse for meg selv! Jeg elsker å scrappe, men masseproduskjon er noe herk. Men en om dagen må da få meg i land i løpet av et par ukers tid eller så.
Gjest lisha Skrevet 14. januar 2013 #402 Skrevet 14. januar 2013 Idag har jeg vært innom hotellet og fått en pakkepris for gjestene som kommer langsveisfra Hotellet ligger ca 10 min gåavstand fra lokalet vårt, og gjestene får et dobbeltrom til 850kr pr natt. så i invitasjonen til de som hotell blir aktuelt for, så skriver jeg hotell + link til hotellets nettside, pris pr natt og hvilket navn reservasjonen står under + referansenummer, slik at de selv kan ringe hotellet ved en evt booking. høres det greit ut?
Gjest kiara_pusen Skrevet 14. januar 2013 #403 Skrevet 14. januar 2013 Høres supert dupert ut Lisha. Hos oss står det på hjemmesiden... siden jeg ikke hadde tenkt på at det kanskje var en ide å nevne det i invitasjonen. Jeg styrer også med invitasjonene, de er vel straks ferdige bare et par småpirk igjen. Priser meg som vanlig lykkelig over at jeg slipper å lage de selv. De blir jo som alt annet super-duper-eksklusivt og fullstendig villedende ift hva slags bryllup vi faktisk skal ha, men det blåser jeg i de er lekre!
Gjest 2013 bryllup Skrevet 14. januar 2013 #404 Skrevet 14. januar 2013 Alt er klart til våre invitasjoner, nå bare venter jeg på å få bildene fremkallt så kan jeg lime de sammen! Og de er faktisk ganske fine, om jeg får si det selv :D
Gjest lisha Skrevet 14. januar 2013 #405 Skrevet 14. januar 2013 bra dere er fornøyd med invitasjonene nå har jeg handlet inn, og skal begynne på mine! (etter mye prøving frem og tilbake, så har jeg endelig fått til noe jeg syns er fint!)
Moderfavn Skrevet 14. januar 2013 #406 Skrevet 14. januar 2013 Hjelpe meg... kjolen min som var i kina på fredag, er i Trondheim og blir omsortert der, i følge pakkesporinga. Snart er den her hos meg. Bare en dag, eller to. Hvorfor føler jeg meg som en fjortis som skal på date? :D 1
pusla Skrevet 14. januar 2013 #407 Skrevet 14. januar 2013 Moderfavn: så spennende helt naturlig å kjenne seg litt ør da! Jeg har hatt min beste venninne på besøk og vi har skravla endel bryllup. Nå er jeg usikker på gjestelista igjen har to venninner der nå, har vurdert ei til og nå vurderer jeg enda ei. Henne er jeg vokst opp med og vi har fått ny kontakt igjen etter vi fikk barn på samme alder. Men nå nærmer vi oss smertegrensa på kapasitet i eget hus her og. Får ta en god prat med kjære om det, tror jeg.
Evie Skrevet 14. januar 2013 #408 Skrevet 14. januar 2013 Oi! Moderfavn, hadde du bestilt fra jjshouse? Min er på vei. Gleder meg. Er alene hjemme med venninnebesøk på onsdag. Tenk om den hadde kommet til da :-)
Moderfavn Skrevet 14. januar 2013 #409 Skrevet 14. januar 2013 Oi! Moderfavn, hadde du bestilt fra jjshouse? Min er på vei. Gleder meg. Er alene hjemme med venninnebesøk på onsdag. Tenk om den hadde kommet til da :-) Ja, fra jjshouse. Er utrolig spent på når den er her. Fra Kina til Trondheim på tre dager, så da spørs det bare hvordan det går å forsere de nordnorske vinterveier. En ting er sikkert, det er visst mye mer brud i meg enn jeg var klar over. Ikke bridezilla men i alle fall en god dose bryllupsdilla. :D Hold meg oppdatert på din kjole også da.
Moderfavn Skrevet 15. januar 2013 #410 Skrevet 15. januar 2013 Kjolen min har kommet! Fikk telefon om den da vi var på Rema klokka ni, så jeg møtte bare fraktmannen der. Da sa pakkesporinga at den hadde forlatt Trondheim en times tid før. Antok den umulig kunne komme i dag, men det gjorde den. Hurra! Og.... Jaaaaa den er perfekt på alle måter. Skreddersydd som den skal være. Helt passelig innsydd bh, behagelig å ha på, nøyaktig etter mine mål.... Alt stemmer! Den var noe lysere i farge enn jeg trodde den ville være, men så lenge den er så vakker og perfekt, klager jeg aldeles ikke. Den er faktisk betraktelig mye penere på meg enn den var på bildet, så jeg er jo helt i himmelen nå. Og så sannelig skal jeg ha slør også. Det er jeg ikke i tvil om nå. Jeg er glad jeg kjøpte et billig slør for å prøve. Eneste "nedtur" er at clutchveska jeg kjøpte blir for mørk i fargen. Men hallo... bagatell! Kjolen er en drøm, og jeg ser søren meg ut som en supermodell i den. Jeg skryter normalt ikke av meg selv, og pleier ikke våge å pynte meg veldig, eller gjøre for mye ut av meg, men dette er altså untaket. Nå gjelder det bare å holde vekten nøyaktig der den er frem til juni. 2
Petalouda Skrevet 15. januar 2013 #411 Skrevet 15. januar 2013 Men hurra, så fantastisk moror da, gratulerer !!!! Og vettu hva, selvskryt skal man høre på for det kommer fra hjertet At vesken er litt mørkere gjør vel ikke noe ... ? Men det er jo en bagatell som du sier, og det finnes jo et hav av alternativer der ute. Og da gjenstår det bare en ting, og det er å rope BIIIIIIIILLLLLLLLLLLLDDDDDDDDDDEEEEEEEEEEEE !!!!!!!!!!!!!!
Evie Skrevet 15. januar 2013 #412 Skrevet 15. januar 2013 Ja Moderfavn. Bilde! !! Nå ble jeg enda mer spent på min. Det står nå at den har forlatt kina men jeg vet jo ikke hvor i verden den er. Gleder meg :-)
Arkivskap Skrevet 15. januar 2013 #413 Skrevet 15. januar 2013 Fy søren, så god følelse og ha fått den perfekte kjolen! Vi slet også litt med å finne ut hvem av vennene vi skulle invitere. Vi gikk noen runder med oss selv. Det blir på en måte slik at vi definerer hvem som er nære og ikke. Vi valgte bort noen som vi tvilte veldig på. Nå når innbydelsene er sendt, så føler jeg meg veldig sikker på at vi har valgt rett!
Gjest 2013 bryllup Skrevet 15. januar 2013 #414 Skrevet 15. januar 2013 Så bra å høre at du er så fornøyd!
Gjest 2013 bryllup Skrevet 15. januar 2013 #415 Skrevet 15. januar 2013 Angående gjesteliste, det er en uskreven regel at man må invitere de man selv blir invitert til, sant?
Arkivskap Skrevet 15. januar 2013 #416 Skrevet 15. januar 2013 Vi har invitert de vi har vært bedt til, men det er fordi vi er venner enda. Har også invitert noen vi ikke var bedt til. Graden av vennskap forandes jo gjennom årene. Ville ikke invitert venner som vi ikke har noe med å gjøre i dag selv om vi var i deres bryllup for noen år siden.
Moderfavn Skrevet 15. januar 2013 #417 Skrevet 15. januar 2013 Bilde ja... Da må jeg først finne ut av å ta bilde av meg sekv med denne nye telefonen som jeg ikke engang aner om har selvutløser. Så må jeg finne ut av å overføre til pc. Så må jeg logge på kg fra pc for første gang, for å finne ut hvordan jeg setter inn bilde. Mulig jeg utsetter prosjektet til etter krabaten er lagt. Eller sette på Drømmehagen. hmm... Under prøving tidligere ville han gjerne sitte på slepet. IKKE lov!!! Men ja, kvaliteten på kjolen er helt sinnsyk. Jeg har jo snakket med mange som var fornøyde, men man klarer liksom ikke helt slippe tvilen før man har sett det selv. Anbefaler jjshouse til alle! Og dere som lurer på å bestille nr2kjole der bør bare hoppe i det. Ikke tvil om at det er verdt pengene og vel så det.
Evie Skrevet 15. januar 2013 #418 Skrevet 15. januar 2013 Nå gleder jeg meg masse til min kommer. Har du link til kjolen da? :-)
Evie Skrevet 15. januar 2013 #419 Skrevet 15. januar 2013 Nå gleder jeg meg masse til min kommer. Har du link til kjolen da? :-)
Gjest 2013 bryllup Skrevet 15. januar 2013 #420 Skrevet 15. januar 2013 (endret) Vi har invitert de vi har vært bedt til, men det er fordi vi er venner enda. Har også invitert noen vi ikke var bedt til. Graden av vennskap forandes jo gjennom årene. Ville ikke invitert venner som vi ikke har noe med å gjøre i dag selv om vi var i deres bryllup for noen år siden. Det er vel heller det at vi muligens får invitasjon fra noen vi egentlig ikke forventer å få invitasjon fra Endret 15. januar 2013 av 2013 bryllup
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå